1.491 visninger
|
Oprettet:
chihuahua hvalp i sengen? {{forumTopicSubject}}
Jeg fik min skønne chihuahua hvalp tidligere på dagen, og han har allerede knyttet sig utrolig meget til mig og min familie.
problemet er bare at jeg ikke kan få ham til at blive i sin kurv. han bliver ved med at kravle op til mig, og hvis det ikke var fordi jeg sover så tungt som jeg gør og er skide bange for at komme til at ligge mig på ham, ville jeg bare lade ham sove hos mig, nogen forslag?
lod i jeres hvalp sove i sengen?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.177
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 953
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.177
Hvis du vil have ham i sengen, så bare op med ham på madrassen (du lægger dig ikke på ham :o) ) og ellers så er det bare op i sengen, en arm ned for at berolige og ellers ikke gøre noget. Han skal nok falde til ro.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.433
Min lille fis sover også i sengen... og jeg har, selvom jeg sover meget tungt, aldrig lagt mig på ham...
Lad den selv bestemme, hvor det føler sig mest tryg ved at være... altså hvis det er hos dig på madrassen, så er det det....
så rykker du efterhånden som den bliver mere tryg længere og længere væk...
altså f.eks. lig noget der dufter af der, hvor den kommer fra i dens kurv... så føler den sig måske mere tryg der...
lig stadig på gulvet ved den.
Så rykker du op i sofaen og sover med en hånd i kurven...
så ind i sengen med en hånd i kurven...
og til sidst uden hånd i kurven...og evt. med en bluse eller andet, som lugter meget af dig... der er du nået et punkt, hvor det er dig, den er tryg ved...
det er det bedste råd jeg kan give dig... at gøre tingene gradvist...
det virkede ved min tidligere vovse. Han sov nemlig kun i sin kurv om natten.
tillykke med hvalpen
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 254
jeg har osse været bamge for at jeg ville komme til at ligge mig på hende men ha ikk gjort det .. endnu i hvertb fald,, Fik hende for ca et år siden:)
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
han har altså sovet hos mig oppe i sengen fra dag 1, og har endnu ikke lagt mig på ham, og er heller ikke rigtig bange for det mere
det er bare så hyggeligt når ham lægger hos mig
chihuahua hvalp i sengen?