{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Aktivering! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg synes det kunne være sjovt at høre jeres bedste aktiverings, lege/opgaver. Og også alle de tricks i kan, og hvordan I har lært hunden det!
En af grundende til at jeg er meget nysgerrig, er måske fordi at da jeg kom hjem i dag, der HAVDE (bemærk DATID) et par sko der engang kunne bruges, det kan de ikke mere. Og fejlen må ligge ved mig!
Så kom med ALLE jeres, bedste aktiverings-opgaver og tricks!
Vi er 5måneder og 2 år
Hilsen Rikke
Bailey og Beauty

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering!
  • #3   16. feb 2005 Hvis man engang har købt et af de hule kødben, kan det fyldes med leverpostej og ligges i fryseren.
    Giv det til hunden når det er frossent.... det kan give den noget at lave i nogle timer.

• #4   16. feb 2005 Ja det er rigtig smart!
    Det skal prøves, vi har lige fjernet skoene. Vi har købt en kasse med hjul og låg. Som kan trilles ind under bryggersbordet. SMART
    Og nu kan de heller ikke bruge stedet til hulse længere!
    Hvilket sikkert vil medføre at væggene ikke længere lider af kronisk tapet-tab... smiley

• #5   16. feb 2005 Cosmo har aldri rigtig ødelagt noget, men da han var lille var der godbidder og legetøj ud over hele gulvet så hvis han ville bide i noget var det det der var næremest. Spor er også en god aktivering, før man tager afsted. De6t meste af det cosmo kan har vi bare taget når det kom (med klikkeren), når han f.eks. gabte klikkede jeg osv.

• #6   16. feb 2005 En god ide er at hundene bliver mentalt trætte inden de skal være alene hjemme..De kan f.eks. søge deres morgenmad ude på græsset (tørkost) eller du kan træne lidt med dem, sjove øvelser som zig-zag, kravle, danse osv..Om sommeren går en isklump med guf i rent ind hos min vuffer men også colaflasken har vi haft succes med :o)

Husk også at lade være med at sige farvel! Gør aldrig et stort nummer ud af at du går, kast en håndfuld guffer og gå... og gør ikke et stort nummer ud af det når du kommer hjem!

Det er jo et kæmpe emne så det var bare lidt fra os :o)

• #7   16. feb 2005 Det er ikke altid at det virker med at træne med dem inden man tager afsted.
    Thea kører helt op i gear når jeg træner med hende, fordi hun elsker det, så hvis jeg trænede med hende inden jeg går, ville det være som at sætte et barn med damp til at være alene :o)
    Jeg kan heller ikke bruge det med at give hende mad/guf på gulvet, da det også får hende op at ringe.
    Jeg går en lang tur med hende og er så hjemme med hende i min. 1/2 time bagefter inden jeg går, da hun så falder til ro.
    Dette gør at hun så sover i al den tid jeg er væk.

Kommentér på:
Aktivering!

Annonce