En kedelig oplevelse {{forumTopicSubject}}
Vi var jo ved dyrlægen igår og da jeg sidder i venteværelset kommer der en mand humpende ind, han gik meget dårligt på det ene ben.
Da jeg kommer ind til dyrlægen fortæller denne at manden´s hund lige var blevet overfaldet og ejer kom lige fra skadestuen.
Snakkede så med ejer i venteværelset bagefter og han fortalte at han var kommet gående på en af de befærdede veje i området, og ud af ingenting var kommet en løs muskel/kamphund, den gik direkte til angreb på hans ældre hund og ejer havde smidt sig imellem og fået et par kraftige bid i fod/ben, dyrlægen sagde man kunne se knoglerne....
Overfalds hunden var blevet smidt i en bil og kørt væk, så ingen oplysninger om forsikring osv...
Vidner havde stået mere eller mindre chokeret over det som skete og ingen nåede at tage nummer på bilen, efter hvad jeg blev oplyst.
Hunden var syet sammen igen og så ud til at være ved nogenlunde godt mod....heldigvis da
Det er godt nok trist vi er kommet så langt at man ikke står ved sit ansvar, når ens hund laver lort i den !
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Håber de begge to kommer sig
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Vi har også en voldsomt kønsdominant amstaff tæve boende lige 'i baghaven' i et par dage her inden den skal aflives (nej det giver heller ikke mening for mig).. Men er blevet advaret imod den og måtte jo lige over at kigge.. Kæmpe amstaff holdes 'forsvarligt indespærret' i en have (den kommer også ind i huset) bag noget der ligner toppen af et tørrestativ!! Hvis jeg kommer gående med coda er der intet der forhindrer den i at hoppe over eller bare gå igennem! Argh! hvordan kan det lade sig gøre at være så dum??
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
Katrine
Er nu nogle gange løbet ind i dette : "Kæmpe Amstaff" Er folk ikke klar over at Amstaff faktisk ikke er en ret stor hund? Vores tæver vejer 24, 25 og 26 kg og er mindre end en lab. Så er man helt sikker på at det er Amstaff der er tale om, når man ytrer sig??
nov 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 161
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Peter L:
Hvad er DIN dagsorden ved at være så ubehøvlet og nedladende overfor Rene i denne tråd?
René skriver at det var ejeren af hunden samt dyrlægen (som vel har taget sig af den overfaldne hund) han snakkede med... så en tilfældig person er det jo ikke!
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.984
Øhhhh.... inden man overfalder folk på den måde..... var det måske en god ide , at lære at læse indenad først.....
Rul lige op fister.... og læs lige hvad trådstarter faktisk skriver .....
Men du mener måske ikke , det er nok at høre det fra ejerens mund........ det var HUNDEN selv , der skulle have fortalt ham det......eller hvad?
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
jan 2006
Jeg fortæller hvad jeg oplevede hos dyrlægen, hvor ejer og hund sad
Denne episode har slet ikke været nævnt i pressen.
Du er da i den grad med til at dreje debatten over til noget helt andet med dit sidste indlæg nu
jan 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg har intet sted sagt at du ikke er ansvarlig.. Men det er bare hver gang, der kommer disse overfald op, så er det enten fordi min hund har logret forkert med halen og dermed skyld i overfald eller også kommer der latterlige beskyldninger om at være sladdertanter..
Og kom så med alle overfaldene foretaget af labber..
En kedelig oplevelse