928 visninger
|
Oprettet:
Aggrasiv adfærd... {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har en Cain terrie (staves)
Det er en tæve.
Vores problem med hende er at hun godt kan være aggrasiv/dominerende over for andre hunde hun ikke kender, specielt hvis der kommer nogle hjem til os og besøger os og har deres hund med..
Hvorfor? og hvad kan jeg gøre for at hun bliver gladere for andre hunde?..
Ps. hun er vennner med en gravhund og de er bare perlevenner og han må ligge med hende i hendes kurv og alt muligt, men hun vil ikker snakke med andre hunde..
Jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig med mit problem:)
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 60
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
Hvis ikke din hund fra hvalp er vænnet til andre hunde i hjemmet og i det hele taget - vænnet til, at være sammen med andre hunde.
VI var på familiebesøg i går. Min datter havde hendes Amstaff med ( en voksen hund på 6 år, som fra hvalp er vænnet til at være sammen med hunde i alle aldre og alle størrelser.
Familiens hund er ikke vænnet til andre hunde i hjemmet og det endte ikke galt, men datterens hund fik næsten hul i øret.
Hvad vi gør fremover................hundene skal bare ikke mødes. Der er ingen grund til, at de skal komme i så stor en konflitk, at det ender ud i et regulært slagsmål
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
For mange år siden fik jeg en tæve fra udlandet...................hun accepterede ikke andre tæver. Der kom en lille smuksak fra Italien til parring til en af mine hanner og underet skete - min tæve elskede den lille Italiener.
Den Italienske tæve tog hjem igen, men skæbnen ville, at hun kom tibage for at bo hos os 2 år efter.
Da min she-devil så hendes lille Italienske veninde igen.............var det kærlighed all over again o)
Den lille Italiener var den eneste tæve hun nogensinde accepterede:o)
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 60
(og ja hun er en voksen tæve på 6 år)
Aggrasiv adfærd...