{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Laila C
Laila C
Tilmeldt:
28. aug 2023
Følger: 8 Emner: 1 Svar: 2

Privat hundeskov {{forumTopicSubject}}

Vi spurgte tidligere om det var en god ide at åbne for vores private hundeskov - vi fik mange positive tilbagemeldinger!

Vi er derfor netop i gang med at lave en Facebook side & finde ud af noget mht bookings system... så det bliver løbende opdateret.
- men hvis det har interesse, så hop gerne ind og følg med:

https://www.facebook.com/alldoggy/

Vi har planer om at lave noget "natur-agility" dvs nogle stammer og den slags som kan bruges til både sjov og træning.

Beliggenhed er midtsjælland - lidt syd for dyrskuepladsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat hundeskov
  • #1   15. okt 2023 Hvor ligger jeres skov smiley

  • Laila C
    Laila C Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 8 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. okt 2023 Midtsjælland, lidt syd for dyrskuepladsen Roskilde (mellem Vorfrue & Gadstrup)

  • #3   15. okt 2023 Det lyder spændende, det kunne jeg godt finde på at gøre brug af. Kan dog ikke umiddelbart finde jeres adresse? smiley

  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 13 Emner: 37 Svar: 830
    #4   16. okt 2023 Der mangler en komplet adresse, samt et kontaktnummer ved behov.

    Der står intet omkring hvor længe man lejer indhegningen. Man kan ikke tage f.eks. kr. 100 for en time, hvis folk skal forlade området efter 45 minutter. Så er betalingen kr. 100 for 45 min. Ofte er det antal biler, der bestemmer om man betaler ekstra for personer uden hund, da det er bilerne, der slider på parkeringspladsen.

    Der mangler mere uddybende information omkring indhegningen, når man tilbyder den til træning og til gåtur.

    Jeg har 6 hunde, så jeg er "ude" af målgruppen til leje af indhegningen smiley


  • Laila C
    Laila C Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 8 Emner: 1 Svar: 2
    #5   16. okt 2023 Opslaget her var egentlig mest for at flytte "interesserede" til vores side på Facebook.
    Hvor adressen også står. smiley Vi er ikke ret tit herinde, så vil helst have henvendelser direkte på siden smiley

    Astrid smiley - Adressen skulle meget gerne stå på Facebooksiden (kan du ikke finde det så smid os en DM derinde) smiley

    CM
    Vi tager rigtig gerne imod konstruktiv feedback smiley
    Som skrevet at vi er i gang med det, har kun lige i går åbnet for siden ... så de evt. manglende informationer kommer og vi kan helt sikkert bruge hjælp både til manglende info såvel som ideer til nye "forhindringer"/ forhold dernede.

    Jo, det står det er en time sammenlagt (under tjenester) incl den nødvendige skiftetid.
    Vi har lænet os op af hvad andre eksisterende private hundeskove skriver (og tager for ydelsen)... om det er rigtigt ved jeg ikke, måske vi korrigerer over tid.
    De 15 min skal sikre at du ikke møder andre hunde på vejen til og fra (eller at de møder dig).

    Vi har valgt at åbne for adgang på vores private jord - fordi vi synes at vores lille hundeparadis skal bruges mere end en enkelt time om dagen, nu hvor vi stopper med at have heste (og de dermed ikke længere bruger arealet) smiley

    - om du er målgruppen, skal jeg ikke vurdere, men vi skriver faktisk "hvis du har andre behov så kontakt os". smiley

    Med det sagt, så er det et tilbud: Så kan interesserede tage i mod tilbuddet og de der synes det er for dårligt, dyrt, uinteressant eller what ever - kan lade være smiley


  • #6   16. okt 2023 Nej hvor spændende, det skal vi da helt sikkert prøve smiley

Kommentér på:
Privat hundeskov

Annonce