Er jeres hunde trætte? {{forumTopicSubject}}
Lige en lille sjov historie
Skulle som sædvanlig ud på morgen turen igår morges inden arb. Går med dem alle ved 5.40 tiden.
Skal jo, som jeg plejer bære bobo (chihuahua) ned af trappen fra soveværelset ned i stuen hver dag og han plejer straks at hoppe op i sofaen og ligge sig på tæppet mens jeg får tøj og overtøj på,mens de 2 store (labradorblandinger) står og tripper for at komme ud,men de er alle klar når jeg er klar,men ikke denne morgen...
Bobo var ikke af se... kaldte på ham. Ude af syne. Tænkte han nok var smuttet ovenpå igen uden jeg havde hørt det,så kaldte på ham neden for trappen hvor han normalt kommer til syne og går helt i selvsving for at jeg skal hente ham ned,men nej nej... Igen ingen Bobo,så gik derop og lige højre om trappen da jeg kom op lå han og sov. Dvs han skulle lige strække sig...Skal jeg virkelig med på tur? Det jo mørkt og brrrrr det er koldt,lignede han en der tænkte,men med kom han altså
Nu er det så jeg tænker om hunde bliver mere dvaske om vinteren,altnu nu hvor det er begundt at være koldere?
For de 2 store jeg har er altid klar på en tur bare jeg siger ordet tisse gg... Ligger godt nok alle 3 og sover nu,men også været ude 4 gange i dag plus vi var ved stranden i formiddags
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Men hun er jo også skabt til kulde =) (Malamute)
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.585
Men som en opdrætter sagde, ar havde de levet i naturen endnu havde de jo nok fulgt døgnets lys/mørke timer, dvs sige mere søvn om vinteren end om sommeren
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 534
men heller ikke noget problem når vi først kommer ud. de 2 store er ligeglede med om kl er 3 om natten eller 3 om eftermiddagen. Ryger rundt efter hinanden.... hvis de får mulighed for at komme i vandet bliver de helt vilde og så det lige meget om det er vinter eller sommer. Filmede dem i dag ved stranden. Buller især burde leve som fisk i stedet c",)
Og ved de glæder sig til den første sne falder. Buller ruller sig i det. Kurer med hovedet først igennem sne. og så ser det ud som om de suler hinanden... Lille Bobo vil vidst hellere have sommer. For forfrysninger i hans små tynde ben
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
apr 2008
apr 2008
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
så de to store dovne igen de næste 10 gange bette fyr skal ud og tisse. men de kan da liiiiiiige rejse sig og gå med .. ..
apr 2008
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Bazil der imod han er ikke meget for at stå op om morgen og han er kun 17 uger *LOL*
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.005
Er jeres hunde trætte?