{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.851 visninger | Oprettet:

Bedste aktivering af Fransk Bulldog hvalp?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har lige fået min lille franske bulldog, og vil gerne give ham lidt aktivering. Er der nogle som har nogle gode ideer til hvad der er bedst for sådan en lille sag?

Har hørt en 'skrøne' om at de ikke må få for meget aktivering eller bolde for så kan de risikere at få 'Cherry-Eyes'? Er det noget jeg skal tage seriøst? smiley

Mvh.
Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste aktivering af Fransk Bulldog hvalp??
  • #2   18. jun 2011 Vil sige som Kira, lad ham få en masse positive oplevelser ude i verden :o)

Og så lige lidt om cherry eye
    (link fjernet)

billede af cherry eye
    http://cal.vet.upenn.edu/projects/ophthalmology/ophthalmo_files/The%20Red%20Eye/cherry_eye.jpg

• #3   18. jun 2011 Hej Christian..

Den skrøne der, den kan du godt slå ihjel smiley For det passer ikke....

Hvor gammel er din franske?
    Det er jo begrænset hvor meget den skal opleve i starten, den skal først og fremmest have lov til at falde til i det nye hjem...

Jeg har ladet begge mine være så nysgerrige som de nu har haft lyst til at være.. smiley

• #4   18. jun 2011 Jeg har købt en lille KONG til Bamse ligger lidt tørfodder i vand og blander en meget lille smule leverpostej i kommer det i KONG og så i fryderen med den det ligger han og hygger sig med man behøver ikke leverpostej smiley Jeg har også taget et gammelt viskestykke bundet en knude i hver ende og lagt små godbidder i så ligger han og leger med den og prøver at få de lækre godbidder ud smiley En terning med tørfodder i er også et hit her hos bamse:)

• #5   18. jun 2011 Kanon! Så vil jeg da prøve at tage ham med på tur rundt omkring smiley
    Og se hvad han siger til det, det lille pus!
    Har lige lagt nogle godbidder i en sammenfoldet håndklæde, det virker også ret godt. Han er i hvert ivrig og ikke til at komme o kontakt med smiley
    Tror jeg køber en KONG så den kan lege lidt med den og blive lidt ''klog''.

Han er lige blevet 9 uger igår! Så ved ikke hvornår det er for ''tidligt'' at tage ham med forskellige steder hen.

Kommentér på:
Bedste aktivering af Fransk Bulldog hvalp??

Annonce