{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Øv salt/watertail/dyrlæge nu :C {{forumTopicSubject}}

Opdagede i forgårs at det lignede at cæsar havde fået watertail, halen hang fra ca 10 cm fra roden. Efter 3 timer var den normal igen og havde sin normale stive bue.
Igår da jeg kom hjem fra kursus havde han skidt, tisset og brækket sig indenfor og det har han aldrig nogensinde gjort før, så jeg var self chokeret. Nå men han virkede totalt frisk, spiste og drak normalt og halen var også ok.
Idag da han kom ind fra morgentissetur (4 min udenfor) hang halen igen og pelsen strittede på halen fra midten og ned. Nå men jeg skal over til min mor så han får jakke på og putter ham i bilen. Da vi kommer ud til min mor er han lige i haven og lege med hendes to hunde men da han kommer ind tjekker jeg halen og kan se at han har synderbidt den så den er rød, såret og skorpet og pelsen er blevet bidt af.
Vi skal til dyrlæge klokken 15 og jeg aner ikke hvad jeg kan forvente. Allerede nu ser jeg skræk scenarie hvor han skal have amputeret halen og alt muligt smiley
Jeg håber at det "bare" er pga salten at den er blevet irriteret så han har bidt i den....han kan desværre ikke gå tur pt da salten generer ham så meget at han skriger og halter på alle fødder, så har lige bestilt hundesko til ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv salt/watertail/dyrlæge nu :C
Kommentér på:
Øv salt/watertail/dyrlæge nu :C

Annonce