{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

tåblige undskyldninger {{forumTopicSubject}}

Jeg har tit korset mig herinde, når jeg læser dumme undskyldninger, om hvorfor en hund skal sælges.
Jeg har dog aldrig hørt/læst nogle så dumme som dem der står i BT idag.
Her er top 10 over dumme undskyldninger.

- Min hund matcher ikke sofaen

- Hunden ser ond ud, fordi dens øjne har hver sin farve ligesom David Bowie

- Min sorte hund matcher ikke mit nye hvide gulvtæpper, kan jeg bytte den til en hvid hund?

- Min nuværende hund er for gammel, kan jeg bytte den til en yngre model?

- Min hund spiste julestegen, da jeg vendte mig om et kort øjeblik

- Mit hamster er blevet forvirret over, at der er kommet en hund i huset

- Min hund åbnede alle gaverne juleaften

- En hundeejer afleverede hunden på et internat, efter hun var faldet ned i hundelorten, da hun var i gang med at samle den op

- En hundehvalp blev afleveret, efter den var blevet givet i gave til er ældre dement par

- Folk har afleveret hunde af racen Staffordshire Bull Terrier, fordi de har et dårligt ry, eftersom de fysisk ligner en Pit Bull.

Link til artiklen
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tåblige undskyldninger
  • #1   22. dec 2008 ja jeg så det godt på DKK's hjemmeside idag

  • #2   22. dec 2008 Det er jo ikke noget nyt:o)

  • #3   22. dec 2008 Åh åh.....Der var en herinde engang som havde en hund til salg fordi den ikke "passede ind i kvarteret, de boede i"...... ???????????????

  • #4   22. dec 2008 Var der ikke også en pomeranian der blev solgt videre fordi den blev større end regnet med, og derfor ikke kunne sidde i saddeltasken på rideture...

  • #5   22. dec 2008 Den dårligste undskyldning jeg har hørt (arbejder på et internat) er fra en familie som kom og afleverede en hund tilbage 6 dage efter jeg havde solgt den til dem:

    "Jamen den bed halen af vores undulat - og undulaten skal være her."

    - Lidt sært at de så køber en Cocker Spaniel og forventer at den 5 mrd gamle hund kan i stuen uden opsyn sammen med en løs fugl. Hmmm...

    3 dage efter ringede de igen og ville have hunden tilbage. Jeg afviste dog...


  • Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #6   22. dec 2008 tror bare ikke folk gennemtænker det inden de får hund.
    Jeg kan slet ikke se hvorfor race, str. farve osv skulle være afgørende. Det helt ok at vælge en race man kunne tænke sig, men at sælge sin hund fordi man vil ha en anden race osv lyder helt tosset...

    Hvis man vil have et kæledyr der skal passe 100% på ens sære behov, såsom str., look osv så tror jeg man skal vælge en der kører på batterier, så kan den jo slukkes når man er træt af den:-)


  • #7   22. dec 2008 godt nok kan der være dårlige undskyldninger....

    bare der ikke tages fejl af dem, der virkelig står i en dårlig situation og bliver høvlet ned... dem er der nemlig også en del af... sad to say.. :o(

    Man kan ikke forudsige sin fremtid, men man kan tænke sig om 2 gange, før dyre køb...


  • Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #8   22. dec 2008 præcis.... Har selv lige flyttet min hun hund hjem til min mor. Havde hende i to år, sammen med en ældre han. Da min far fik en hjerneskade havde jeg slet ikke overskudet til hende, (hun har adfærdsproblemer) Jeg var dog så heldig at min mor længe havde overvejet at få hund, og de to kendte hinanden godt i forvejen.
    Men hun var aldrig kommet ud til fremmede, hun havde i forvejen været to steder før jeg fik hende...


  • #9   22. dec 2008 Min yndlings er når folk ikke kan finde ud af at holde han og tæve fra hinanden, men ejeren mener at den hund der skal sælges er så værdifuld i avlen at den hellere må sælges end neutraliseres... Fordi det åbenbart ikke er muligt at neutralisere den anden hund eller holde dem adskilt.

    Den har jeg set flere gange herinde


  • #10   22. dec 2008 Den værste jeg selv har op levet var, med Fluffy`s søster, hun var formidlet ud samtidig med at jeg fik Fluffy og 3 måneder efter bliver jeg ringet op af ejeren, ja hun havde vist forkøbt sig så hun ville gerne aflevere hende retur????? 2 timer efetr var hun i fuld sving med at lege med Fluffy i mit hjem...

Kommentér på:
tåblige undskyldninger

Annonce