{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.647 visninger | Oprettet:

Træt af naboens løse hund !! {{forumTopicSubject}}

Ih , hvor er jeg dog træt af naboens hund efterhånden , samt min nabo ..

Vi bor i rækkehus og ifølge reglerne skal hunden være i snor eller haven hegnes ind samt hundene må ikke besørge i egen have . Derudover skal man samle op efter sin hund promte ...

Nabo har ikke hegn , hunden løber rundt uden snor , besørger i deres egen have og vores samt på en stor græsplæne ude foran haven hvor børne leger ,, men samler de op efter deres hund ,, NEJ , bliver den på egen grund ,, NEJ ,,den løber gøende ud af deres have efter katte , børn og os voksne ,, rent ud sagt røv irriterende ..

Har pænt sagt til dem at man må indordne sig når man bor i rækkehus og respektere andre mennesker ,,
men lige lidt hjælper det .

Dør bliver åbnet kl 7 morgen og hunden lukket ud mens en af dem står i morgen kåbe og kigger , hunden besørger og tisser , men der bliver ikke samlet op ,,

Er bare rigtig træt af det nu ,,, skulle lige have luft ..

Undskyld mit lange indlæg ... *SUK*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af naboens løse hund !!
  • #1   9. maj 2010 INdfang den, tag halsbåndet af og aflever den til falck. "VI har fundet denne hund..."

Så skal de betale for at hente den..

• #2   9. maj 2010 har i ikke en boligforening i kan klage til. folk kan jo fratages rette til at have hund i boligen hvis ikke de overholder de retningslinier der for at måtte have den

• #3   9. maj 2010 Kan i ikke klage til boligforeningen, nu hvor i har klaget til naboen har i jo givet dem en chance for at rette problemet, men når det ikke sker må man jo gå videre.
    Men det er trist at vi hundeejere ødelægger det for os selv, for man kan efterhånden godt forstå hvorfor man ikke må have hund nogle steder.

• #5   9. maj 2010 Det er nemlig lige præcis sådanne mennesker, der ødelægger det for os andre, der godt kan finde ud af at have hund.

GRRRR

• #6   9. maj 2010 Det er SÅ irriterende!!

Dog ville jeg gerne bytte...... Vores nabo har 2 store, kraftige muskuløse boerboels..... Som ville give alle deres egne 4 ben for at komme ind og flå vores hunde levende. Vi er nået dertil, hvor mine forældre ikke tør lukke vores hunde ud i haven og VI tør ikke lukke dem ud med mindre vi kan høre dem.

Det skal lige siges at vi har 2.20 meter højt hegn hele haven rundt. Men min skræk er at det en dag lykkes naboens hunde at ødelægge hegnet og komme herind:-(

• #7   9. maj 2010 Idag snakkede jeg med min anden nabo der har en dreng på 2 ligesom os og hun fortalte hunden var løbet gøende efter hendes søn da han kørte på sin motorcykel så han blev vildt bange og græd uhæmmet ,, ejers reaktion = sagde bare hunden ikke gør noget , ejerne er i 50 èrne og har en pige på 15 år ,, jeg stoler virkelig ikke på den hund ,, naboens hund er en rughåret hønsehund tæve ..

Min nabo med den lille dreng har sendt en klage mail afsted til bolig admin , og det gør jeg også imorgen ,, synes at det må stoppe nu på alle måder.

Blir sku ikke rart at sidde en varm sommer aften og grile mens man skal lugte til en stinkende varm lort inde fra nabo haven ,,,,, ørk

• #8   9. maj 2010 havde det været min datter som blev jagtet af en hund sådan havde jeg sparket den sådan en lige i hoved.. Og straks gået ind til naboen og klaget, samt skrevet en klage til dem, og til bolig selvskabet / bestyrrelsen.. Ikke om jeg ville finde mig i det.

• #9   9. maj 2010 Lige frem at sparke hunden ville jeg næppe da jeg er imod vold mod dyr , men ejer ville få en pæn besked og sin hund afleveret i snor ..
    Men jo havde hunden bidt tror jeg godt jeg kunne gå helt amok ,,, selv om det jo ikke er hundes skyld den render løs uden opsyn , men ejers skyld så det burde være hende eller manden der fik et spark ..

• #10   9. maj 2010 Hvorfor finder I jer i det?

Er der ikke en boligforening?

Om ikke andet, så meld det.

• #12   18. maj 2010 Jeg ville vente til en søndage, og så indfanger den, den har så lige i forbifarten tabt sit halsbånd. Jeg har selvfølgelig ikke mulighed for at komme ind med den, så falck kommer og henter den og kører den på nærmeste dyrehospital, alt til søndags takst

• #13   18. maj 2010 Ikke så nemt at tage hunden når man bor i rækkehus og det er side naboens hund smiley men idag har jeg taget billeder af at den render uden snor / opsyn og taget billeder af at ejer står og glor på at hunden skider på græs ude foran haven og at den skider i deres have samt pisser der også ,,, det er så klamt og lysten til at grille i det gode vejr synes at vente på sig ,,,,

• Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #14   16. mar 2017 Er der ikke nogle ting som chili, der kan skræmme hunde væk pga. lugt el. smag, hvis man lægger det i bunker el. lign.? El. skræmmer ejeren, hvis man feks. lægger et stykke pølse med chilli i, som sådan giver hunden skidetrang hele tiden og tyndskide el. skræmmer hundens sanser?

• #15   16. mar 2017 Det er en tråd fra 2010 smiley

• #16   16. mar 2017 Det skal da ikke gå ud over hunden, at ejeren er en nar!! Den tankegang er skyld i, at flere of flere hunde forgiftes pt.

Og ja tråden er gammel, men problematikken er jo desværre stadig reel mange steder.

• #18   16. mar 2017 Og hvis ejer bare åbner døren, så går det jo kun ud over de andre beboere, at hunden har dårlig mave.

Jeg syens altid det er så ærgerligt når gamle tråde bliver hivet op, og der ingen opdatering er på dem smiley

Kommentér på:
Træt af naboens løse hund !!

Annonce