{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Amstaff fundet, sjællandsgade 9000 {{forumTopicSubject}}

Ung (hvalpetisser stadig) intakt hanhund, hvid med brune/plettede ører fundet i fakta i sjællandsgade i Aalborg, hvor den selv gik ind ved 11-11.30 tiden i dag. Den bar sort læderhalsbånd uden hundetegn og er heller ikke chippet. Meget glad og sød hund. Hunden er indleveret på dansk dyreværn Aalborg i nibe. www.dady.dk

Hvis du kender denne hund, så kontakt internattet!! Hvis ejeren ikke dukker op, går denne søde smukke hund en meget trit skæbne i møde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaff fundet, sjællandsgade 9000
  • #1   26. dec 2010 Det gør den vel uanset - den er jo født efter marts

• #2   26. dec 2010 Har dem på min mobil, men kan ikke lægge dem ind.

• #3   26. dec 2010 Fætter Karin: den er voksen med fin bredde på og voksen tænder, men tisser som en tæve. Ingen aner hvor gammel den er, da den jo ikke er registreret

• #4   26. dec 2010 Lone og Michael: min sviermor har nordjysk dyreredning og blev ringet op af Falck, som har fået sagen af politiet. Det er Falck som bestemmer hvor hunden skal hen, min svigermor hentede og bragte bare. Og nej de havde ikke åbent men svigermor hentede nøglen hos falck

• #5   26. dec 2010 De tager imod hittehunde fra politiet uanset race

• #6   26. dec 2010 Lone og michael: hvis ejeren melder sig, så venter der en bøde for manglende mærkning plus omkosninger for afhentningen og ophold på internat. Hvis ikke ejeren melder sig, så bliver den aflivet, da den ikke må overdrageS

• #7   26. dec 2010 Lone og Michael: Self tager de imod de hunde, når de bliver indleveret af politiet. Men ikke når folk selv kommer med dem, da de jo ikke kan formidles videre

• #8   26. dec 2010 Jo det er, det er også mig der laver hjemmesiden smiley

• #9   27. dec 2010 Håber den får lov at leve...
    Når og hvis den som jeg kan forstå, udviser godt og roligt sind, og er sund og rask...

Hellere bruge en sprøjte på en rigtig problemhund.

(håber snart heksejagten ender)

• #10   27. dec 2010 Den får ikke lov at få et nyt hjem, hvis ejeren ikke kommer og henter den. Så meget kan jeg sige. Internatet formidler ikke ulovlige hunderacer.

• #11   27. dec 2010 Kan du bevise det er en ulovlig hunderace?
    I så fald hvordan ville du gøre det?

- Nej chancen er desværre nok den, at pga. uenigheder for unghunden lov at leve på internattet i en 'gråzone' - hvor man ikke kan afgøre om den skal aflives eller bortadopteres, så den får lov at blive der indtil den får kennelkuller og tilsidst udviser aggressiv adfærd og deraf skal aflives....

At nogen synes en hund har fortjent at blive behandlet sådan - det er SÅ sørgeligt!

• #12   27. dec 2010 Og når der så ellers står folk der har god viden om hunde og opdragelse, der ønsker at forbarme sig over en vildfaren hund -
    så må end ikke disse få lov at tage sig af denne hund...

og hvorfor?

fordi den kunne ligne en hund der engang var gået amok!

• #13   27. dec 2010 Det er ikke noget jeg skal bevise? Det er politiets hund til den bliver frigivet - og kommer ejeren ikke og henter den, frigiver politiet ikke hunden. Så det er som sådan ikke internatets problem. De huser bare de hunde som politiet har indfanget.

• #14   27. dec 2010 Det kan vi da håbe for hundens skyld. Håber da ejeren har været ansvarlig nok til ikke at anskaffe sig en hund født efter marts

Kommentér på:
Amstaff fundet, sjællandsgade 9000

Annonce