{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

For tynd ? {{forumTopicSubject}}

Heya,

Jeg går disse dage og synes at Wolf er ved at være for tynd til min smag. min kæreste siger jeg bekymrer mig for meget, men jeg synes virkelig at det efterhånden kan ses..
Han har jo ret meget pels, så det skjuler godt, og han ser ok ud (stadig ved at være lidt for tynd imo), men hvis man mærker efter på ham, så kan man tydeligt mærke knoglerne omme med måsen/hofterne.. Som vores gæst sagde i går da han klappede ham "Sikke en boney røv du har dig Wolf"..

Han spiser ikke så skiiiide meget i tiden. Han får ellers en kombi af 3 forskellige varianter af kvalitets foder (essential og hike) + ben, makrel, grøntsager osv.. Men lige i tiden har det bare ikke særligt meget interesse..

Kan vi give ham et og andet som giver ham noget mere sul på kroppen? Jeg er bekymret for om han får det ind pr. dag som han skal smiley

tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tynd ?
  • #1   23. mar 2014 Det har Vaks også.. Har han altid haft too. Jeg har det med at tvinge ham til at spise, altså.. simpelthen indlære det på kommando og så være meget bestemt med det, hvis han ikke selv vælger at spise. Han har sine perioder, hvor han godt selv kan, og så perioder, hvor kommandoen må bruges igen.

• #3   23. mar 2014 Ja hvad er der galt mine hunde spiser heller ikke ret meget for tiden smiley

• #4   23. mar 2014 Kan trøste jer med mine hunde er kronisk sultne for tiden smiley
    Men ja måske du skal få tjekket op på hjertelungeorm?

• #5   23. mar 2014 Inger, jeg aner det ikke. Men jeg har tænkt om det måske har noget at gøre med de stigende temperaturer, og de ikke har brug for ligeså meget energi smiley

Vi testede ham lige lidt af, og gav ham 3/4 dele af en svinemørbrad,- den fik han guffet. så måske vi blot skal til at supplere mere råt, men jeg tror vi kigger forbi dyrlægen for en sikkerheds skyld.

Og ja, vi vejer ham stadig jævnligt. i forgårs var han knapt oppe på 27 kg, dvs han stadigvæk går og vokser smiley

• #8   26. mar 2014 Vi var forbi dyrlægen i dag. Han blev ikke tjekket for orm, for det synes de ikke var nødvendigt, men vi fik en ormekur med hjem for en sikkerheds skyld smiley
    De sagde at der intet sker ved at give ham en kur, selvom han ikke skulle have orm.

Men, nu kan jeg tage det lidt roligt, for nu ved jeg, at hvis han har orm, så bliver det i orden nu! smiley

Birgitta: Tak for posten, det vidste vi SLET ikke! for satan da, man kan gøre meget galt med sådan en hund! t:/

• #9   30. mar 2014 Jeg vil bare lige opdatere jer:

Vi fik som sagt en ormekur til Wolf.
    Allerede på dagen da han havde fået den, begyndte han at spise af sin mad igen. Samtidig begyndte vi at tage maden fra ham, når han stoppede med at spise (han har haft den stående da vi var bange for han ellers ikke fik nok i sig)..

Han fik dårlig mave efter kuren, men har spist Alle portioner vi har stilt foran ham lige siden, så jeg er pænt sikker på at han har haft orm, selvom kæresten siger at det også kan være fordi vi begyndte at tage maden fra ham igen..

Men han spiser ihvertfald nu som han plejede, og jeg takker for jeres råd!

Kommentér på:
For tynd ?

Annonce