{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

M. I
M. I
Tilmeldt:
30. aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.017

Når hunden bare vil sove... {{forumTopicSubject}}

... og så får et termometer stukket op et vist sted. smiley

Til mit forsvar vil jeg sige at jeg fuldstændig uvant med at Lia er træt. Vi havde gæster på besøg her den anden dag - og der var der en som troede hun kun var en stor hvalp, for der er ingen som har fortalt Lia at hun bliver 9 år næste gang. smiley

Men i dag lagde hun sig bare efter vores gåtur istedet for at følge mig ud i køkkenet, og så bliver man jo lidt bekymret, så kræet blev grundigt tjekket fra top til tå.

Efter en time på øjet var hun dog klar på den værste igen, men jeg må jo nok til at indse at hun bliver ældre, hun kan nu også nogen gange finde på at snue lidt videre efter vi er stået op - noget der var helt utænkeligt for bare et år siden.

Hvornår begyndte jeres hunde at blive mere rolige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden bare vil sove...
  • #1   24. sep 2016 Zenta på 9,5 år er stadig ikke rolig.
    Laika på 11,5 år, hmm det sidste års tid i takt med at kroppen ikke kan det samme mere og hun hurtigere bliver træt nu.
    Altså jeg har det lidt sådan, hvis ikke hunde må sove mere når de bliver ældre, hvornår så?


  • #3   24. sep 2016 Coco forvandlede sig til en gammel dame efter 2. eller 3. løbetid.. Hun har vel været omkring 1,5år. Og det blev så ved konstant indtil her i decemberhvor hun steriliseret. Hun er så i en alder af 3 år fuldstændig livet op, til stor glæde for både ejer og hund smiley
    Vi håber det holder i maaaaaaange år endnu smiley


  • #5   24. sep 2016 Hun må naturligvis sove alt det hun vil - og jeg skal nok lade være med at hive termometeret frem næste gang. smiley

    JohnP: Ja, det er hårdt når de er ved at blive gamle. Belgierne bliver som regel pænt gamle når man tænker på størrelsen, så Lia skulle forhåbentlig gerne have en 6-7 gode år i sig endnu.

    A-S: Dejligt! smiley

    Isabelle: Åh ja, det er så dejligt med de gamle hunde der futter afsted.


  • #7   24. sep 2016 Godt, der er ikke noget galt bare fordi hun lige har brug for en lur smiley

  • #8   24. sep 2016 Jeg har en hund, som kun er 4 år så på ingen måde gammel, men mange spørger om hun er en hundehvalp og bliver overrasket, når jeg svarer, hvor gammel hun er. Hun er så glad og livlig, så håber det fortsætter mange år endnu

  • #9   26. sep 2016 Molly sov også meget her til sidst og det var ok, for hun var jo gammel. Jeg valgte at få hende aflivet da hun begyndte at søge væk og lægge sig i læhegn o.lign og sove, også i regnvejr. Jeg vidste jo hun var syg, men havde det ok, indtil hun begyndte at søge væk og lægge sig. Derfor blev hun i samråd med dyrlægen aflivet INDEN hun fik smerter. Men en ældre hun må vel godt sove mere.


  • #10   26. sep 2016 Ja, det lyder heller ikke godt med at søge væk og være ligeglad med regnvejret. smiley

    Lia vækkede os forresten kl. 4 i morges. Min mand har lørdag og søndag stået op kl. 4 for at tage på fototur, så det mente hunden altså var den nye stå op tid. smiley


  • #11   26. sep 2016 Tjaaah Lanka er fyldt 14, og spurter stadig rundt og leger med Zeven, følger med i alt hvad jeg laver OG er generelt den sidste, der lægger sig til at sove.

    Eneste tegn på, at hun er ældre er, at når først hun sover, så sover hun tungt. Hun kan faktisk endda snorke en lille smule.

    Tidligere vågnede hun, bare man vendte et blad i sin bog, når hun lå ved siden af og sov. Nu kan jeg nusse hende, uden hun vågner... smiley


Kommentér på:
Når hunden bare vil sove...

Annonce