{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Smed hvalp tæt på mortorvej på lolland {{forumTopicSubject}}

Hej...igår så jeg mine lokale nyheder for lolland, og der var nogen der havde smidt en lille hanrootweiler hvalp ud i naturen, tæt ved motorvejen. Den befinder sig nu på dyrehospitalet i sakskøbing, og der skal den være indtil ejeren indfinder sig, ellers bliver den overdraget til dyrenens værn på fredag. Så er mit spørgsmål...hvordan fanden kan man få sig selv til at gøre sådan noget sindsygt noget..jeg fik helt tåre i øjenene da jeg så indslaget..mennesker kan nogen gange være så idiotiske, og tror de bare kan lege gud med et liv mellem deres hænder.
Med dette sagt, så er jeg nu blevet skrevet op til at købe den lille dreng, så hvis alt går godt, kan i se billeder af ham i næste uge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed hvalp tæt på mortorvej på lolland
  • #1   17. maj 2006 det er da for sygt folk skal sgu ikke anskaffe sig en hund hvis de ikke kan passe den men bare at efterlade den ude i naturen de skulle selv efterlades der ude sgu de

  • #2   17. maj 2006 Ja det er godt nok for sygt hvad folk finde på at gøre med hvalpe de enten ikke kan komme af med eller som bare er blevet for kedelige...

    Hmmm...

    Håber da at den lille fyr kan få sig et godt hjem snart ;o)


  • #3   17. maj 2006 HVAD FANDEN SKER DER FOR FOLK??????
    Folk er jo syge i potten!!!! Er det bare mig eller har der ikke været meget om underlige mennesker der underlige ting ved hunde, den seneste tid??


  • #4   17. maj 2006 Der sker sku så meget hele tiden...
    Og det gør bare lige ondt at læse det hver gang.

    Vi slipper aldrig for at disse ting skal ske med alle
    de afstumpede individer der går omkring.

    Hvor ville det bare ha været fedt hvis man kunne se på
    en skærm i forvejen at dette ville ske så man kunne
    ha forhindret det...

    Verden er sku ikke retfærdig.... :o(


  • #6   17. maj 2006 ja...ved heller ikke hvad der sker for folk...vi har selv to katte som vi har hentet i rødovre på dyreinternatet, men de kom bare fra et dødsbo, men hvis jeg kunne, ville jeg have taget alle dyrene med.....kan ikke have i mit hoved at folk anskaffer sig et dyr, og så bare smider det væk, når det ikke er sjovt mere...har tit tænkt på at starte et dyreinternat op selv.

  • #7   17. maj 2006 anne håber du får ham...så er han da i gode hænder...
    giv jeg kunne smide ham ud af vinduet... i 160 km fart.
    hvad får de ud af det... giver det folk kick eller Hvad!!!!!
    og mishandle dyr.... og lade det lide aller mest...


  • #8   17. maj 2006 til Ditte: Ja, sådan et værn burde man have herhjemme også....animal cops....så alle dem der ikke kan finde ud af at have hund eller et andet dyr, kan fandme få en stor bøde, eller smidt i fængsel

  • #9   17. maj 2006 bøder stopper bare ikke folk.. jo måske hvis de blev Meget større... men helt klart
    de skal f:: ind og ruske... i lang tid...men hvis børne mishandler kan får max 1 år for at ødelægge et liv...
    så ser det MEGET tyndt ud for vores elskede dyr


  • #10   17. maj 2006 nåh ja go opførelse..5 mrd. selvom person har dyrket sex med 8 årig pige...
    undskyld mig det danske system er bare så Fuck up..
    på de punkter..
    og alle folk råber op om det... men der sker ingenting..
    hverken for vores børn eller vores dyr..


  • #11   17. maj 2006 Der synes jeg også at der burde være en lov om at ejeren for alt i verden IKKE skulle have den tilbage, når de nu har været sådan nogle idioter og smide den ud i nærheden af en motorvej.. seriøst, vil de virkelig lade den komme tilbage til sådan nogle mennesker? Anne K, hvor er det fedt at du tager sådan et initiativ!! Håber VIRKELIG du får den, så den ligefrem kan få et godt hjem med kærlighed.. Krydser fingre for dig!!!

  • #12   17. maj 2006 pu ah ditte..
    nej kan forstille mig, man prøver og glemme det...
    håber helt sikkert du er ovenpå igen.. nu skal du jo også være mor...
    :-))


Kommentér på:
Smed hvalp tæt på mortorvej på lolland

Annonce