sjove episoder med min shar pei sjove episoder med min shar pei
ozzy er 7 mdr og begyndte at lette ben den anden dag, det så sjovt ud, han stod og gyngede på sine små kommodeben,
så i dag fandt ham ud af han bare kunne støtte benet op a træet, griner, så kan han holde balancen:)
da han var helt lille var han meget opmærksom og optaget af klikkeren og godbidder, men så blev han opereret og fik skærm på, der trænede vi ik, så blev det meget sne, så kunne vi ik rigtig træne og der fandt han ud af, han ik ville sidde på plads, for han ville ik ha sin fine mås på det kolde sne, men han ville stå på plads, så nu hedder det ik plads mere, nu hedder det stå vente og det fungerer fint. Og nu gider han slet ik klikkeren og godbidder mere, når jeg forsøger, vender han ryggen til og glor ud over markerne, så kan jeg bare pak mig. og inden jeg fik ozzy har jeg trænet mine rottweilere i politihundeforeningen i 10 år og før det 4 år i dch, men det virker ik på ozzy, jeg kan bare glemme det. jeg har fået bekræftet at han har ægte shar pei sind efter racebeskrivelsen.. men sjov er han og han gør mig i godt humør hver dag:)
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Og det der med klikker, det var også sjovt i starten, men nu er han bare ligeglad.. Næ der skal bare nogle godbidder til så kan jeg få ham til alt.. Lægge jeg godbidderne væk, kan jeg da rende ham... noget for noget, får jeg ingen godbidder får du ingen lydighed.. Basta!!!
Selvom det er lidt træls en gang imellem kan vi ofte ikke lade være med at grine ad ham..
sjove episoder med min shar pei