{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Meget Uansvarlige forældre. {{forumTopicSubject}}

Godaften :-).
Iaftes var jeg et smut udenfor med Milo.
Vi gik vores sædvanlige tur, rundt på stien, bag alle rækkehusene, hvori jeg bor. Vi får ca. gået godt, og vel halvdelen af ruten, da en lille pige, på ikke mere end 10 år, kommer gående med en kæmpe Schæfer. Jeg korter Milo's snor ind (Ikke fordi han plejer at gøre andre hunde noget, men bare for en sikkerheds skyld), og trækker ind i den ene side. Jeg kan se at pigen er meget urolig, og hunden ser meget ophidset ud, hvilket jeg ikke bryder mig om, da jeg kan se hunden er en han - og Milo også er. Lige pludselig, inden jeg når at se mig om, kommer hunden løbende, med pigen bagved. De har retningen lige mod mig og Milo, og et øjeblik efter, sidder Schæferen i halsen på stakkels Milo. Forskrækket slipper jeg snoren, og kalder på Milo, som straks lystrer. Han kommer hen til mig - efterfulgt af den store Schæfer. Jeg får styr på hundene, og stikker pigen, snoren. Derefter bliver jeg muggen, hvilket vel er normalt, og lader det gå ud over pigen. Jeg undskylder, og beder hende gå med mig hjem med Milo, efter at have undersøgt ham. Derefter går jeg, og pigen hjem til hendes forældre, hvor jeg straks benytter lejligheden, til at fortælle. Forældrene undskylder, og fortæller jeg bare skal kontakte dem, hvis der skal betales for nogle skader, og de lover samtidig også, at pigen ikke får lov at lufte hunden igen.

.. Sådan noget, bliver jeg virkelig gal over. Tænk, at voksne "fornuftige" mennesker, lader deres 10-årige datter gå tur, med en sådan agressiv stor hund. Det kan virkelig pisse mig godt, og grundigt af. Sådanne folk, skulle overhovedet ikke have hund!. Hvilken så er min mening. Vil meget gerne høre jeres meing smiley

Det skal lige siges, at der ikke er sket noget med Milo, bortset fra et par små skræmmer. - Heldigt, han ikke er en meget agressiv hund, der vil slåsse, så ville det da helt sikkert have gået vildt for sig.


Mvh. AnneMette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget Uansvarlige forældre.
Kommentér på:
Meget Uansvarlige forældre.

Annonce