{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.692 visninger | Oprettet:

Hvalp i sengen {{forumTopicSubject}}

Jeg er en af dem der har valgt at have sine hunde i sengen, og da jeg nu har lille jamie på en 15 ugers tid, skal han jo også med iseng om aftenen...
MEN han er jo ikke renlig..
Nogen der har en god ide til hvad jeg evt kan gøre, det er ikke rart at vågne op i en tissetår ved fodenden om morgenen hehe..
han vil jo ikke være på gulvet så piver og hyler han jo fordi de andre er oppe i sengen hos mig ....
Gode råd modtages.. og nej skal ikke vænne dem af medd at sove isengen hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp i sengen
  • #1   18. okt 2010 Er du ude med ham om natten, for han måske ikke holde sig.

• #2   18. okt 2010 *han kan

• #3   18. okt 2010 Jeg plejer og vente med hund i sengen til hunden kan holde sig om natten. I starten ligger hvalpen i bur ved siden af sengen, og jeg stikker en hånd derned når den bliver urolig. Først når hvalpen er renlig og selv kan hoppe i op i sengen kommer den med i seng.

• #4   18. okt 2010 Du må gøre som alle andre gør. Stå op op natten og luft hunden.

Men hvis ikke du vil have din seng til at blive alt for ulækker af tis og div. Så kan du købe sådan noget underlag man også kan bruge til børne senge, hvis man har et barn der døjer med ufrivillig vandladning om natten.

Det er sådan noget gummi med noget sugende stof på den ene side. Det hjælper så det ikke går i madrassen. Og det kan smides i vaskemaskinen.

• #6   18. okt 2010 Det er jo ikke så normalt for hunde at tisse der, hvor de sover.
    Så jeg tænker, at han ganske enkelt ikke er i stand til at holde sig - hvilket giver dig lidt opgaver om natten ;o)

Du må sætte vækkeuret et par gange om natten og få ham ud.

Jeg går ud fra, at han ikke selv kan gå op og ned af sengen?

• #7   18. okt 2010 der går nok længe inden han begynder at hoppe op isengen hehe han er chihuahua... min store chihuahua pige har først lige lært det og hun er knap et år smiley
    Men ja det var en god ide med uret.. hvis jeg går iseng kl. 23 hvornår vil i så sige jeg skal sætte uret til ???
    har aldrig haft problemer med de andre hunde da de var små med det her tisseri isengen hehe, eller kan måske ik huske det.. iværtfald ikke med chanel

• #8   18. okt 2010 nej han kan ikke selv komme op og ned i sengen, den er normal højde, men den er ret stor og han tisser gerne i fodenden, ik der hvor han sover, som er oppe ved mit hovede eller under dynen...

• #9   18. okt 2010 haha nu i siger det der med at tisse hvor de sover, så min pekingeser gucci hun ligger sig til at sove på tishåndklæder, i ved hvis der er kommet en tår og man lige smider et håndklæde for at suge det værste op, det ligger hun sig sku på og sover, den er sikker hver gang haha hun er lidt ulækker... hehe smiley

• #10   18. okt 2010 lufte ham om natten, og min erfaring med min hvalp er at han hopper ned, og går ud på badeværelset, hvor der ligger aviser og gør det der, så kommer han ind og piver så jeg kan tage ham op i sengen, så han kan sove videre,

• #11   18. okt 2010 Hej.. =)

I min hvalpebog står der de kan holde ca en times tid når er 2-3mdr.. ! Men ved så ikk om det også gælder for nat! Og nattisseriet skal være stille og roligt, og helst lidt kedeligt..
    Jeg synes bare med min lille hvalp kan der godt gå et par timer før hun tisser... smiley

• #13   18. okt 2010 Jeg har også langt papir på toilet for nat, indtil hun kan holde sig... hun sover i sin kurv ved siden af sengen... Hun er nu begyndt at gå derud og lave pøller, men tisser stadig kun foran toiletdøren... hmm!! Har haft hende lidt over en uges tid, så det skal nok komme smiley

• #14   18. okt 2010 okay takker for jeres svar, gode tips

Kommentér på:
Hvalp i sengen

Annonce