{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Søges - Sjov aktivitet til mig og min hund {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en ung pige der lige er flyttet hjemme fra med min kat og min 5 årige Samojede i en lille lejlighed med en lile have. Vi boede før på en gård hvor der var masser plads til Tyson at løbe rundt på og andre hunde han kunne fyre sin energi af sammen med. Men nu da vi bor et lille sted som her får han ik brugt noget af al den energi han plejede og tror det ville være godt for ham at vi fandt et eller andet hvor han kunne bruge noget af al den energi han har smiley

Vi leder efter et eller andet hvor det ik kræver så meget 'hjerne' fra hundens side, altså ik noget med kompliceret træning eller noget, fo Tyson er måske ikke lige er den skarpeste kniv i skuffen og jeg nok ik lige er den bedste træner da jeg er en person med meget lidt tålmodighed :b Så udover et halvt år med hvalpe træning da han var lille har vi aldrig trænet før.

Så altså bare noget der er sjovt og enkelt for os begge, og noget hvor han får brugt en masse energi smiley
Er der nogen der har nogle idéer om hvad der kunne være godt for os? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søges - Sjov aktivitet til mig og min hund
  • #1   20. jun 2011 Gå i hundeskove?

• #3   20. jun 2011 vi går skam i hunde skove smiley

kan du forklare mere om rally træning? smiley
    har faktisk overvejet agility :b jeg syns nemlig det lyder som en sjov ting og tror faktisk han ville nyde det, og det ser også ud til at han ville få brugt en masse energi ^^

Men ville også bare høre hvad andre muligeder der var smiley

• #6   20. jun 2011 Jeg kan også klart anbefale Rally, det er skide sjovt, og man får en rigtig fin kontakt til sin hund, og så er det noget alle kan være med til smiley

tjek evt. min profil der ligger to videoer af mig og Milo der er til rally konkurrencer smiley Vi har trænet i Dch risskov i ½ års tid, og vi nyder det begge to smiley

• #7   20. jun 2011 Palle P

har prøvet at cykle med ham og ja det går ik så godt da han bliver ved med at rende ind foran cyklen :b desuden ejer jeg ikke længere en cykel (:
    Hunde svømning har vi også prøvet, og det var bestemt ikke noget for ham :b han kan nemlig kun li at bade så længe han kan bunde, men tager ham også tit på stranden smiley

• #8   20. jun 2011 pia K og Alexandra S
    hehe okay men tror jeg vil kigge lidt på det senere! smiley

• #9   20. jun 2011 Alexandra S
    kiggede lidt på de videoer du henvendte til, men tror ik rigtigt det er noget for os, tror vi ska ha noget mere fysisk, som agility ^^

• #10   20. jun 2011 er der nogen der ved hvem der har noget soft agility klub nær holbæk kommune/midt sjælland? (:

• #14   22. jun 2011 Palle P
    mange tak det vil jeg lige kigge på! smiley

pia K
    tror jeg vil starte med soft til at starte med for at se om det er noget for os, og hvis Tyson så godt ka li det og han er go til det ka det være vi prøver almendelig ^^

Kommentér på:
Søges - Sjov aktivitet til mig og min hund

Annonce