{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endnu et spørgsmål... nu om badning..
  • #1   2. maj 2012 For mig har det mere været et spørgsmål om temperaturen end om hundenes/hvalpenes alder. Hvis det har været småkøligt har de dog aldrig fået lov til at bade i starten af en tur, for ikke at skulle blive kolde og våde resten af tiden. Men har så fået lov i slutningen, hvor de kunne blive tørret kort tid efter.

• #3   2. maj 2012 min var også med ned på stranden da han var omkring 4 mdr, han gad ikke det med vand, det synes han var noget farligt noget, men da vi så gik videre hen ad strandkanten kom der flyvende en spændende måge hen over vandoverfladen og den skulle athos selvf. ud og have fat i, så ligepludselig så jeg en hund løbe ud i vandet, men da han opdagede at han ikke kunne bunde og begyndte at svømme vente han straks om og kom ind til mor (jeg troede sku lige jeg skulle til at svømme ud efter ham) og nu ELSKER han vand, simpelthen, jeg siger dig ALLE vandpytter skal betrædes.. så pas på med det der vand hehe.. held og lykke med den lille gut..

• #4   2. maj 2012 Nate valgte at midt i December måned var et meget passende tidspunkt at prøve vandet af.
    Åndssvage hund, måtte løbe hjem med ham under armen, men det har ikke skræmt ham fra vandet.

• #5   2. maj 2012 min træner sagde at man skulle passe på med at tage hunden i vandt hvis der var et højt tal at grøn alger (det var hvertifald noget med Alger)mente jeg hun sagde, for det bliver hunde rigtig dårlig af, og det er somregel midt på sommeren. man kan nok tjekke det ind på vejret eller sådan noget..

• #6   2. maj 2012 Tia var 11 uger da hun tog sin første lille svømmetur i en sø. Det var på en varm sommerdag.

(link fjernet)

Kommentér på:
endnu et spørgsmål... nu om badning..

Annonce