{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Mille N
Mille N
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 64

Må hunden sove ude (i andet hus) ????? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg arbejder inde i Brøndby og jeg har meget sene lange vagter til og med fredag. (det skere normalt ikke de er sene 08-18)..

Mit spørgsmål er: Tager min hund skade af at sove hos mine forældre til fredag? -Jeg sover også hos mine forældre, på samme værelse som min Fie (min hund) og hun komme nogle gange op i fodenden af den seng jeg sover i hos mine forældre fordi den ikke er ret høj, den seng.
men det er for at undgå hun er så meget alene hjemme hos os selv. Mine forældre har fri hele dagen både i morgen og fredag, så hun er ikke alene .. Fie er en pekingeser. Er det synd for hende eller hvordan ser i på det??? . vi har sover her før og hun er meget glad for at være her. De bor ud til ggrømme områder osv. så på det plan lider hun ingen nød smiley . Håber i vi lkomme med jeres kommentarer....

Mille smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må hunden sove ude (i andet hus) ?????
  • #1   23. mar 2011 Nej, hvad i alverden skulle der ske ved det??? *S*

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

#2   23. mar 2011 Det gik lige lidt stærkt og skrive.. der var jeg vidst lige ivrig nok smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

#3   23. mar 2011 Pernille - jeg har bare hørt fra et andet forum en gang at "hunden kunne blivet forvirret og føle sig utryg" .. Men tja.. hun virker i hvert fald ikke sådan *S*

• #4   23. mar 2011 Hvis hunden kender dine forældre og ikke bare blir efterladt alene ser jeg inden problemer i det overhovedet!!!

• #5   23. mar 2011 Det ville da være en rigtig god ide. langt bedre end meget alene hjemme.

• #6   23. mar 2011 Er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål?

Er du bange for at din hund tager skade af at sove hos dine forældre, hvor du iøvrigt selv befinder dig, i en seng - hvor hun iøvrigt har sovet før??

Hmm..

• #7   23. mar 2011 Haha... Tænk på at de skal på ferie.. smiley

• #8   23. mar 2011 Nej det tror jeg ikke at Fie tager skade af smiley

Min hund har ofte sovet helt fremmede steder (dog sammen med mig), når vi har været ude til weekend-stævner, og det har hun ikke taget spor skade af.

• #9   23. mar 2011 jeg ville som hund foretrække andet selskab end min ejer så længe det var nogle jeg var trygge ved frem for at være helt alene hjemme

• #10   23. mar 2011 Ork, dun vaps kommer til at elske at komme lidt væk hjemmefra. Betragt det som en ferie. *g*

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

#11   23. mar 2011 mange tak for al jeres respons ! ..
    Dejligt at vide at der ikke sker noget.

det jeg tænkte jeg efter jeg læste et andet sted at hunden godt kan blive forvirret osv. men vi har været her jævntligt, og hun har det meget godt osv.

Dejligt at i svare så hurtigt smiley

• #12   23. mar 2011 Det burde absolut ikke være et problem. *s* Mine drenge boede i en længere periode (med os) hos mine svigerforældre, men det har ikke skadet dem overhovedet. tværtimod vil jeg sige. De elsker deres "farfar" lidt for højt nu. *g*

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

#13   23. mar 2011 Sådan har min hund det også hvis vi andre kommer hjem er hun mglad og det hele .. Men hvis hun ser min far, så står hun og skriger af glæde og tisser (fordi hun stadig ikkke er helt voksen osv) .. han er højt i hendes heraki smiley .. Fies tankegang er "Det er ham med godbidderne" smiley *S*

• #14   23. mar 2011 Mille
    serat i din profil står det din hund er rundt 10 mnd , så nej bliver ikke et problem det...

men at du skriver du har læst en anden plads er vel at mindre hvalpe som lige har skiftet hjem så kan hvalpen blive lidt forvirret...

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

#15   23. mar 2011 Når ja, okay.. Det er muligt jeg har forvekslet det smiley

• #16   23. mar 2011 Jeg tror det kommer meget an på hunden. Nogle hunde kan måske ikke håndtere nogen form for afvigelse, hvor andre kan smides rundt som bolde og bare have det fint med det.

Mine bliver passet forskellige steder og kommer med mig rundt, når jeg skal noget og det trives det fint med! Jeg tager en del på udstillinger i udlandet og der siger det sig selv, at de bliver nødt til, at sove fremmede steder - hvilket de er helt ok med :o)

Så mit svar er klart, at det burde gå fint, at have din hund hos dine forældre :o)

• #17   23. mar 2011 Min sover ofte ved de gl. hvis jeg skal noget eller ligger meget syg, hun er skam ligaglad bare hun på sove på deres lammeskin i soveværelset og hun får mad så er hun glad smiley
    Så send du bare den bette ned til dine forældre til noget hygge.

• #18   23. mar 2011 Syntes slet ikke det er synd. Jeg har gjort det med min fra startet og vi sover ofte hos familie og venner. Jeg pakker bare en taske med hendes ting og hendes pude, og så sover hun altid hos mig om det så er i en seng eller på en sofa. Det er der ikke sket noget ved og hun elsker når jeg begynder at pakke, så ved hun godt vi skal på udflugt:) Syntes det er meget bedre at hun får lov at være sammen med dig end at hun skal være alene hjemme:)

Kommentér på:
Må hunden sove ude (i andet hus) ?????

Annonce