{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

God "julegave-ide" til hunden? :) {{forumTopicSubject}}

Da min Lilo altid stjæler Kiyoh's seng, har jeg besluttet mig for at hun skal have sin helt egen (de har en "dele" seng i soveværelset men bruger den kun om natten). Jeg er så faldet over den sødeste lyserøde til kun 199 smiley jeg havde regnet med mere, når det er en ordentlig kvalitet. Nå, jeg har besluttet mig for det skal være hendes "julegave" - selvom hunde nok ikke føler jalousi over hvem der får hvad, vil jeg gerne have der også er noget til Kiyoh i samme prisklasse. Hundene får begge noget spiseligt de selv kan pakke op til jul... Så er der nogen gode ideer til min søde dreng? Evt. noget super godt aktiveringslegetøj eller noget andet godt hit man kan købe i Maxizoo? Har kigget lidt på nettet, men størstedelen af deres ting har ikke billeder...

Så nogle gode ideer ville være super smiley

Undskyld den super sene nattråd, men kan ikke sove smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God "julegave-ide" til hunden? :)
  • #1   23. dec 2010 jeg syntes det er dejligt at vide at jeg ikke er den eneste der køber julegaver til min hund (Y) smiley

    - der er aktiveringsspil, hvor hunden skal flytte rundt med brikker for at få godbiden, men de koster omkring 350-400 kr.

    - Igår havde vi købt julegaver til Charlie, og et af dem var et KÆMPE tyggeben. Vi havde fået det pakket ind og det hele og jeg havde lagt det i min seng. Han havde selvfølgelig sneget sig ind flået indpakningen af og sad og tyggede med stor glæde på sit nye ben smiley (han må dog vente med at få resten til jul)


  • #2   23. dec 2010 Super - tak skal I have smiley
    Det kunne være jeg skulle se på noget kong legetøj til ham smiley Aktiveringsspil tror jeg desværre ikke han er "klog" nok til, for at være helt ærlig smiley - Synes det er ærgerligt at skulle bruge, som du selv siger, 350-400 kr. på noget jeg næsten er sikker på han ikke gider/kan smiley - Men han får selvfølgelig også noget tyggeben smiley


  • #3   23. dec 2010 min får et spil fra Nina ottosen til 199 kr.

  • #4   23. dec 2010 (link fjernet)

    219 kr smiley tror jeg godt de fleste hunde kan finde ud af :o))


  • #5   23. dec 2010 Rikke
    jeg er lidt i tvivl om hans mund er for lille til at tage dem op? smiley Han vejer 6 kg ...

    CE L
    Det havde også været min ide hvis jeg ikke var sikker på han ikke gad det smiley


Kommentér på:
God "julegave-ide" til hunden? :)

Annonce