{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Milles første møde med en stor hund {{forumTopicSubject}}

Mille har nu været en del af vores familie i en uge. Vi har taget det meget stille og roligt, så hun har haft tid til at blive tryg i vores hjem. Det vil sige: Minimum af gæster (min bror var kortvarigt på besøg), minimum af ture ud af huset (men en tur til dyrelægen blev det til med stop ved børnehaven, da datteren skulle afleveres, hvorved en masse børn og pædagoger lige skulle se den lille hund, hvilket Mille syntes var det fedeste i verden), gåture i haven og nogle få gange over på fodboldbanen.
Igår skulle vi så på den første rigtige tur ud af huset. Børnene, jeg og Mille skulle besøge mine forældre, som ejer en pragtfuld Islandsk Fårehund han (Atlas), som er en del større end en lille Cavalier hvalp smiley I første omgang lod vi dem mødes over hegnet, og derefter gik vi ind. Atlas var vældig, vældig begejstret for den lille ny og gik lige i r*ven af hende. Mille var i første omgang ikke helt tryg, og søgte tryghed hos mig. Jeg fandt lidt guffere, som jeg lod dem dele - det foregik helt uden problemer. Vi gik i haven, og Mille fik lov til at løbe løs. I begyndelsen holdt hun sig rigtig tæt på mig, men som tiden gik blev hun mere og mere modig og ville lege med Atlas. Hun gøede af ham, mens hun lå på forbenene og logrede med halen (ligesom hun gør, når hun vil lege med vores katte). Når han så gjorde tegn til at ville løbe efter hende (uden tegn på agression), løb hun lidt, hvorefter hun smed sig på ryggen. Atlas plejer ikke at være typen, der bryder sig om, at andre tager hans tyggeben, mad etc, men Mille fik lov til det hele, mens han bare lå og betragtede hende på afstand. Synes bare at det gik så super godt, men den lille dame var godt nok træt, da vi kom hjem smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Milles første møde med en stor hund

Annonce