{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Endnu et møde med en idiot :o( {{forumTopicSubject}}

Ja det skulle vi så heller ikke skånes for i dag.

Jeg har lige haft de 4 hunde med i skoven en dejlig tur og mødte som sædvanligt en masse søde mennesker som ville snakke med vapperne. Da vi næsten er hjemme kommer en to fyrer (25-30år) imod mig med en amstaff (selvfølgelig uden mundkurv). Jeg går over på den anden side af vejen med mine hunde. Jeg stopper da jeg skal komme nogle breve i en postkasse og hører de to fyrer tale om at man nu kan få amstaffs fra polen (den ene fyr vil gerne have en) den anden fyr siger et eller anden om at det er en god ide men at hans er fra DKK og jeg er ved at tabe underkæben og tænker ved mig selv – hvem fanden sælger hund til sådan en idiot (ved hvem han er og at han bl.a. har solgt en del stoffer osv.). De går så op i blokken hvor jeg ved den ene bor.

Jeg når at gå lidt videre og hører så noget gø. Der kommer en ældre mand imod mig i hans kurv på hans mini crosser sidder den sødeste lille hund og gør helt vildt. Han kører over til mig og mine hunde siger et par bjæf og er så stille. Hans hund gør derimod helt fantastisk meget. Det er rydeligt at se han ikke har haft det let (et tandløs, i gammel tøj osv.) Han fortæller mig at hans hund er en malteser (og jeg er jo allerede solgt ;o)) og at den skulle have været aflivet fordi dens ejere mente dens pels var umulig fordi den filtrede sammen. Han fortalte mig også at den kom fra et rigtigt dårligt sted hvor den altid var lukket inde osv. Han synes ikke den skulle aflives så han tog den til sig selv om han ikke have mange penge. Alt imens gøede hans hund men ja det var vel forståeligt nok. Han var utroligt sød mod hunden, prøvede at berolige den og give den stykker pølse osv.

Pludselig åbner ham fyren fra tidligere vinduet og råber ud ”få det lort til at holdt kæft eller også skal jeg fandeme komme ned med min hund så kan den få dem til at blive helt stille!”. Kan se hvor ked af det ham manden med malteseren bliver og siger at han nok hellere må køre igen så han ikke kommer ned, men at det var hyggeligt at snakke. Og ja så smutter jeg også.

Men hold hvor blev jeg vred på ham idioten som råbte. Helt ærligt – ja det er irriterende når hunde gør (hader selv vedvarende hundegøen) men hvor smålig kan man lige være. Så stor en idiot altså have så meget lyst til at sige et par sandheder eller to til idioten men ja jeg valgte at gå min vej og ærgrer mig bare så meget over jeg ikke fik mulighed for at snakke lidt mere med ham maltesermanden han sagde bl.a. at det var svært med pelsen og at den gerne ville have nogle at lege med og jeg ville hellere end gerne have tilbudt min hjælp. Men ja det fik jeg så ikke mulighed for. Men håber da jeg søder ind i ham og hans søde hund igen.

Og ja undskyld det lidt knurre-mis-agtige indlæg min blev simpelthen så frustreret og så forarget over hvordan andre mennesker kan få sig selv til at være over for andre :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu et møde med en idiot :o(
  • #1   14. okt 2011 stinne P
    ja helt vildt - simpelthen så belastende for os andre :o(

• #2   14. okt 2011 Hvor var det godt, at du holdt hovedet koldt og gik din vej.
    Sådanne typer skal man holde sig langt fra.
    P.S. Jeg håber du møder manden og den lille Malteser igen, så han kan få nogle gode råd og et klap på skulderen, det hat han fortjent.

• #3   14. okt 2011 stinne P
    åhh bare dejligt sådan noget. sådan en blev jeg også mdt af engang - en rottweiler som ko over til mig og min flatter. den gik om os og knurrede. Ejeren nåede lige at grine og sige "han brummer bare" og haps hunden angreb min hund som intet kunne gøre og satte derefter gentagende gange ænderne i mit ben. Ejeren fik slæbt sin hund med sig og bankede den med snoren.Jeg fik Charlie ( min hund) til dyrlægen og lappet sammen og derefter skulle jeg til lægen og syes sammen også..

• #4   14. okt 2011 inge R
    tak skla du have - ja selv om jeg sådan havde lyst til at sige noget til ham fjolsen tænkte jeg det nok var bedst at flette denne gang. og ja jeg håber meget jeg måder ham maltesermanden igen så jeg kan få talt ordenligt med ham

• #5   14. okt 2011 ååååh smiley sikke et fjols ham den unge !!!! og stakkels gamle mand.... man truer ikke nogen med sin hund... det bare ikke iorden.. slet ikke med en amstaff.. de har dælme nok dårligt på deres ryg allerede.. de har ikke brug for flere fjolser der har dem og misbruger dem smiley ...
    sukker dybt..
    det så ærgeligt der findes så mange tumper der ude, man skulle lige finde ud af hvem han har købt hunden af , og fortælle dem hvordan han truer med at bruge den ... jeg havde meldt ham .. 100 % sikkert... han fortjener ikke at have sådan en dejlig hund..

• #6   14. okt 2011 Ann-Christina N
    helt enig - det er netop sådan nogle idioter som ham det er ødelagt så meget for den race :o(

• #7   14. okt 2011 sådan en klaphat, med en p¤kforlænger af hund, spasser.
    håber du møder ham den ældre mand med malteseren igen, det kunne jo være fedt hvis jeres hunde kunne lege og du måske kunne råde ham hvordan han kunne få hunden til at tie stille via lidt træning

• #8   14. okt 2011 ja sådan en idiot!!

• #9   14. okt 2011 sådan en øv oplevelse smiley
    Og stakkels gamle mand smiley man bliver både rasende og trist af sådan historie

• #10   14. okt 2011 Hvor er det bare trist..

• #11   14. okt 2011 Hvis du ved hvem de to er så ring og meld dem til policen.

• #12   14. okt 2011 er glad for I ser det som mig - simpelthen så rart man kan komme her ind og vende sagen med nogle fornuftige mennesker :o)

• #13   14. okt 2011 ha ha selv tak :o) Og i lige måde

• #14   14. okt 2011 Forhelvede der er så mange spader i denne verden.. Det er da lige før man håber hans amstaff går amok og æder den usle gut mens han ligger bevidstløs af druk og stoffer- ja så er verden da fri for ham. Hans hund har det sikkert heller ikke let. smiley
    Og det er synd for den gamle mand smiley Han ville jo bare snakke, og et par gode råd kunne han nok godt ha brugt. smiley
    Det ville kræve så lidt at lade verden have plads til alle. Men et par dumme hoveder ødelægger det for os andre. Øv øv øv smiley

• #15   15. okt 2011 Team Diva ! R
    lige præcist!!!! Har det helt som dig - og ja jeg vllle på ingen måde savne den tumpe hvis han forsvandt - håber sådan jeg møder maltesermanden igen inden længe så jeg kan få talt ordenligt med ham og se ordenligt på han nye lille hund. Han var bare så glad og fortalte om hvordan han lige havde fået den her hund som var intet mindre ned verdens bedste hund - og så kom ham idioten og ødelagde det hele :o(

• #16   28. okt 2011 Ej hvor er han bare en klaphat!!!

Jeg bliver helt trist!
    Jeg håber lige så meget som de andre at du møder ham igen og får snakket sammen uden at den vatpik (ja undskyld) skal forstyrre!

Hvis du møder den ældre herre, må du da lige skrive hvordan det gik, hvis du vil selvfølgelig smiley er blevet lidt nysgerrig. Hehe smiley

Men håber du møder ham igen smiley

Kommentér på:
Endnu et møde med en idiot :o(

Annonce