{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

hjælp.! bullterrier adfærd efter {{forumTopicSubject}}

min veninde har en bullterrier tæve som lige har født her i lørdags 4 sunde og raske hvalpe, men under og efter hendes fødsel har hun skabt sig som en sindsyg, hun jagter alt, hun er aggrasiv overfor børn og andre voksne end min veninde og jeg, hun jagter bilerne, virkelig hun har buller flip, hopper rundt piber og gør og skaber sig. virkelig hun opfø're sig underligt..

hun passer ikke hvalpene , hun hverken slikker dem eller vil amme dem, hun skal tvinges til det..

vi har været ved dyrlægen i weekenden og få hende røngen og scannet og undersøgt i hovede og røv.. hun fejler intet, ingen smerter eller noget..

det skal lige siges at hun var før og under drægtigheds perioden var alle tider bullterrier, helt speciel, meget stille og rolig kælende og elskede børnene og daffede bare stille og roligt ondt. så skønt et buller sind..

fra bedes lige negativge kommentare vi har virkelig kæmpet med hende..

jeg har siddet oppe i 26 timer med hende prøvet alt, har oftret 8000 indtil vidre bare på at få hende undersøgt, pengene er ingen profbloem for os.. men for søren vi har virekelig gjort alt.. og vi vil virkelig ikke miste hende.. men vi nødt til at gøre noget drastisk nu.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp.! bullterrier adfærd efter
Kommentér på:
hjælp.! bullterrier adfærd efter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce