{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Pinlige /Sjove episoder ;-) {{forumTopicSubject}}

Jeg fulgte en tråd på et andet forum, og syntes den var viiildt morsom. Så tænkte at vi da lige kunne prøve det herinde..

Hvad har du oplevet af sjove og pinlige episoder da du var "/ung/teenager"? og hvad husker du mest fra "dengang"?
Hvordan taklede du forelskelser? veninder? dine forældre? osv osv..

********

Hehe.. jeg burde personligt nok have "pinlig" som mellemnavn, jeg har altid endt med at lave total pinlige ting. Jeg var vist en typisk teenager fra helvede,der mere eller mindre kun havde drenge og fester i tankerne.

Jeg var utrolig genert, så alt det med drenge det var jeg pænt dårlig til. Lå engang i busken ude foran huset til en fyr jeg var vild med, sammen med en veninde. Vi kastede sten op på hans vindue og lagde kærlighedsbreve på hans cykel. Indtil hans far en dag kom ud og prikkede os på skulderen og spurgte om vi ikke godt ville lade være. Haha.. total stalker!

En anden gang skulle jeg prøve at gøre mig selv vild lækker og havde taget nogle RET høje sko på til en fest, ender med at jeg falder lige så lang jeg er, og selvfølgelig foran ham jeg var vild med. Hahaha.. Jeps det er typisk mig.

Var jeg forelsket, så var jeg virkelig forelsket! Og var sikker på at jeg aldrig ville blive ligeså forelsket igen. Skrev hans navn overalt. og kunne kun tænke på ham og tale om ham. Haha.. Mine forældre, ja jeg syntes de ville bestemme alt, de sagde altid sådan nogle pinlige ting når jeg havde venner på besøg. og min mor tillod sig at komme ind på værelset med saft og kage.. hvad bildte hun sig ind???! (fuck hvordan kunne jeg mene at det var pinligt??!) suk.. Veninderne, uha dem elskede jeg.. Men fuck hvor var vi alle falske, dolkede hinanden i ryggen osv... Og nok også derfor at jeg ikke ligefrem er venner med dem længere, det holdt ikke efter vi blev ældre og gik ud af skolen smiley

Hehe... Åhh hvor er jeg glad for ikke at være "teenager" længere. Haha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pinlige /Sjove episoder ;-)
  • #1   1. nov 2007 Modesty: haha... Du har da helt sikkert fået opmærksomhed hvis du gik derned sådan!! Haha


    Hjælp pindsvinene: Hahaha... Ej, come on.... du må komme med lidt, griner!!! Haha


  • #2   1. nov 2007 Jeg har også lavet mange pinlige ting.
    Jeg var ret vild med en fyr jeg gik i klasse med, en dag stod han og snakkede med en kammerat ligesom min veninde og jeg kom gående og hvem snubler selvfølgelig over en sten, oig lå lige så lang som hun var, ja det gjorde jeg selvfølgelig....

    En dag var mig og min veninde til noget byfest i den by vi bor i, vi havde fået lidt meget at drikke, så vi var godt fulde, så råbte jeg god røv efter en, han vendte sig så om, og ups det var min lære pinligt, det var flot og skulle i skole igen...


  • #3   1. nov 2007 Jeg har tilbage fra min tid i cf i hillerød en klar erindring om en bagtrappe, nøgen og med alt tøjet i favnen *GG*

  • #4   1. nov 2007 Kristina: LOOOOOOOOOOL "God røv" efter din lære?? HAHAHA hvor sjovt! ;))


    Hjælp pindsvinene: Tror ikke du kan skræmme nogen væk, hæhæh.. jeg er gået igang med at skrive flere ting ned, såååå vi kan tage hinanden i hånden og være slemme og pinlige sammen LOOOOOL


  • #5   1. nov 2007 Modesty: HAHA tror jeg gerne smiley meeeeeeen du må ha lavet mere end det smiley BRING IT ON smiley

  • #6   1. nov 2007 Rene: HAHA ej det må du liiige fortælle om???! Kom så! smiley

  • #7   1. nov 2007 Puha jeg tror jeg ka skrive et par bøger om min episoder..

    Jeg var engang så godt og grundig stiv at jeg vågnede op foran Forum.. STÅENDE.. WTF sker der for mig smiley og jeg sku altså til Amager.. Flot tøs aner ik hva jeg har lavet..

    Klassikeren som de fleste nok har prøvet at falde omkring den man er lidt lun på.. Lidt pinligt.. Men han ku dog finde smilet frem smiley

    Være ved at ryge på røv og albuer da jeg var lidt for ivrig efter at sku se efter en fyrs røv da jeg skvattede og selvfølgelig havde han opdaget at jeg kiggede efter ham..

    Kom til at sende en besked til en om at min søster sku spille med på at jeg havde de sygeste tømmermænd og ik ku tag med en gut jeg ik brød mig om.. Og kom selvfølgelig til at sende den forkert til ham jeg ik brød mig om..

    Ja behøver man at fortælle mere før nu har fundet ud af at man er uheldig smiley


  • #8   1. nov 2007 Catharina

    Skal vi bare nøjes med at sige der kom uventede gæster *GG*


  • #9   1. nov 2007 Hjælp pindsvinene: HAHAHAHA jeg sidder og skriger af grin!! haha...pænt træls at det var Mortens mor, griner!! og vampyr film... hmm du troede pludselig at du var vampyr oder was? smiley HAHA

  • #10   1. nov 2007 Hm........det er nok mere mine omgivelser der synes jeg er pinlig :o)

  • #11   1. nov 2007 Her er lidt mere fra mig:

    Jeg bruger jo briller, men har dem ikke rigtigt på medmindre jeg læser etc.. (hvilket vil sige at jeg ikke har dem på udenfor). Nå men kommer gående med tøserne og ser en lækker fyr over på den anden side af vejen og siger så "Ej hvor er han lækker". Tøserne kigger mærkeligt på mig og spørg: Øh hvem?! Jeg peger så over på ham og samtlige af tøserne falder så sammen af grin og siger "Ej Cat din idiot, det er en gammel dame med stok" LOOOOOOOOL Hvor kikset er jeg lige??!



  • #12   1. nov 2007 Janie: Sådan har jeg også tænkt på det nogen gange.. Synes nok bare mere at det er åndsvagt det jeg har præsteret at lave.. Og mine omgivelser synes jeg var pinlig


    Jeg har også engang været i byen og kom hjem til min mor da jeg var påferie hos hende og tænkte: skide smart ka lige nå at få to timer inden lillebror vækker mig.. Jeg sad plørefuld og snakkede til min mor der tyssede mig konstant fordi hun mente at jeg råbte (hvilket jeg ik selv var enig i) men pointen da jeg stod op ku jeg ik huskede en meter af hva jeg havede fortalt hende,.. Ved kun at jeg har siddet og snakket med hende i to timer...


  • #14   1. nov 2007 Jeg var 15 år og vi skulle til fest i "hallen". og havde så siddet hos en veninde og drukket lidt. Hendes forældre var ikke hjemme, så vi havde blandet en masse klamme sprut ting nede fra kælden sammen i en saftevandsdunk. (smagte af helvede til). Nå men det var vinter og koldt, og vi sad inde i varmen. og syntes ikke vi kunne mærke noget, så vi drak som svin. Behøver jeg sige hvad der skete da vi kom udenfor??

    Da vi så kommer op til festen er jeg så stang beruset at jeg knapt nok kan gå, og så er der en af drengene der siger "Hey Cat, sæt dig op på den bil".. så jeg sætter mig op på bilen, synger "jeg har min hest jeg har min lasso" osv.. Og pludselig står politiet ved siden af mig og beder mig om at komme ned. Det var så en politibil jeg havde siddet på, uden at vide det. Blev pænt kørt hjem til min mor. HAHA


  • #16   1. nov 2007 Haha.. ja jeg hyggede mig virkeligt!! smiley

  • #17   1. nov 2007 En anden gang var jeg til privatfest og så ved jeg ikke hvad der skete, men pludselig skulle vi alle ud og gå en tur. Fint nok.. Pludselig kommer en politibil kørende og så er alle væk (ved stadig ikke hvorfor de stak af) men jeg gik bare i min egen verden og talte med mig selv, havde ikke fattet hvad der skete. Indtil politiet stopper bilen og kommer over til mig, for at høre hvad jeg laver der midt om natten. Jeg kigger i min kæmpe brandert rundt og ser at alle mine venner er pist forsvundet. Og siger så til politiet at jeg er ude og lufte hund (skal lige sige at jeg var pisse stiv, og IKKE havde hund på det tidspunkt).

    De spørg hvor min hund er og jeg siger, den er nok ude og grave huller. og så begynder jeg at råbe efter hunden (som jeg ikke har) Fido, fido hvor er du fido... Haha.. Total kikset jeg var.. Nå men endte med at de kørte igen. Haha...og så kom alle mine venner frem fra diverse buske..


    Behøver jeg sige at jeg var kendt som hende den stive af politiet smiley


Kommentér på:
Pinlige /Sjove episoder ;-)

Annonce