{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

En kedelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Vi var jo ved dyrlægen igår og da jeg sidder i venteværelset kommer der en mand humpende ind, han gik meget dårligt på det ene ben.

Da jeg kommer ind til dyrlægen fortæller denne at manden´s hund lige var blevet overfaldet og ejer kom lige fra skadestuen.

Snakkede så med ejer i venteværelset bagefter og han fortalte at han var kommet gående på en af de befærdede veje i området, og ud af ingenting var kommet en løs muskel/kamphund, den gik direkte til angreb på hans ældre hund og ejer havde smidt sig imellem og fået et par kraftige bid i fod/ben, dyrlægen sagde man kunne se knoglerne....

Overfalds hunden var blevet smidt i en bil og kørt væk, så ingen oplysninger om forsikring osv...

Vidner havde stået mere eller mindre chokeret over det som skete og ingen nåede at tage nummer på bilen, efter hvad jeg blev oplyst.

Hunden var syet sammen igen og så ud til at være ved nogenlunde godt mod....heldigvis da

Det er godt nok trist vi er kommet så langt at man ikke står ved sit ansvar, når ens hund laver lort i den !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En kedelig oplevelse
  • #1   24. sep 2010 Åhh nej, stakkels mand og hans hund. Virkelig trist at nogle mennesker er så ansvarsløse og feje smiley

• #2   24. sep 2010 Nej hvor forfærdeligt! men næsten lige så slemt at ingen tog nummeret på bilen.
    Håber de begge to kommer sig

• #3   24. sep 2010 Pyha! Stakkels mand og hund!
    Vi har også en voldsomt kønsdominant amstaff tæve boende lige 'i baghaven' i et par dage her inden den skal aflives (nej det giver heller ikke mening for mig).. Men er blevet advaret imod den og måtte jo lige over at kigge.. Kæmpe amstaff holdes 'forsvarligt indespærret' i en have (den kommer også ind i huset) bag noget der ligner toppen af et tørrestativ!! Hvis jeg kommer gående med coda er der intet der forhindrer den i at hoppe over eller bare gå igennem! Argh! hvordan kan det lade sig gøre at være så dum??

• #4   24. sep 2010 Puhhh, lyder ikke fedt!! Og sikke idioter ikke at stå ved sit ansvar... Hvad jeg vil kalde dem ellers er for grimt at skrive offentligt!!''

Katrine

Er nu nogle gange løbet ind i dette : "Kæmpe Amstaff" Er folk ikke klar over at Amstaff faktisk ikke er en ret stor hund? Vores tæver vejer 24, 25 og 26 kg og er mindre end en lab. Så er man helt sikker på at det er Amstaff der er tale om, når man ytrer sig??

• #5   24. sep 2010 bliver f..... så arrig når jeg hører sådan noget, men det finder jo desværre sted, det tyder på at det ville være en go idé med et "kørekort" til hund, der er alt for mange der slet ikke kan finde ud af at styre hundene.

• #7   24. sep 2010 Sikke dog en forfærdelg og trist oplevelse for hund og ejer... Håber de begge kommer ovenpå igen!!

Peter L:
    Hvad er DIN dagsorden ved at være så ubehøvlet og nedladende overfor Rene i denne tråd?
    René skriver at det var ejeren af hunden samt dyrlægen (som vel har taget sig af den overfaldne hund) han snakkede med... så en tilfældig person er det jo ikke!

• #8   24. sep 2010 Peter, jeg snakkede med ejeren til hunden og så også hunden, så der er ingen skjult dagsorden her

• #9   24. sep 2010 Peter L

Øhhhh.... inden man overfalder folk på den måde..... var det måske en god ide , at lære at læse indenad først.....
    Rul lige op fister.... og læs lige hvad trådstarter faktisk skriver .....
    Men du mener måske ikke , det er nok at høre det fra ejerens mund........ det var HUNDEN selv , der skulle have fortalt ham det......eller hvad?

• #11   24. sep 2010 *ASA* - Du vil ALDRIG blive glemt ! : Ellers føler han sig ramt ?

• #12   24. sep 2010 Hvor er det jeg sætter andre mennesker i bås eller laver en hetz mod muskelhunde og deres ejere ?

Jeg fortæller hvad jeg oplevede hos dyrlægen, hvor ejer og hund sad

Denne episode har slet ikke været nævnt i pressen.

Du er da i den grad med til at dreje debatten over til noget helt andet med dit sidste indlæg nu

• #13   30. sep 2010 Du er sgu for morsom Peter *GG*

• #14   4. okt 2010 Eller også har du bare svært ved at erkende, at der er noget galt i hovedet på nogle af disse hunde..

• #15   7. okt 2010 Jeg svarer såmænd bare udfra det du skriver i denne tråd.. Hvorfor er det så hårdt at få facts på bordet?

Jeg har intet sted sagt at du ikke er ansvarlig.. Men det er bare hver gang, der kommer disse overfald op, så er det enten fordi min hund har logret forkert med halen og dermed skyld i overfald eller også kommer der latterlige beskyldninger om at være sladdertanter..

Og kom så med alle overfaldene foretaget af labber..

Kommentér på:
En kedelig oplevelse

Annonce