{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Er schæferen normalt meget hurtig .. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om schæferen normalt er en meget hurtig hund , når den løber ? altså hurtigere end de fleste andre racer .

Nok et lidt spicelt spørgsmål .

Vores Nila er 50 % schæfer , 25 %-25% lab , hønse hund .

Kan ikke rigtig finde ud af hvor Nila har fået sin hurtighed fra .
Vil mene hende kropsbygning ligner schæferen mest , hun er ret slank i sin bygning , og vejer "kun" 26,5 kg . selv om hun er en pæn stor hund .
Hun løber helt vildt hurtigt , vi er en del sammen med andre hunde i hunde skov , hundegård og lign. Og hun løber nærmest fra alt og alle . Den meste hørte kommentar vi får er , hun er godt nok hurtig hva .

Jeg er til tider bange for hun brækker et ben , eller ikke når at brems i tide . nogle gange kure hun bare der ud af pga for meget fart .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er schæferen normalt meget hurtig ..
  • #1   21. apr 2011 Hmm nok ikke schæferen hun har det fra . kan læse flere steder at schæefer er meget klumpet , hvalpe agtig længe . og Nila har ikke haft noget hvalpe look længe m go har haft god kontrol over sine ben og krop , siden hun var ca. 7 mdr . og er 15 mdr. nu .. så det er sku nok ikke schæferen hun ligner . på det med hurtig heden


  • #2   21. apr 2011 Ja det er nok hønsehunden , hun power bare derud af , selv når vi kaster pind / bolde og lign. vælter hun til tider rundt , pga farten . Vi undre os ihvertfald over hendes tempo . pt . er hendes kondi , lidt dårligere end normalt , da hun lige har været falsk drægtig , og ikke rørt sig som hun plejer . Nila vejer 62,45 kg og er 60 cm . så størrelsen er nok ret ens .


  • #3   21. apr 2011 vejer 26,5 kg ikke 62,45 ha ha

  • #4   21. apr 2011 Min Schæferdreng kan løbe ret hurtigt, trods sine ca 45 kg smiley

    Han løber somme tider om kap med min mand, når han kører, og det går altså ret hurtigt !

    De har jo også et afrundet kryds, som også væddeløbshunde har....


Kommentér på:
Er schæferen normalt meget hurtig ..

Annonce