{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Løs hund igen igen igen. {{forumTopicSubject}}

Ja HVORFOR skulle det ikke lige ske EN gang til.... Ja heldigvis skete der ikke noget men mine drenge bliver jo bage:'o(.. Er græde færdig ved ikke hvorfor jeg skal være så uheldig, gør alt for mine basser men er så træt af jeg altid skal opleve sådan noget:'o(

Den her gang er det en undestimuleret doberman som bor skråt overfor os. Har mødt den løs 2 gange i vinters men kunne se den så kunne nå at få drengene op uden problemer... Men ikke idag..

Nu er jeg så toset inden i, at jeg melder dem og så dem med labben til politiet, har taget kontakt til 2 andre hundeejere fra byen som også har mødt de hunde løse flere gange... Så nu får de altså 3 anmeldelser... Så håber der kommer en stopper for det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løs hund igen igen igen.
  • #1   22. jun 2008 Du må have det forfærdeligt når du er ude og lufte de små vuffer.
    Jeg møder hver dag løse hunde, når jeg er ude med mine, og heldigvis er de ikke længere små hvalpe, som kan få en skræk i livet hvis der kommer en stor hund tonsende.
    Men dine bliver jo aldrig større, og en pote på ryggen, fordi den store ikke kan stioppe i tide, kan vel betyde en brækket ryg på din.
    Store unge hunde har ikke altid lige godt styr på poterne.

• #2   22. jun 2008 Forstår ik helt....skete der noget med dine hunde?

• #3   22. jun 2008 Nej der skete ikke noget med dem sådan fysisk... Men fik jo også skubbet hunden væk...

Jeg har bare oplevet SÅ mange gange at mine har mødt løse hunde og en enkelt gang et overfald med bid.. Dobermanen 3 gange og en anden hund 5gange og andre fra byen har også mødt dem...

Kan bare ikke bære at mine hunde skal blive så bange det stikker sådan i mit hjerte.. De er blevet lidt aggresive overfor nye hunde vi møder og træner HVER dag men hver gang man møder de løse hunde går man lige 2 skridt tilbage..

• #4   22. jun 2008 Jamen jeg forstår dig godt.....bryder mig bestemt heller ik om løse hunde der kommer styrtende hen til en. Og det gør min hund heller ik for den sags skyld.

• #5   22. jun 2008 Nej det er MØG irriterende forstår virkelig ikke hvorfor folk ikke holder styr på deres hunde.. Den hund her er så understimuleret man tror det er løgn, den kommer næsten aldrig ud og gå, og den piver hyler og gør dagen lang... Løber rundt på taget af garagen og gør at folk der kommer forbi....Stakkels hund...

• #6   22. jun 2008 Fru R------
    Måske kunne du tilbyde at tage den med ud på dine ture??????

• #7   22. jun 2008 Må indrømmer stoler ikke på den hund... Fik at vide af nogen som kender den at den er hentet hjem fra Ungarn og det har fået tæsk fra den var hvalp:o(... Synes det er sørgeligt, kunne forstå hvis de ville tage den hjem og give den et nyt liv, men de har SLET ikke tid til den:o(.. Så vil ikke risikere der sker mine egne noget... Selvom den nu ikke som sådan virker aggresiv.. Men tør ikke tage chancen...

Kommentér på:
Løs hund igen igen igen.

Annonce