420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Blockbuster ? ! ! ! Blockbuster ? ! ! !

Ja, så er kæresten og jeg lige kommet hjem fra Blockbuster. Jeg må sige at jeg er sådan lidt "Hmmm"...

Jeg havde Jazzy med inde i butikken som jeg før har haft det og da der er en del mennesker i butikken tager jeg hende op på armen og sætter hende så ned igen.. Mens kæresten og jeg står og kigger på film, kommer der en BB-medarbejder hen og spørger os om han evt. kan hjælpe os med at finde en film eller lign. Vi takker pænt nej. Han går så videre på sin kundejagt.
Efter at have brugt yderligere 5-10. min i butikken kommer der en tøs hen til mig på ca. 15 år. Hun siger følgende til mig : " Du skal være sød at tage din hund op på armen eller være sød at gå udenfor med den". "Nå" siger jeg så. Jeg forklarer hende at det kan jeg da ikke forstå når jeg tit har haft min hanhund med inde i butikken og han går altså selv da han vejer 30 kg og at vi før har haft Jazzy med derind. Desuden er der ingen skilte eller hundekroge udenfor butikken (dermed ikke sagt at jeg nogensinde ville lade Jazzy stå ude foran BB!).. Så spøger jeg hende direkte om der er nogen som har brokket sig over Jazzy - Hun bliver helt rød i hovedet og skynder sig at mumle et eller andet for så at gå.
Nu er jeg tosset. Ikke fordi at jeg skal bære Jazzy men fordi at deres regler er så uklare (?) ! Min kæreste aner hvad der er bedst og det er at jeg går udenfor butikken og at min kæresten spørger ved kassen hvad der forgår.
Det ender med at de forklarer min kæreste at sådan er deres politik og at det er pga fødevarestyrelsen (?), øhhh...? Hvis man ikke må have hund i en butik pga bakterier så er det nok heller ikke tilladt at bære sin hund rundt derinde ? Det er da enten eller.

Meget mystisk firma...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blockbuster ? ! ! !
  • #1   27. maj 2006 hmm... kan udemærket godt forstå Jeres frustrationer over det! meget mystisk...

• #2   27. maj 2006 Mark - De sælger bland selv slik ? ! Jeg forstå bare ikke at hvis det er så ulovligt at have hund gående rundt i butikken hvorfor den første medarbejder ikke siger noget til os om Jazzy, det er da en mærkelig politik at køre !

C & A - Hvis de så bare selv kunne finde ud af deres regler ?

• #3   27. maj 2006 det skulle være ligesom frankrig.. der man have sin hund med overalt.

• #4   27. maj 2006 Jeg har været udsat for det samme i Play time videobutik. Hvor jeg fik at vide, at må jeg ikke måtte have min hund med ind. Det blev jeg ret sur over, da de hverken havde hund forbudt skildt på døren eller en krog hvor man kunne binde sin hund udenfor. Det har de så fået nu, men det er lidt for dårligt, at man ikke må tage sin hund med ind, bare fordi de sælger lidt slik.

• #6   27. maj 2006 hej June...
    Jeg har selv arbejdet i en BB.. og reglerne er at man ikke må ha' hund med derinde (fordi der sælges bland selv slik)... men kan sgu godt forstå du bliver forvirret.. hos os kendte jeg først til reglen efter et halvt år, fordi det er så dårligt skiltet og der netop heller ikke i vores butik var nogen hundekroge ude foran..
    Når jeg selv var på arbejde plejede jeg nu heller ikke sige noget til folk der havde deres hunde med derinde, hvis de var i snor el. på armen og ejerene havde styr på den..

Så kan sgu sagtens forstå dig.. der skulle da bare heller ikke være nogen der skulle sige til mig at jeg skulle gå udenfor med Baggio når jeg har haft ham med inde på armen.. smiley

• #7   28. maj 2006 Jeg vil lige indskyde at jeg også selv har arbejdet i BB, bare i københavn og der var der aldrig nogen som havde det mindste problem mod hunde... Hvilket bare gøre deres regler og politik mere uklar...

Bo - Det synes jeg at du skal gøre for som sagt har vi været derinde før med Joker og Thia, en ambull samtidigt uden problemmer og så lige pludselig må lille Jazzy ikke være der (?)... Hun er endda så stille og rolig ..

Kommentér på:
Blockbuster ? ! ! !

Annonce