{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Dyrlæge skræk............. {{forumTopicSubject}}

Eller lige stik modsat :o)

Den først uge jeg have Buzz var han ved dyrlægen to gange, og man må sige det gik af røven til, han var skrækslagen for dyrlægen, og han er eller ikke bange for noget.
Bastholm kunne godt se problemet, og foreslog at jeg kom over til ham hver formiddag i 7-10 dage bare lige 5 minutter af gange hvor de kunne snakke og spise guffer smiley
Og det har bare været så godt - og Buzz elsker nu sin Dyrlæge, næsten for meget *gg*
Dyrlægen er sikker på at have en hund i favnen når vi kommer, og han kan gøre alt ved ham.
I dag gav han gav ham forhudsrens, og Buzz lagde sig bare på ryggen og nød pillereit i fulde drag.........Bastholm stoppede dog lidt for tid da han ikke mente formålet var at gøre min hund seksuelt opstemt *gg*

Så lider din hund af Dyrlægeskræk - så prøv det som bekrevet her, det er godt, og har virket ved flere som jeg har forslået det til smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge skræk.............
  • #1   15. maj 2006 Super idé....Emma har også at lidt anspændt forhold til hendes dyrlæge, men på den anden side så springer hun også i favnen af hende......det er bare det dumme bord hun ikke kan lide ;o)
    Når vi køber foder derhenne så er hun også med.....så ved hun, at det ikke altid skal ske noget ubehageligt...

• #2   15. maj 2006 Vil hende Emma aldrig lege smiley

• #3   15. maj 2006 nemo elsker også hendes dyrlæge nu! det er bare dejligt og se.. det er til stor glæde for os alle sammen..
    nogle gange bliver hun næsten alt for gald for og se ham! smil

• #4   15. maj 2006 Dejligt Mette smiley

• #5   15. maj 2006 Snoopy er også glad for sin dyrlæge. Han kan sågar få lov til at kigge steder hvor vi andre ikke må få lov for Snoopy. Dog har han i tidens løb været LIDT for glad for dyrlægen eller dvs han kom ihvertfald tit på besøg hehe. Lige nu er han også derovre og bliver opereret nu:( Han har fået et blodøre og det kunne ikke tømmes selvom vi forsøgte mange gange, øv. Så min stakkels lille hund er på besøg hos den rare dyrlæge og skal derhen igen om 14 dage for at få taget sting. Ja jeg er godtnok ikke så glad for besøgene, men så længe Snoopy er glad er jeg det også;)

Argento tager det også helt fint og elsker bare opmærksomheden han får der*S* Han er dog ikke så hyppigt på besøg, faktisk kun 1 gang om året til helbredstjek og vaccinationer:)

Kommentér på:
Dyrlæge skræk.............

Annonce