Løs hund.. igen igen.. {{forumTopicSubject}}
Puhh så var vi lige ved at ramme en hund på vej hjem fra Hvalsø af så mig ud af bilen og fange den lille hund..
Ind i bilen med den og så fik vi ellers ringet til falck som henviste os til poilitiet og samtidig snakkede manden med dyrlægen som gerne ville hjælpe os.. politiet var faktisk villige denne gang til at komme og hente hunden hvis vi ikke fandt en løsning.. dog valgte vi at takke ja til at køre til dyreklinikken i st. merløse og der ville de prøve at se om de kunne finde ejeren.. inden vi kørte afsted valgte jeg at gå over til en gård for at høre om de kendte hunden og da jeg nåede at sige vi havde fanget en løs hund ovre ved svinget vidste manden hvad hund og race der var tale om så nu kunne vi køre den hjem...
Min mand havde imellemtiden også fanget en hundeejer der vidste hvor den boede.. så ud til stedet med den..
Min mand gik ind og ringede på og kom tilbage til bilen med en ung knægt der fik hunden i armen og gik ind med den.. og da vi havde vendt bilen og skulle til at køre ser vi knægten gå fra stedet med en kammerat, så hunden er åbenbart lige blevet kastet ind og så var det det..
Det skal lige siges den havde hunde tegn med et selvskrevet nummer på man slet ikke kunne læse.. vi kunne kun se de første 3 cifre hvorfra vi vidste at den boede i Hvalsø.. Meget trist slutning at hunden bare blev lukket ind.. så nu vil vi søge på nummeret og ringe til forældrene for at høre om hunden stadig er hjemme og om den er okay.. og så understrege at der skal stå et læseligt nummer på det hundetegn..
Vi fik ringet til dyrlægen og sagt vi havde fundet ejeren så hun ikke kørte til klinikken.. og det var hun glad for
Men gud en trist slutning med at hunden bare blev lukket ind og så er den alene Og den var bare SÅÅ skøn.. en lille terier af en art.. lignede en DSV men tror der er noget terrier i da den var mere kortbenet.. Skøn hund..
Sorry den lange historie ville bare dele den med jer..
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
aug 2005
aug 2005
Okay vidste ikke der skulle stå det hele, men det hjælper nu ret meget at man har et læseligt nummer.. men selvfølgelig ville adresse også gøre det hele meget nemmere..
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
For den har den da bare været ude at lufte en tur.....
feb 2006
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
Dog forstår jeg heller ikke lige hvad du mener med at det var en trist slutning at hunden bare blev lukket ind og så var den alene??
aug 2005
feb 2006
Det er da underligt at knægten ikke viste nogen form for glæde ved at få hunden tilbage. Måske vidste han slet ikke den havde været væk?
Jeg synes det ville have været på sin plads i det mindste at sige mange tak til jer der har haft al besværet, men der en ingen det er synd for i denne historie efter min mening....ud over jer der ikke fik tak.
aug 2005
Han vidste godt den var væk for han sagde ja til at han manglede en hund og døren stod på vid gab.. Hun mumlede pænt tak så vi fik vidst et tak for hjælpen af en art
aug 2005
Løs hund.. igen igen..