Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3-årig pige bidt af hund
  • #2   15. sep 2010 Ja men hva er der sket siden hunden har bidt ??

Hørte engang om en lille pige der var blevet skambidt i hoved af familiens Golden. De kørte den straks til dyrlæge for aflivning men da dyrlægen havde undersøgt hunden kom han tilbage og sagde at den ville han under ingen omstændigheder aflive !! Hunden havde mellem 50 og 60 tegnestifter trykket ind i kroppen !!
    Så tror da fanden hunden den bed !!!

• #4   15. sep 2010 Det er vores by :o(
    Vi så rednings helikopteren, den fløj lige over vores gård..........
    Vi har dog ingen anelser om hvem det er eller noget, men det er et lille samfund, så hører nok noget imorgen, hvor er det dog frygteligt :o(

• #5   15. sep 2010 må desværre give *hunden* ret.

• #6   15. sep 2010 Stakkels pige, men igen så VED vi ikke hvad der ligger til grund for dette! Må være enig med hunden og sheila!

• #7   15. sep 2010 ja sheila har fat i noget af det rigtige. plus hvilken forskel gør det hvad race hunden er.
    stor, lille, tyk, tynd lang eller korthåeret det har da ingen betydning overhovedet.

• #8   15. sep 2010 Laila : Jeg har fået historien afvide af en dame og det var hva hun fortalte mig!!

Der er altid en grund til en hund angriber, hva enten det er dårlige gener eller provokation af en art. Desværre er børn ikke altid lige opmærksomme på hundes signaler og ved hva de betyder, derfor sker der tit bid på børn.
    F.eks. kommer børn tit løbende mod hunden med armene strakte, åbne øjne rettet mod hundes øjne, smilende så tænderne vises og med en høj lyd. I hundes verden betyder dette et angreb og de fleste hunde vil fare sammen, løbe væk eller angribe. Dog er dette ikke ment på at alle hunde gør sådan, der er da dejlige familie hunde som ikke reagere på disse signaler men syndes altid man skal have i baghoved at hunden stammer fra ulven og har instinkter som vi ikke altid kan styre!!!

• #9   15. sep 2010 sheila tror desværre(eller ?) det er en vandre historie,,den historie er ihvertfad kendt for sit inhold men svinger lidt om det er kanppenåle eller tegenstifter

• #10   15. sep 2010 laila
    jo og nogle gange er det stoppenåle

uanset hvad er det forfærdeligt at barnet er blevet bidt

• #11   15. sep 2010 Grunden til at jeg lige nævnte det med racen er at jeg alt for tit synes at der bare bliver smidt en tilfældig race ind. Og det ender jo gerne med at blive en muskelhund. Har set en anden artikel hvor en betjent havde udtalt at de ikke vidste hvilken hunderace de ledte efter efter en bid episode. Men han var da sikker på at det måtte være en muskelhund.

Men man må sige at der er kommet en del episoder frem i medierne med "almindelige" familiehunde efter den nye hundelov er trådt i kraft.

• #15   16. sep 2010 http://www.sn.dk/Familiehund-skambed-lille-pige/Vordingborg/artikel/83367

Altså her står der at det er en blanding mellem en retriever og en terrier.. Men hvilken terrier det er, ved jeg jo ikke noget om...

• #17   16. sep 2010 Stakkels stakkels pige:o(( Hvad hun da ikke må gennemgå nu:o(( Håber forældre er vakse og formår at få pigen tryk med hunde igen... ..

Læste lige i en anden tråd at en anden pige også er blevet bidt da hun faldt ind mod en have og hunden fik hovedet ud igennem indhegningen, med bla. en ødelagt tårekanal til følge:o(( Fatter simpelhen ikke at folk ikke formår at indhegne sine haver forsvarligt!

• #18   16. sep 2010 Jeg blev selv overfaldet af en løs labrador da jeg var omkring 2 klasses alderen. Og personligt har jeg aldrig været bange for hunde. Men nu er hundeområdet så også et sted jeg ikke ville generalisere alt for meget.

Men man må da håbe at pigen kommer sig uden mén og at hun ikke bliver skræmt helt væk fra hundeverdenen af denne frygtelige oplevelse.

• #19   16. sep 2010 Anne med rotterne- det på Fyn var en Rottweiler, min bonusdatter var en af de imlicerede (heldigvis blev hun ikke bidt). Billedet er jo bare et tilfældigt.

• #20   16. sep 2010 det er meget synd for pigen!

men uden at kende årsagen bag bidet, eller racen for den sags skyld, så er langt de fleste tilfælde af bid i hjemmet af egen hund selvforskyldte!
    ofte så er det forældrene der fejler at lære barnet at omgås hunde rigtigt!

• #21   16. sep 2010 Hunden,,ja,,jeg har selv haft troet fuldt og fast på den historie og håber den ikke er sand.
    man ja rigtig mange børn får lov at begås hunden på deres egen måde og de voksne siger,,den gør ikke noget"" mine børn er meget vant til hunde men de får aldrig lov til at hænge eller være vilde med hundene andet på hundens helt eget prænsipper,,,kan slet ikke forstå de forældre der tør

• #22   16. sep 2010 *Hunden* ---> Jeg er da også sikker på at der sker menge flere bidskader i hjemmet end vi hører om. Men hvor der "ikke sker nok" skade, til at vi hører om det.

Og bare folk ville lære deres børn at omgåes dyr.. Har flere gange, f.eks. på markeder, set hvordan børn LØBER hen til en fremmede hund og begynder at klappe eller omfagne den og hvor deres forældre bare ser på..

• #23   16. sep 2010 Og stavefejl er helt gratis i dag.. :o)

Kommentér på:
3-årig pige bidt af hund

Annonce