{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokerende !!!!
  • #1   29. maj 2011 Mærkeligt!

• #2   29. maj 2011 Et eller andet sted er det jo ganske fair at de ikke længere ønmsker hunden når den ikke lever op til deres forventninger...

At det er uetisk og trist for hunden er der ingen tvivl om, men det ER da bedre at hunden finder sig et nyt hjem hvor der er lyst til den.

Opdrætteren af deres nyindkøbte hund bør underrettes og have muligheden for at få hunden hjem igen, og så skal familien ikke have ny hund før de har sat sig ordentligt ind i hvad det vil sige at have hund, og det ansvar der medfølger.
    - Men det er ønsketænkning; familien vil nok købe en ny legekammerart og se om det fungerer bedre..

• #3   29. maj 2011 Det er da heller ikke altid vores hunde lige opfører sig, som vi kunne ønske, men det er da absolut ikke et grundlag for at bytte dem væk .
    Sørgeligt, så kolde nogle folk bliver, når de "bare" er et dyr

• #5   29. maj 2011 Jeg kan faktisk ikke helt se forskellen fra denne annonce til dem, hvor folk skal af med en ung hund fordi den viser sig ikke at kunne indgå i avlen som planlagt. Det hyler folk sjældent op over.
    Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal tænke om det ene eller andet udover, at sådan kunne jeg ikke have hund

• #6   29. maj 2011 Hellere det, end at familien beholder en hund, de ikke har interesse i. Så ser jeg hellere, at den kommer ud i en familie, der rent faktisk har lyst til at have den.

• #7   29. maj 2011 Lige præcis * Nina.... De bør vente med at få en hund til de har afklaret deres behov. Og ikke mindst overveje hvad det er de vil med en hund...det lyder umiddelbart som om de mangler en barnepige....

• #8   29. maj 2011 jeg syntes overhovedet ikke de skulle få en anden hund, de er jo faktisk helt og holdent ikke egnet til at have hund åbenbart...

• #9   29. maj 2011 Hmm....Jeg tror nu det er ganske forudsigeligt at man forsøger at trække i land...rygcrawle om du vil...når man møder så massiv modstand...

Chokerende at man overhovedet kan få sig selv til at afhænde sin hund, fordi den ikke lige lever op til ens forventninger.

• #10   29. maj 2011 Bedste.... Jeg kan godt se argumenterne...de er alle som taget fra "gul & gratis " .... Det er netop derfor jeg er af dén opfattelse at man gør sig den ulejlighed at ransage hvilke behov man har inden man anskaffer dyret !!!
    Min egen Eisa har kip-øre, hvilket gør at hun ikke kan avlsgodkendes, hun er hyper allergiker hvilket ville gøre avl uhensigtsmæssig.... Tanken om at gå af med hende eller bytte hende væk, har ALDRIG strejfet mig smiley

• #11   29. maj 2011 ud fra det, jeg har læst om racen, kunne jeg da umiddelbart godt have antaget, at sådan en hund ville passe fint til den families behov. jeg ved selvfølgelig ikke, om man ville få andet at vide hos f,eks. opdrættere, men det kan vel godt tænkes, de har forsøgt at sæte sig lidt ind i sagerne og, at dette individ bare falder udenfor

• #12   29. maj 2011 Ok, jeg havde ikke fanget, den var hvalp. Troede bare, de havde haft den fra den var 4 måneder

• #13   29. maj 2011 Det er også ret kringlet formuleret. Din udlægning kan vist være lige så god som min smiley

Kommentér på:
Chokerende !!!!

Annonce