{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

undskyldninger {{forumTopicSubject}}

Jeg beklager men jeg er så ufattelig træt af at høre undskyldning på undskyldning for hvorfor man ikke kan have sin hund.
Sjovt nok kommer undskyldningerne altid efter man kun har haft hunden i kort tid.
Hvad er der galt med at undersøge tingene grundigt inden man anskaffer sig og tager ansvar for et krævende individ - man skal da næsten være idiot hvis man ikke ved at en hund vil tage noget af ens tid..

Følgende undskyldninger får mig til at brække mig!

1) Jeg har ikke tid! (det kunne du ligesom have fundet ud af før, du kan ikke finde en hundebog eller nogle hundeinfo på nettet uden at der står at du som minimum skal sætte to timer af om dagen som udelukkende bruges på hund.
2) Jeg har allergi! så brug da lidt tid sammen med hunde inden man anskaffer sig en - folk skal nok teste om de kan tåle hårfarver inden de propper de i håret men om man kan tåle en hund tester man ikke
3) jeg er blevet gravid. Ok er du i den fødedygtige alder så ville det nok være en ide at overveje om den race man nu vælger også passer ind i en familie og graviditet er ikke en sygdom
4) jeg skal studere - øhhh og det viste du ikke for 3 uger siden - tag dig sammen...
5) Jeg har ikke råd - den kunne sgu være undersøgt*! En stor hund er en minimumsudgift på 750 kr om måneden.

Beklager det sure opstød men er sgu træt af køb og smid væk generationen og endnu mere træt af at folk vil prøve at få deres penge igen samt lidt en bonus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undskyldninger
Kommentér på:
undskyldninger

Annonce