503 visninger
|
Oprettet:
Rikke - Working and Trialing Border Collies .
29. jan 2005 Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
29. jan 2005 Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
Aktivering! {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg synes det kunne være sjovt at høre jeres bedste aktiverings, lege/opgaver. Og også alle de tricks i kan, og hvordan I har lært hunden det!
En af grundende til at jeg er meget nysgerrig, er måske fordi at da jeg kom hjem i dag, der HAVDE (bemærk DATID) et par sko der engang kunne bruges, det kan de ikke mere. Og fejlen må ligge ved mig!
Så kom med ALLE jeres, bedste aktiverings-opgaver og tricks!
Vi er 5måneder og 2 år
Hilsen Rikke
Bailey og Beauty
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 1.162
Giv det til hunden når det er frossent.... det kan give den noget at lave i nogle timer.
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
Det skal prøves, vi har lige fjernet skoene. Vi har købt en kasse med hjul og låg. Som kan trilles ind under bryggersbordet. SMART
Og nu kan de heller ikke bruge stedet til hulse længere!
Hvilket sikkert vil medføre at væggene ikke længere lider af kronisk tapet-tab...
dec 2004
Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 123 Svar: 1.293
dec 2004
Følger: 97 Følgere: 98 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 417
Husk også at lade være med at sige farvel! Gør aldrig et stort nummer ud af at du går, kast en håndfuld guffer og gå... og gør ikke et stort nummer ud af det når du kommer hjem!
Det er jo et kæmpe emne så det var bare lidt fra os :o)
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 1.162
Thea kører helt op i gear når jeg træner med hende, fordi hun elsker det, så hvis jeg trænede med hende inden jeg går, ville det være som at sætte et barn med damp til at være alene :o)
Jeg kan heller ikke bruge det med at give hende mad/guf på gulvet, da det også får hende op at ringe.
Jeg går en lang tur med hende og er så hjemme med hende i min. 1/2 time bagefter inden jeg går, da hun så falder til ro.
Dette gør at hun så sover i al den tid jeg er væk.
Aktivering!