{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

For tynd og lopper {{forumTopicSubject}}

Hej håer meget i kan hjælpe har 2 prolemer..
Vores hund Fister er meget tynd og vi gør alt for og fodre hende op men intet hjælper hun spiser som hun skal.. Hvad kan vi gøre?

Vi har også masser af lopper efter hun lev passet i sommers og de vil ikke gå væk.. Vi har købt de der pipetter der hedder Frontline.. Efter en behandling går der et par uger så er lopperne stort set væk men kommer så tilbage igen op til næste behandling.. Og de hopper rundt på os og bider og vil ikke gå væk.. Nogle råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tynd og lopper
  • #1   4. okt 2010 hele huset skal have en loppekur...

• #2   4. okt 2010 Hvordan det hvad kan man købe og hvor?

• #3   4. okt 2010 Du skal vaske alt, puder tæpper, sengtøj, hundekurv, legetøj.. osv ved 60grader...

Og så skal i gøre rent i hele huset vaske gulve, og støvsuge husk at smide støvsugerposen ud bagefter.... Jeg ved nogle bruger noget til at sprøjte huset med.... Det ville jeg personligt ikke kunne lide at bruge... Men det kan være nødvendigt, hvis i er hårdt angrebet....

Alle dyr i hjemmet skal vaskes og have en loppekur(men først 48timer efter dde har været i bad)

Håber det kunne bruges

• #4   4. okt 2010 orme kur har hun lige fået og loppe kur holde vi som vi skal med de 4 ugers mellemrum..

• #5   4. okt 2010 Prøv at give hende hvidløg, men det skal være målt op, da det kan være farligt for hunden. Du kan få det i dråber. De skal have 1 dråbe pr 12 kilo legemsvægt. Så en ordenlig omgang rengøring. Der skulle også være kommet noget nyt til at sprøjte hunden med.
    Lopperne kan være årsag til at hun er for tynd.

• #6   4. okt 2010 Som Fru Robbie Williams....Nu med HOT Bunny Man.... . siger skal hele huset have en omgang samme dag som hunden behandles for lopper, husk at støvsuge jeres egen seng også, ALT som kan vaskes, skal vaskes og derefter behandles huset med et antiloppe spray middel, ellers går de aldrig væk. Det er nemlig ikk ekun lopperne i skal have bugt med, men æggene som ligger i alle sprækker, tæpper, tøj m.m

Hvilket foder bruger i til hunden, hvor meget med får hunden, hvor meget aktivitet har hunden hver dag og hvor gammel er hunden?

• #7   4. okt 2010 Som de andre skriver er det vigtigt at man også får udryddet lopperne i omgivelserne (æg og pupper kan ligge i op til 2 år), og så er der mange steder hvor lopperne er blevet resistente overfor Frontline, så måske skulle du prøve et andet produkt. F.eks. er der et ret nyt produkt der hedder Prac-tic (som katte også kan tåle). Jeg giver Frontline Combo, som stadig virker her, og har også brugt Advantage med ok resultat.

• #8   4. okt 2010 Advantage må du gerne bruge med en uges mellemrum smiley Det står på pakken for hvis det er så slemt ville jeg gøre det to gange så skulle du komme til livs med dem smiley
    Ja hvad foder bruger du ???

• #9   4. okt 2010 Prøv med lidt olie i maden, det virkerede på min, for det 1. elsker min det så ha spiser alt hans mad og plus olie feder godt smiley og så får de en smadder flot pels af det

Kommentér på:
For tynd og lopper

Annonce