{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Chokerende !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude for en meget ubehagelig oplevelse idag, som jeg synes jeg bør dele, især til folk i Kolding. Jeg har fået mit livs lærestreg !

Jeg har i dag haft en aftale med min mor om at vi skulle hygge os lidt, på café, og købe lidt godt ind til mig =) Jeg vælger så at tage Quila med, da hun elsker at komme med mig, og det går også rigtig skønt, hun er vant til det, da vi bor lige nede i byen. Folk er rigtig søde mod hende og hun får vand og klap. Min mor skal så efterfølgende i Føtex, og købe en ramme til et billed af hende afdøde mor, og da min mor har haft en hjerneblødning, og mistet korthedshumommelsen deraf, sætter jeg Quils udenfor, så jeg kan hjælpe min mor. Da jeg kommer tilbage, der jeg en hund jeg ikke kan kende igen. Quila står med halen mellem benene og ryster, og ser meget skræmt ud, jeg bliver ufattelig ked af det, og gennemsøger hende, og hun har en lille bule på halen. Vi fiser ned til dyrehandleren, og allerede på vej derned er hun glad igen, jeg spørg til råds dernede, men der er halen normal igen, og der er heller intet at se, på halen, og hun reagere heller ikke når jeg rører ved den - men et eller andet er der sket derude mens jeg var væk. Så stil <b> IKKE </b> jeres hunde uden opsyn !!

Fortsat god dag herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokerende !!!
  • #2   16. jul 2008 Hvad i alverden gik i til dyrehandleren for?

• #3   16. jul 2008 lucy H - Så som ? Så ville folk da blive stående .. Jeg var væk i 5 min, højst .

NJ B - De har været til megen hjælp, og jeg ville se hende an, før jeg tog hende til dyrlægen. Vi kender dem !

DKCH Lucky One .- Nej der kan man jo også sige at det er sidste gang jeg gør dette, men nu kunne jeg ikke lige gå hjem med hende, og min mor behøver hjælp, da hun er handicappet ! Men det sker heller ikke igen. Det er sikkert og vidst !!!

• #4   16. jul 2008
    Dorthe E - Hun stod og gemte sig. Jeg kender min hund, ligesom du kender din.
    Det er som et barn. Jeg er hjemme hverdag, og har aldrig været væk fra hende. Det var sket noget ! Sådan noget ved man bare .

• #5   16. jul 2008 Hvorfor overfalder i hende når hun bare giver jer et godt råd ? Jeg spørger bare ? Tak for oplysningen ;o) Jeg tager aldrig Sofus med da jeg ikke ville turde lade ham stå udenfor - men rart med et lille input omkring det ;o)

• #6   16. jul 2008 tina T - Jeg kunne bestemt heller ikke koncentrere mig, men jeg bliver nød til at hjælpe min mor, og det var aldrig meningen vi skulle handle sådan ind.
    Aftalen var en ny kurv til Quila, og så på café hvor hun er hos mig. Desværre er jeg så blåøjet at jeg tror jeg kan lade min hund så ude i fem minutter uden der sker hende noget, men det blev modbevist.

Rikke H - Måske. Men hun så bare så skræmt ud. Folk er desværre syge i roen ..

DKCH Lucky One . Jeg skriver lige dette igen =) - Det var aldrig meningen vi skulle handle sådan ind. Aftalen var en ny kurv til Quila, og så på café hvor hun er hos mig. Desværre er jeg så blåøjet at jeg tror jeg kan lade min hund så ude i fem minutter uden der sker hende noget, men det blev modbevist.

Lille-My - vi tænker på dig hver dag, du vil ALTID V - =)
    Det var så "lidt" .. Jeg troede barre ikke sådan noget kunne ske på åben gade, en middag. Men en god lærestreg til mig. Jeg ekstra kærlighed til den lille =)

• #7   16. jul 2008 er enig med Maria i at det kan være et insekt der har stukket/bidt
    Laika fik hvepsestik i sidste uge, hun blev også rigtig bange og stak halen mellem benene, og havde efterfølgende en lille bule

Men øv for jer, det er skis'me ik rart når de ikke kan fortælle os hvad der er sket...

• #8   16. jul 2008 Det kan da være en anden hund der er gået forbi og lige har hapset den , det kan man aldrig vide jo, det behøver jo ikke være nogen "mennesker" der lige har haft lyst til at slå den eller noget.
    Men ja folk er syge i hovdet.

Jeg havde engang et lille gede kid som jeg selv har flasket op , engang skriver jeg men det er ikke mere en 1 mdr siden , jeg bor langt ude på landet skal lige siges , en morgen jeg skulle ud og give den flaske kom den ikke løbende hen til mig som den plejede.
    For at gøre en laaaaang historie kort var der en eller nogen der havde klippet et hul i mit hegn og slået den ihjel med den stor sten , så jeg nogen er så syge i hovdet at de syntes det er sjovt/ sejt eller hvad ved jeg

• #9   16. jul 2008 tina T - Jeg har en dybt handicappet mor, jeg bliver nød til at hjælpe. Og da hun gav den nye kæmpe kurv til Quila, som for mig, ville koste det hvide ud af øjnene og det brune i bukserne, så ville jeg gengælde det med min hjælp . =) Det skulle jo gå hurtigt, vi vidste hvad hun skulle have.

Maria *Team Rundkørsel * Joo, måske . Men har bare ingen bier set denne sommer i byen . =) - Jo hun har været alene før, jeg har gjort det før, uden der er sket noget. Jeg mener bare, jeg har aldrig været uden hende en HEL dag =) he he.

Det er godt. Det ville også være forfærdeligt ..

• #10   16. jul 2008 Bistik.

Kommentér på:
Chokerende !!!

Annonce