{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

At sælge en amstaff?!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige modtaget en pb herinde, fra en der gerne vil sælge sin amstaff på 5 måneder.. Hun spørger om jeg kender nogen der er interesseret.. Jeg kender ikke damen, og aner ikke hvorfor hun skriver til mig, men jeg sidder virkelig og ryster på hovedet.. smiley

1 ting er at have en Amstaff der er født efter forbuddet trådte i kraft, men at ville sælge den nu er da toppen af dumhed..!

ØV hvor er jeg ked af det på min races vegne... smiley Det er endda en DKK tæve der er mor...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge en amstaff?!?
  • #1   27. jan 2011 Kan man få pb ?

• #2   27. jan 2011 Ja man forstår ikke folk er så dumme, desværre:(
    Har efterhånden set mange som folk prøver at komme af med og for det meste kalder de dem bare for blandinger af andre racer, som feks staffordshire bullterrier og bokser.

• #3   27. jan 2011 Rigtig øv oplevelse smiley

• #4   27. jan 2011 ja det er bestemt trist smiley

• #5   27. jan 2011 Meld hende til politiet

• #6   27. jan 2011 Hold da op...... Hvad er det lige folk ikke fatter !

Gud hvor er jeg træt af de folk der omgås loven gang på gang.....

• #7   27. jan 2011 Jeg brækker mig i lårfede respektløse stråler over sådanne tabere. Håber virkelig BIIIIIP BIIIP BIIIP. Nej det vil jeg ikke engang skrive men jeg ønsker ikke sådanne mennesker noget godt.

• #8   27. jan 2011 hm?

• #9   27. jan 2011 Nu er der gud-hjælpe-mig en der har skrevet til mig at hun gerne vil have en pb. med brugerens navn, for hun vil gerne hjælpe hunden med et nyt hjem!!! Jeg er målløs!!!

Hvis ikke det skulle være trængt ind så; NEJ JEG VIL IKKE HJÆLPE NOGEN MED AT DENNE HUND FÅR ET NYT HJEM!!

• #10   27. jan 2011 personen gør det vel fordi de elsker deres lille vov hund ! ville du slå din sunde og raske hund ihjel (en hund er en hund uanset str, alder osv) hvis du desværre ikke kunne have den mere ? det tvivler jeg på - så send da videre til personen der ber om det eller send retur på hende der annoncere med navnet på hende der vil hjælpe ? det er jo et levende væsen vi snakker om - ts - du havde vel sendt linket vidre hvis det var en schæfer ?

nej mit indlæg er ikke negativt - jeg tænker blot at jeg ikke kunne slå min 7måneders ihjel hvis jeg skulle ja hvad skulle jeg - hm flytte i boligselskab - så er min første tanke da ikke at tage til dyrlægen for at aflive en sund og rask hund . om så det var en hamster eller en elefant

• #12   27. jan 2011 enig med maiken.. det er et liv, uanset race..

• #13   27. jan 2011 I meensker der ville bryde loven og vidreformidle en ilovlig hund i er da til at brække sig over med alt det "et liv er et liv" halløj.
    Vi ved jo alle hvilke slags mennesker sådan en hund højst sandsynligt ville ende hos, at den risikerer at blive kastebold fra sted til sted. Den kan ikke blive forsikret eller noget.
    Ja jeg kan godt se at det er meget bedre udsigter.

• #14   27. jan 2011 Uanset hvad man ellers mener om den lov så bør man tænke lidt på fremtiden.

Den nye familie kan ikke få hunden skrevet over i deres navn. Ej heller ansvars forsikret. for slet ikke at tale om sygeforsikring.
    Hvis hunden en dag laver noget lort kan jeg sagtens forestille mig at nye ejer tager sin hund og stikker af fra stakkels gamle fru Olsen og hendes skambidte Putte. For kors det ville koste kassen at tage ansvar.

Bøde til gammel ejer for at vidergive hunden. bøde til nye ejer for at have taget den og for ikke at have forsikring. Erstatning til sagesløse offer. og sidst men ikke mindst aflivning af hunden.

Med det for øje ja så er det sørme svært at få sin hund aflivet. (Ironi)

• #15   27. jan 2011 Det er da utroligt, at folk bare negligerer den lov, der nu engang er kommet, fremfor at følge den og vise ansvarlighed, så man måske på sigt kunne få loven lempet eller lign.

Det er ihvertfald ikke vejen frem at køre videre i det der med liv, ja det er et liv, men der er en lov, og den må som udgangspunkt følges.

Dermed ikke sagt, at jeg synes, det er ok, at en ellers sund og rask hund skal aflives, men der er ikke andet at gøre.

• #16   27. jan 2011 Renee V: super formuleret

• #17   27. jan 2011 Hvor er det trist - at nogen står i den situation nu, hvor deres tæver var blevet gavide INDEN lovens indtræd, og nu skal behandles og omtales som kriminelle m.v.

Er godt nok glad for at det ikke er mig der har været så uheldig, og er chokket over den iver der er for at få aflivet hunden - for det er i bund og grund det man lægger op til, når man opfordrer til at politianmelde.

Så skal den stakkels hund sidde 6 måneder på dødsgangen - udstødt, uønsket -
    og det selvom der INTET i vejen med den er!

Skammeligt Groteskt!

• #18   27. jan 2011 Line det eneste skammeligt groteske i det er, at man ikke bare indser at nu er loven der og så overholder den. Længere er den ikke

• #19   27. jan 2011 Jamen det synes jeg da er imponerende, at man som 'helt' menneske kan agere så kynisk og bare slå en masse hundehvalpe ihjel på det basisgrundlag at nogen har skrevet noget ned!

Og så ovenikøbet heppe så meget på det, når ejeren som sagt er blevet fanget med 'tilbagevirkende kraft' -

hendes hund har undfanget INDEN LOVEN - men alligevel 'fortjener' hun at blive hængt ud OG hunden aflivet!

Vi mennesker er født med egen evne til at tolke og forstå -
    og havde ALLE mennesker altid fulgt love uden selv at tænke og forholde sig kritiske - ja, så havde verden for det første nok været styret af nogle værre tyraner, og for det andet se helt anderledes ud -
    ja, f.eks. ville vi så også kun være ariske der var tilbage -

men HEY lov er jo lov!

• #21   27. jan 2011 Nu kom lovens vedtagelse jo ikke som en tyv om natten. Mig bekendt er hunde ikke gravide i halve eller hele år.

Problemet var at nogle berørte hunde ejere fik meget travlt med at få deres hund parret i den tro hvalpene ville være lovlige hvis hunden var gravid inden vedtagelse.

Ja jeg syndes også det er noget svinerig den blev lavet med tilbagevirkende kraft. Men jeg kan faktisk også huske at høre mange advarsler om at man IKKE skulle pare sine hunde hvis de var i risiko gruppen for at havne på en liste.

Så vidt jeg forstod dengang blev loven netop med tilbage virkene kraft på grund af dette graviditets boom. Her kan jeg dog tage fejl.

• #22   27. jan 2011 lynnerup - så du har aldrig kørt for hurtigt? tisset offenligt? etc... <- det er vist nok også lov ... som også er vedtaget , og dem som ryger har vel også røget på sygehuset parkeringsplads , ja man kunne blive ved

krumme - jeg er villig til at ofre en race som også bliver kaldt dræberhund, men den har intet at gøre med en fitness hund-tvært imod

*igen, det er liv vi taler om - politi andmelde? jo melder i hver eneste der overhaler jer ? hver eneste kollega der har fået en enkelt for meget til fyraften og kører hjem? nej vel? dog håber jeg at i påpeger kollegaen hvor hjernedød personen er ,

JEG syntes det er FLOT af denne ejer at forklare at det er en fitnrsshund som nu er listehund - den kunne jo sælges som hvilken som helst blandning til uvidende folk

• #24   27. jan 2011 Undfangelsen er sket lige på grænsen -
    men om det var lige før, lige på, eller lige efter havde jeg stadigt syntes det var groteskt.
    Tror simpelthen også rigtig mange hundeejere ikke var klar over at det kunne gå hen og blive aktuelt med så voldsomme konsekvenser -
    særligt den del der hedder sig at straffe og være efter uskyldige hundeejere og deres hunde -

Og selve tanken om at hunde tilbage fra 17. marts skal aflives -
    hvad med alle dem?
    Ikke noget sige til at folk gemmer deres hunde godt og grundigt for tiden -

hvad ville du sige til at DIN hund BANG skulle aflives NU ?
    -uden at den har gjort nogen eller noget fortræd!

• #26   27. jan 2011 Maiken flot, så fik du det ind over alle andre love. Simpelthen for barnligt.

Jo, jeg har engang sat mig og tisset bag et træ i en skov.

Og om jeg kører for stærkt kan jeg slet ikke se vedkommer dette emne. Altså prøv dog at forstå, at dem der omgås den hundelov netop sørger for, at den eventuelt skærpes.

Det er simpelthen ikke ret smart at smide om sig med andre love og regler, fordi man ikke lige får det svar man vil have.

Men tak til sådanne folk som dig, Maiken, der netop er med til, at hundeloven formodentlig skærpes, så vi ender med kun at måtte have helt små hunde her i DK.

Way to go

• #27   27. jan 2011 Og så også lige huske på, at det var jo ikke lige sådan at man gjorde noget særligt i at nå ud med alle disse såkaldte advarsler længe før !

Tror de fleste mennesker ellers har/havde et ganske normalt hverdagsliv med arbejde, hund og familie -
    så er det faktisk fåtal der bruger enorme mængder krudt og ressourcer - det overskud dagen ligger tilbage - til at lege detektiv, og selv skulle opsøge en masse påstånde og hearsay - og så åbenbart samtidigt være synske - og vide på forhånd at det her hersay bliver lov!

Og STADIG ændrer det ikke på at der er en masse hunde uden synd, som straffes og forfølges som var de seriemordere!

Kan slet ikke forstå at man vil forsvare sådan en form for lovgivning!

• #29   27. jan 2011 Ps. du kan så sandelig også risikere at din hund konfiskeres, er der en i området der har ondt i røven, og påstår din hund opfører sig aggressivt! -selvom det en stor fed løgn, bygget på uvidenhed og total lavmålet handling.

Og ja - det med at hunden skal låses og lænkes og fratages al sin frihed - som jeg mange gange har prøvet at perspektivere, det er en sag i sig selv!

Vi er alle født med en forstand til at dømme og træffe valg - så lad os dog selv gøre det, og kom efter dem der bevist og ondsindet handler skævt -
    ikke os almindelige 'dødelige' der har de bedste intentioner og hensigter -
    kors -

• #30   27. jan 2011 lynnerup- folk som mig? okay fedt - jeg har så en chihuahua , men fred værre med det - hvor skulle du vide det fra

de andre love er nævnt til sammenligning , de bliver også brudt- helt hunrede at de gør

jeg mener at alle liste racer skal neutraliseres , uden beregning, nu, men nu fik jeg da aftens grin , folk som mig, og huha små hunde smiley sødt- tak for smilet

• #31   27. jan 2011 Ja og du Krumme -
    tag du bare ud på dit eget lille stik-alle-uden-mundkurvs-togt og se hvor mange krydser du kan nå at sætte for aflivede hunde inden året er omme - så kan du klappe din egen perfekte hund imens og rose dig slev for at nu er verden fri for flere dræber-hunde!
    Håber du stolt af dig selv nu!

Sørgeligt!

• #32   27. jan 2011 umm Line undskyld mig. Jeg ser sjældent TV. Læser kun gratis aviser og taler med meget få folk. Jeg er først for nyligt begyndt at følge med i hundeverden gennem HG.

Jeg kendte til den lov. Derfor hvis nogen ikke gjorde vil jeg våge den påstand de enten lå i koma eller bevidst overhørte alle advarsler.

• #33   27. jan 2011 Maiken smil så meget du vil. Det er stadig folk som dig med den indstilling til regler. Så grin du dig bare i søvn.

Jeg undres stadig over den indstilling du lægger for dagen.

• #35   27. jan 2011 hov sikke mange taste felj der kom der . ny pc . det må være gratis i dag så

• #36   27. jan 2011 Fint du og din hund har det godt med mundkurv og aldrig at løbe og lege frit -

men lad dog os andre selv træffe det valg!

• #38   27. jan 2011 lynnerup - jeg smiler da i hvert fald - du må gerne undre dig over min indstilling , som jeg skriver en hund er en hund, om så det var en gravhund der var ulovlig havde jeg ikke ment at et levende sundt dyr skulle aflives - ej heller en kanin , så nej jeg gå´r ikke ind for at slå dyr ihjel uden grund (og i mine øjne er det ikke grund nok at den er født for sentm det er ikke dens fejl, men ejerne af dens mors felj - som i mener den skal bøde for nu, jeg undres også. men sådan er vi så forskellige, gudske takke lov at jeg ikke skulle træffe den beslutning om at omplacere eller aflive - hvad ville i andre gøre ? aflive?

• #40   27. jan 2011 Jeg græmmes bare stadig over, at man kan være så fuldkommen ligegyldig overfor en lov, der er kommet, og som vi gerne skulle enten få løsnet lidt op på eller ihvertfald ikke gjort værre. Men det er jo umuligt, når folk har den ansvarsløse holdning.

Flot

• #41   27. jan 2011 lynnerup - ville du så seriøst som det første aflive din hund hvis du ikke kunne have den mere? blev syg eller var tvunget til at flytte i boligselskab - hver sin holdning - jeg syntes bare det er en dum løsning med aflivningen, mundkurv , ja jeg smiler stadig når jeg ser en med mundkurv, og tænker, nøj hvor fint, skide godt! vis de fjolser der lavede loven at der også er ansvarlige hunde ejere - jeg får lyst til at gå over og rose dem der går med mundhurv

men at slå et sundt dyr ihjel . narj der sætter jeg nu min menneskelighed - det kan ikke passe at en hund som er en hund skal dø fordi mennesket fejler

• #42   27. jan 2011 Maiken det er jo så prisen for nogle menneskers dumhed, at hunden får et kort liv, hvis man ikke kan have den mere.

Og ja, hvis jeg havde en listehund, så ville det også blive aflivning, jeg nægter at omgås loven, for det ender blot med den skærpes, hvis ikke den følges.

Og dermed god aften, jeg vil snart på køjen

• #43   27. jan 2011 Åh Line, du råber så højt om hvor uretfærdigt det er for din hund og jeres liv er i lænjer og bla bla bla, men du var ikke sen til at ville have alle mulige andre racer på listen også for når din var, skulle andres også. Så hvorfor ønske det for andre når det er ulideligt for dig selv, vældig modent.
    En mundkurv er sgu da træls, men indtil det måske bliver lavet om så får du da ikke noget ud af at se så sort på det, find dog lidt kreativitet frem og lav noget med din hund selvom den har kurv på, er sikker på det kan lade sig gøre når andre kan finde ud af det.
    Du virker som et stort offer og når du kun kan tænke på hvad det ødelægger for dig og din hund ja så bliver det hele da sort.
    Prøv og vend pladen og få noget godt ud af det i stedet for at spille den tid du har tilbage med din hund med at klunke over det i ikke kan, og nyd det i kan sammen.

• #45   27. jan 2011 lynnerup - ja det er så , og det har jeg ikke hjerte til at råde for - der er det godt nok imod , ´hunden bestemmer ikke hvem den ender ved eller hvornår den vil fødes - det gør mennesket og det skal hunden bøde for - det burde være menneske´t der skulle bødë. men sådan er det , jeg tror på at det er bedst at neutralisere i stedet for a tslå ihjel -

godnat herfra også , ´.

• #46   27. jan 2011 bob bob bob - det der med at slå ihjel - der er en ting jeg mener vi bør slå hunde ihjel på - ganske enkelt alle racer - en hund er en hund - fra en chihuahua til en ámstaff, ved bid , første bid ,

• #47   27. jan 2011 Krumme. Nåh nej det er jo rigtigt....
    for som du selv skriver Line:
    Næste gang du ser en 'listehund', så husk
    At fordi man ikke har mundkurv på sin hund og lader den løbe fri,
    er det ikke ensbetydende med at man er uansvarlig hundeejer der ikke har forstand på hunde(n) osv.

Jo det er så det det betyder.

At snor og mundkurv så skulle skabe frustrerede og stressede hunde, kan jeg så slet ikke se og en dårlig undskyldning.
    Hvorfor kan hunden stadig ikke få motion, blive aktiveret og trænet fordi den er i snor og har mundkurv på, det må du længere ud på landet med. Den ene undskyldning efter hinanden.
    Men undskyld jeg havde jo selvfølgelig glemt hvem de rigtige syndere er,.....af med grimen og på med mundkurven for som Line skriver----
    HESTE skader flere mennesker end hunde gør.
    *LMAO*

• #48   28. jan 2011 he he det er sku sjovt og høre alle dem der hyler op om ansvarlighed og loven når snakken falder på hastighed i bilen ....altså de kører jo ikke stærkere end de kan styre det ....tror de! og brian kan også styre sin kamp hund tror han vi gradbøjer jo nok alle sammen loven lidt smiley
    syntes det er mærkeligt som folk ryger op med ..send pb. m.m. så vi kan melde ham.....jeg har reg.nr på en golf der kørte mindst 80 igennem vores by....erder nogen der vil ha en pb med det ?
    personligt er jeg dog mere bange for en tåbe der kører for stærkt end en løs amstaff

• #49   28. jan 2011 Dan. Nåh ja, så længe en eller anden idiot kører for stærkt et sted må man gerne selv lave ulovligheder for når andre gør det såå....Men det ene retfærdiggøre altid det andede eller hvad? Mærkelig indstilling til tingene.

• #51   28. jan 2011 For det første gør det jo altså ikke ondt på en hund at blive aflivet, den føler det som at falde i søvn. For det andet er der kæmpe forskel på hvilken skade de forskellige hunde kan udrette, og det er netop fjolser som dig der ødelægger det for de folk som er ansvarlige hundeejere der er kompetente og ved hvad de har mellem hænderne.

• #52   28. jan 2011 la vær og vise tænder;hvor ser du jeg skriver det er ok ?????
    det jeg syntes er at det er en sjov holdning folk har til loven man gradbøjer den lidt til egen fordel nogle kører for stærkt andre tar en kuglepind med fra arbejdet osv og vi mener altid at lige netop vores overtrædelse er ikke så slem .....andre skal bare ikke gøre det ....se det er en sjov holdning og ha

• #54   28. jan 2011 og jeg syntes ikke på nogle måder det er ok med liste hunde uden snor eller kurv eller hunde der overdrages
    men havde jeg kendskab til nogle hvor hund og ejer var velfungerende så kunne jeg da aldrig finde på og blande mig
    men er den helt skudt i roen så er det noget ander uanset race

lidt ligesom jeg melder heller ikke nogle for og drikke 2 øl og køre men 5 så er det sku hit med nøglerne
    vi har alle sammen forskellige grænser

• #55   28. jan 2011 Det er jo heller ikke ligefrem fordi at jeg syntes ar aglivning af sunde og raske hunde er okay, men det ændrer ikke på at det er lovgivningen

• #56   28. jan 2011 Ja, men nu skal vi altså heller ikke gøre dem til mennesket! De kan sikkert mærke at noget er galt, men det kunne min gamle hund på 11 der var træt af dage også. Men de ved sgu ikke at det er fordi at de skal forlade denne jord i en alt for ung alder og ligger og tænker på alle de ting de skulle have nået!!

• #59   28. jan 2011 Hvorfan f... er det så svært at overholde den lov. Fat det dog bare, knald mundkurv på de kræ og få skidtet aflivet hvis i ikke magter at beholde det. Og ja det mener jeg og allerede længe inden der overhovedet var snak om den nye lov havde jeg besluttet mig for at hvis jeg ikke kunne have cæsar mere skulle han aflives.

Jeg kan slet ikke forholde mig til at folk sammenligner hundeloven med feks at køre for stærkt, det er det samme som at sammenligne hunde og børn - det er to ting som slet ikke kan sammenlignes.

• #60   28. jan 2011 Hold da op noget uendelige mundhuggeri herinde, Hvor blev den gode tone af?? smiley Det er som at sætte en cd på "Gentag samme sang".. hihi.. Jeg troede jeg var kommet til at læse de samme kommentar 2 gange.. hihi..

• #61   28. jan 2011 Smukke hunde du forresten har Maria.. smiley

• #62   28. jan 2011 krumme - kan du se hvem der ikke vil have muligheden for at få en listehund eller blandning deraf ? eller hvem der retter vil have muligheden, i dømmer noget hurtigt, min første skat som bor ved mit vennepar på landet har jeg nu end ikke mulighed for at få hjem hvis de uventet ikke kan have ham mere - så skal han dø - skrækkeligt , (og undre det jer at jeg ikke har ham nu , ja så lige ganske kort, jeg blev syg, skulle være liggende i 5mdr, og derefter måtte jeg gå 450m om dagen)

nå men jo der er faktisk nogle af os der gerne vil have den mulighed tilbage - selvom vi ser det forkert at slå sunde dyr ihjel - ja lov er lov - alle love er love .

ja de revudere den, men så længe at de ikke får hundeejere / proffer ind over er det sørme svært at tro at de vil det bedste for hunden ve og vel og race "velligeholdelse"

• #63   28. jan 2011 ** lige så i ikke tror jeg har brudt loven - jeg forærede ham til mit vennepar ja var det i maj eller april 09

• #64   28. jan 2011 Haha Maiken, så var du jo heller ikke helt ærlig i går, da du skulle grine dig i søvn over min kommentar, når du nu havde en chi.

Men uanset om du har eller havde eller gerne vil have tilbage, så er loven klar. Og det er naturligvis rigtig træls for dig, det kan jeg godt se, det er en lidt gråzone ting, og synd for Jer, sygdom kommer altid ubelejligt.

Men hvor vil jeg dog håbe, at folk snart følger den lov, for som flere skriver, den skal revurderes, og ja så kommer der måske flere hunderacer på, og vil Jer, der modarbejder loven så klappe i hænderne over at have fået endnu flere hunde på den lov I i forvejen hader???

• #66   28. jan 2011 Krumme: Bare vent og se, og nogle år skal de (Efter min mening) "KÆRE" små chihuahua'er sikkert også have mundkurv på... og så må vi jo se om hvordan sådan en debat som denne vil gå.. det skal nok blive spændende... Jeg er i hvertfald på din side i denne debat.. smiley

• #68   28. jan 2011 mandie : tror ikke du læser hvad jeg skriver ..jeg skriver netop at jeg ikke fatter at folk farer sådan op over en velfungerende listehund uden kurv for så og sætte sig ind i bilen og drøne med 70 forbi børnehaven
    og man kan godt køre på 2 øl for en fyr som mig 177 høj 72 kg giver det en promille på 0.37 (og det har jeg en meget præsis måling på )
    Krumme :enig i mentaltest for både ejer og hund

• #69   28. jan 2011 krumme - jamen så er vi jo i bund og grund enige

********Jeg går 100% ind for at der skal tavle¨påbud og tvungen mentaltest af både hund og ejer, så vi kan få ryddet op i den skamløse avl der finder sted alle vegne..

og så er jeg også enig med dan - med at sammenligne loven - så er det sq værre at kører sprit eller for stærkt -( gud fri mig vel hvis et barn blev ramt) enig med lov til sammenligning- det er fuldstændig det samme - da en lov er lov og en lov er vedtaget
    - lige meget hvilkenn lov , den er jo vedtaget hvis det er lov,

• #70   17. feb 2011 Lad være at vise tænder:

aner vitterligt ikke hvor du har fået den tvistet tanke at jeg skulle ønske/stå indenfor at nogle racer skulle på en liste -

igen bare noget der viser at du ikke kan læse hvad folk skriver - for jeg mener nemlig direkte modsat, at INGEN hunde skal være på nogen liste.

Ved så heller ikke hvad der gør at du sådan synes du skal prøve at svine mig til og hænge mig ud i tråde,

hvad har jeg gjort dig?!

Men måske du blot er ligesom så mange andre med hunde der stemples som mulige listekandidater, at du så føler du VIRKELIG skal sørge for at folk overholder loven, så du og dine hunde ikke og¨å bliver ofre...

pyt med empati og at sigte under bæltestedet, så længe du ikke bliver sigtet på ikk...

• #71   17. feb 2011 Om jeg vælger at leve et 'normalt' hundeliv med træning, gåture og omgang,

eller fjerne alt der dagligt ligner et nomrmalt hundeliv - er vel op til mig selv og hver enkelte om de vil gøre...

Men man kan ikke kalde folk uansvarlige på det grundlag,
    der skal man altså have nogle ting der styrker det,

såsom en hund udenfor kontrol, minus viden om hundeadfærd, træning o.l.

så hvis nogen af jer der sådan i flæng mener I kan dømme andre via her som uansvarlige, vil jeg nok, nok ikke som eneste gerne høre HVAD i lægger disse anklagelser i?!

• #72   17. feb 2011 he he
    syntes også det er lidt sjovt at man den ene dag er en ansvarlig hundeejer så kommer der en lov og så er man en uansvarlig idiot
    dybest set er man vel kriminel men jeg kan ikke se at hunden bliver farliger fordi der kommer en lov

Kommentér på:
At sælge en amstaff?!?

Annonce