{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

endnu et foder spørgsmål {{forumTopicSubject}}

min hvalp på 6 mdr tager ikke på i vægt og har faktisk ikke rigtig gjort det det er ihvertfald meget lidt af gangen og ønsker hun lige skal tage lidt mere på men hun er simpelthen en energibombe så hun forbrænder alt det hun spiser har endda givet hende kogt kylling og vandet derfra men intet virker hun er en lille skid på 1,3 og hun er meget mager man kan se hun er for tynd så har overvejet andet foder som fx wolfblut men ved ikke om stykkerne er for store til en lille chihuahua pt køre vi med med acana og RC x small junior så folkens kom gerne med input om et godt foder har nemlig overvejet at bestille flere foderprøver fra foderexpressen.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endnu et foder spørgsmål
  • #1   7. feb 2012 Hér i huset bruger vi WolfsBlut, og jeg har været tilfreds - du skal dog være opmærksom på at WB er et all-stage foder. Og dermed kan det være nødvendigt at bruge ekstra olie for at forøge fedt indholdet til en hvalp. Men både din dyrlæge og lokale dyrehandel kan helt sikkert give dig gode råd. Men WB kan jeg varmt anbefale - selvom min hund er "lidt" større end din. smiley Pillerne fås i meget varrierende størrelser, ellers kan de jo blendes eller hamres - hvad man nu end har fantasi til. Held og lykke med opfedningen, en hvalp må helst ikke være for tynd allerede.

• #3   7. feb 2012 pia H jeg er da godt klar over det ikke er en julegris der skal fedes op har aldrig oplevet en chi hvalp være så tynd som hun er, hun er jo desideret tynd og hun spiser faktisk ingenting jeg har tre hunde gående og maden står fremme i 3-4 dage og så det til at smide ud kan se de to voksne spiser men ser kun aya tage to piller og gå med dem og så er det måske det har prøvet dåsefoder med næsten rent kød som jeg har købt specielt til hende og hun guffer også men hun er så aktiv at hun ikke tager på smiley
    hun har været til dyrlæge osv hun fejler ingenting de har taget blodprøve osv men de viser intet den ene gang røg hun på karlslunde dyrehospitak med for lavt blodsukker (nu har jeg så lært at have honning hjemme) men ved ikke hvad jeg skal stille op

• #4   7. feb 2012 Pia, nu ved jeg ikke lige hvad du mener med "normale" hunde... Men nogle racer er mere sarte end andre mht. fx. foderskifte. Og tør foder behøver langt fra at være kedeligt - WB er fx. et barf-foder (som er koldpresset). Der er ingen korn, og vegetabilske fyldestoffer.. Et andet produkt der kan anbefales er Fish4Dogs, som også er 70+ % ren fisk. Fordi foderet er koldpresset er det ikke nødvendigvis kedeligt.. Og er faktisk sundere end alt det vådfoder, for hundens bisser! smiley

• #7   7. feb 2012 Oksefedtpulver over maden? Self i begrænset mængde.

• #9   7. feb 2012 Pia er det kun ved hvalpe det kan det eller er det generelt alle hunde?

• #11   8. feb 2012 Pia; Bruger selvfølgelig også rå okseben i fodringen. Tømmer gerne en halv slagter-forretning et par gange om måneden. Matsi er udelukkende BARF-hund. smiley Hun har aldrig været andet, og medmindre hun ligepludselig skulle udvikle sygdom - blir hun ALDRIG andet.. smiley

Kommentér på:
endnu et foder spørgsmål

Annonce