{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tynd?
  • #1   9. apr 2011 Nu skal jeg ikke gøre mig klog på racerne, men hvis man ligefrem kan se både ribben og hofteknogler vil jeg da klart mene at den er for tynd. Min Nelly er også en lille pige på 4 kg, og jeg fik af vide af min dyrlæge da hun vejde 3,5 at hun skulle se på. Der kunne man kun ane hendes ribben. Så hvis det ligefrem er helt tydeligt, burde de nok overveje at få en anden dyrlæges vurdering også.

• #2   9. apr 2011 Jeg har set en dværgpincher før, og den var altså ikke så tynd. Men ved jo ikke så meget om det, så ved ikke hvor meget jeg skal gøre i at få ham tjekket ved en anden dyrlæge... Jeg vil heller ikke blande mig for meget, hvis der ingen grund er til det.

• #3   9. apr 2011 Nej det kan jo også være lidt svært når det ikke er din egen hund - man skal jo også passe på ikke at træde nogle over tæerne, hvis ejerne mener at han ser ud som han skal. Men jeg ville nok lige opfordre ejeren til at få en revurdering af hans vægt. Hvis han får hvad han skal have at spise, kan der jo være noget helt andet galt - eller som du siger, slet intet galt.

• #4   9. apr 2011 Hvor gammel er hunden?
    Jeg synes ikke man kan vurdere noget uden at have set hunden.

• #5   9. apr 2011 Har selv dp'er og man skal ikke kunne se så "meget knogle" på den. Det er kompakt lille hund =)
    Min Goofy er lidt til den tynde side da han løber ag, men man kan stadig ikke se knoglerne så tydeligt. Og det samme gældes for ds'en

• #6   9. apr 2011 Han er 1½ år, og bare så lille og spinkel. Giga lange ben til den lille krop.

Min hund ser tyk ud ved siden af, så jeg har vejet ham, for at se om han havde taget på. Det har han ikke. Han vejer 9 kg og er jack russell og meget muskuløs.

• #7   9. apr 2011 jeg har osse dværgpinscher hunde,og beholdte selv en hvalp fra sidste kuld,han er 11 mdr nu og vejer kun 3,3kg er mega tynd hofteben stikker frem og ribben virkelig meget tynd,de andre i samme kuld som jeg følger vejer ca 5 kg nu,men rumle er sund og rask er undersøgt,men han er bare en lille spinkel en,men han skal kastereres snart så måske han så får lidt sul på kroppen, han måler det tykkeste sted på maven kun 27 cm så kan i næsten regne ud hvor mager han er.

• #8   9. apr 2011 Mor til 7, vil du så ikke også mene at din er for tynd?

• #9   10. apr 2011 jo rumle er alt for tynd O( folk spørger tit om han er syg.

• #10   10. apr 2011 Lille stakkel.
    Jeg har nu sagt til ejer at han altså er for tynd. Så må vi se hvad der sker. (de har først lige fået ham, fra andet hjem, hvor han ikke har haft det optimalt).

• #11   10. apr 2011 godt du har sagt det til dem,for så gør de sikkert noget ved det, rumle er undersøgt og fejler intet,er en mega glad hvalp med krudt i r.... men han stresser meget når han kan dufte tæver i løb så hyler han og piver og spiser ikke i flere dage,så tror det der det galt,så han skal kastereres her til den 1 så han kan få lidt mere sul på kroppen...

Kommentér på:
For tynd?

Annonce