en dårlig oplevelse der bleev god.. {{forumTopicSubject}}
Hej bg.. ville lige dele en kedelig gåtur med jer.. det hele startede i tirsdags. Da kæresten og jeg var ude og gå med vores golden hvalp Silas på snart 8 måneder..
Vi gik vores helt normale aften tur lidt i 23.. som nu en hvalp er så er Silas meget nysgerrig, så han stikker hoved ned til et hejn indtil en have og stikker hoved ind og snuser hvor efter meget kort tid han kommer hopperne ud og skriger. Virkelig ubehagelig at høre ham sådan..
Derefter er der en kat der stikker hoved ud og forsvinder igen. Vi få hurtigt set han ha lukket det ene øje og der kommer væske ud og han gå og piver (han er normalt ikke en der giver nå han kommer til skade) så vi skynder os hjem mes ham hvor jeg kigger på hans øje og kan se han er blevet revet i øjet. Tag straks en beslutning om vi køre til dyrelægen med det samme og det var et klogt valg.
Vi kommer til den lokale døgnvagt og få hurtig at vide den er helt gal han ha fået revet hornhinden op og han var meget bange for han ville miste sit øje. Så vi bliver sendt videre til Karlslunde dyre skadestue hvor de kigger på ham og tag en masse test.. og beslutter han skal ha en operation kl 9 næste dag. Så vi bliver sendt hjem uden vores guldklump.. klokken nærmer sig 4 før vi hjemme. Dagen efter ringer deres øjen specist til mig og fortæller han kan rede hans øje og muligvis hans syn. Vi henter ham samme dag og en uge efter ha han det efter omstændighederne det godt og kan se på begge øjne..
Det løb op i en total regning på godt 15000.. godt man er forsikret .. ville lige dele denne her oplevelse med jer og rose Karlslunde Foersom deres indsats..
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Dejligt at læse at han beholdt øjet og har sit syn igen... Og skønt at dyrehospitalet vidste hvad der skulle til! I sådan en situation er det skønt at have en sygeforsikring og så er pengene givet godt ud :=)
mar 2011
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 7 Emner: 40 Svar: 398
Det viser hvor godt det er at have en god sygeforsikring
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
en dårlig oplevelse der bleev god..