{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første hund
  • #1   12. mar 2010 øhm...... hvilket svar er det du ønsker i denne tråd?

T

• #2   12. mar 2010 Om I har nogle erfaringer ang. første hund.
    Om hvad dine erfaringer er med hvad der står på de forskellige sider om hvad man må og hvad man ikke skal.
    F.eks. ikke at være så pusse nusse om hunden de første par dage osv. smiley

• #3   12. mar 2010 Hold et par ugers ferie, når hvalpen kommer hjem.
    Påbegynd alene-hjemme-træning så snart hvalpen er tryg i hjemmet.
    Vent med gæster til hvalpen er tryg i hjemmet.

• #4   12. mar 2010 Jeg havde læst mange bøger og sider på nettet inden jeg fik hund, men du kan læse alt det du vil. Det er aldrig det samme at stå med dyret i virkeligheden. Så bare tag det som det kommer, så går det nok ikke helt galt.

• #5   12. mar 2010 Jeg har 13 dages ferie. smiley Har også specifikt kun kigget efter dem som var klar mens jeg har ferie, ville synes det var rigtig synd for ham hvis han allerede skulle være alene hjemme efter et par dage. smiley

- Hvor lang tid gik der ca. inden din hund blev tryg ved hjemmet? smiley

• #6   12. mar 2010 Han var og er ret hurtig til at indstille sig på ny omgivelser- så det tog vel en dag eller to. Men regn med mere- ikke alle har den "nå, så er jeg her" mentalitet som min har.

• #7   12. mar 2010 Det er forskelligt hvor hurtigt en hvalp bliver tryg ved hjemmet, det kommer helt an på hvalpens mentalitet.
    Få ment dig til et hvalpe hold.. det er de bedste oplevelser der skabes der ihvertfald for mig eh

• #8   12. mar 2010 selvom man har læst diverse bøger om hunde, kan man aldrig vide hvordan det bliver før man stå i det og der skal nok blive meget mere arbejde med det end du regner med.

• #9   12. mar 2010 Jeg skal også ha meldt ham til et hold lige så snart han bliver gammel nok. smiley
    Jeg har sørget for jeg ikke skal noget andet i den uge han kommer, så er fast besluttet på han skal passes 24/7. smiley
    Synes nu altid det er rart at være så forbedret som muligt, så der ikke kommer noget uventet. smiley

• #10   13. mar 2010 Syntes nu 13 dage er lidt, og du kan begynde træning med hvalpen fra den er 8 uger...Min nye hvalp har stadig ikke lært at være alene, og hun er 4 måneder, den gamle lærte det hurtigt.. Der er ikke nogle normer når det kommer til at have hvalp i hjemmet. Det er forskelligt fra hund til hund... Held og lykke.

• #11   13. mar 2010 Hvis han ikke har vænnet sig til det må jeg tage nogle ekstra dage. smiley
    Jeg er forbedret på det meste. smiley
    Jeg har bare set de steder i Odense vil helst have hunden er 12 uger. :S

Kommentér på:
Min første hund

Annonce