{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Hundeskov {{forumTopicSubject}}

Har lige været en dejlig tur i hundeskov i Holte, det er da bare en super skov med masser af plads. Det er tredje gang vi er der... Det gode ved den er at der er masser af skov og frit, så der er ikke storer klumper af hunde samlede og det meste af tiden hvor vi hik mødte vi stortset ingen hunde...
Ville bare lige dele det med jer andre, der måske gerne vil i hundeskoven, men heller ikke bryder jer om der er storer flokke af hunde..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeskov
  • #1   20. mar 2011 Den er kanon, vi er kommet i den skov i mange år efterhånden og der har altid kun været søde mennesker og hunde (pånær en enkelt undtagelse)

• #2   20. mar 2011 Ja syntes hvertfald den super.. Har også prøvet Bernstorffs Parken og der er bare for mange hunde samlet syntes jeg..

• #3   20. mar 2011 Og så kan man altid vælge at gå nye veje så man ikke altid går det samme sted, det synes jeg er kanon smiley

• #4   20. mar 2011 Ja nemlig. Og man behøver ikke at gå på sti hele tiden..

• #5   20. mar 2011 Nu får jeg lyst til at tage i skoven ved Holte smiley

Jeg bor i Nærum - så det er tæt på smiley

• #6   20. mar 2011 Ja vi slider også på den sammen med Berit og agento:)

• #7   20. mar 2011 Mie H: Nu du siger, I også kommer i Bernstorffsparken, har du så ikke en adresse? Hehehe ..

Jeg har hørt meget godt om den, og i weekenden kunne vi godt bruge nye steder at gå lange ture smiley

Vi er ikke interesseret i hundeskove, Taiko kan ikke sit indkald smiley

• #8   20. mar 2011 Bernstorffsparken er bare så god!

• #9   20. mar 2011 Katrine Berstorffsparken, er jo også en hundeskov/park der er bare enorm mange hunde samlet. Nej har ikke lige adressen, bliver altid kørt af en anden Ss
    Så om det ene eller andet sted er ligemeget, når det er med indkaldet ikke virker helt, de kan løbe lige langt væk...

Millen, kan jeg kun anbefalde dig at gøre den er super :o) Har ikke mødt nogen sure hunde eller dominaten (de er der nok) Men i Bernstorff.. er Rocko blevet lagt ned de 4 gange vi har været der, så har ikke lyst til at komme der, syntes også det er meget voldsomt, så mange hunde..

• #10   20. mar 2011 Mie - Jeg har sådanset kun været i Bernstorffsparken hvor det har været lovligt at slippe sin hund .. Min begrundelse for at jeg synes det er et super sted er at folk ikke bliver sure hvis ikke man lige kan kalde sin hund til sig - folk stopper op så man kan hente sin hund på en god måde osv. ... Reglen er jo at man skal have 100% kontrol over sin hund - det har vi kun næsten på min lille hvalp ... Det kan da være vi skal mødes i Geelskov en dag så smiley

• #11   21. mar 2011 Mie H: Han skal skam ikke være løs smiley Han skal være i snor ..

• #12   21. mar 2011 Jeg har aldrig mødt en hund i snor i bernstoffsparken, så jeg ville måske lige overveje om det var der jeg ville tage hen hvis min hund skulle blive i snor. Det kan måske godt virke lidt voldsomt at være i snor hvis der kommer 5 eller flere løbende hunde imod en og mentaliteten er meget legeplads agtigt hvor de fleste ejere lader deres hunde hilse på alle. Men ja det er super hyggeligt. Specielt når det lille kaffe/is hus har åbent og som bonus er der vand til hundene.

I Geelsskov risikere du stadig at løse hunde kommer løbende men ofte i langt mindre grupper. Og det er superdejligt bakket terræn. Fenris elsker at være der men vi har også nogle faste legekammerater vi mødes med.

• #13   21. mar 2011 Stine S: Okay .. Jeg troede faktisk godt, man kunne gå der lidt i fred og ro men samtidig hilse på andre hunde ..
    Tak fordi du skrev det smiley

Geelsskov hvor ligger det?

• #14   21. mar 2011 Mellem Lyngby og Holte. Hvis du kører fra lyngby ud af kongevejen mod holte er der en meget stejl bakke (kaldet Geels bakke) lige før toppen er der en relativt stor parkeringsplads på højre hånd (du kan måske ikke se selve parkeringspladsen men der er et stort blåt skilt) og så er du ellers klar. Der er vist også andre parkeringspladser ved andre indgange, men da vi ikke selv har bil plejer vi at tage bus 184 fra lyngby det tager ca 5 - 7 min og den stopper lige ud for.

Pas på du ikke fare vild i skoven smiley
    Det gjorde vi de første par gange, men folk er heldigvis søde til at guide en den rette vej. smiley Og god tur!

• #15   21. mar 2011 Du kunne måske også prøve at tage i Bernstoffparken en hverdag og på et lidt skørt tidspunkt hvis du har mulighed for det. Så er det måske ikke nær så overvældende.
    Der er bare VIRKELIG mange hunde i weekenden

• #16   21. mar 2011 Stine S: Har du ikke en adresse på skoven? smiley
    Jeg bor på Amager og skal derfor med bil derud ..
    Åh nej, jeg farer bare ALTID vild, men Taiko vil nok ikke have noget imod at få en lang gåtur, hehe .. Selvom jeg panikker smiley

• #17   21. mar 2011 Argh... Adresse... Tror ikke den har en--- smiley
    Hmm.. Jeg ville nok køre efter holte eller virum st. Begge ligger tæt på.
    Hvis du slår Geelsskov op på maps.google.dk kan du måske danne dig et overblik . Parkeringspladsen jeg kender til ligger på kongevejen på højre hånd mod nord. man kan ikke rigtig se den på kortet

• #18   21. mar 2011 Stine S: Okay super, det prøver jeg smiley

Kommentér på:
Hundeskov

Annonce