1.098 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776

Er så rystet Er så rystet

Det her har jeg aldrig i mit liv som hundeejer oplevet før, jeg er så rystet over folks måde at opføre sig på.

Jeg har lige været ude og gå en kort tur med hundene på det sti-system der er herude, da jeg ser en mand komme ned af en cykelsti med sin Schæfer.

Jeg fortsætter og ser manden gå i den modsatte retning af mig. Da turen kun skulle være kort og Silas er begyndt at fryse ret meget vender jeg om. Og så ser jeg pludselig den mand igen komme imod os.

Jeg tager hundene til mig og går imod ham, som jeg ville gøre ved en hver anden person med en hund.
Men så er det han flipper fuldstændig ud på mig og begynder at råbe af mig, at jeg er syg i hovedet for at vende om der, og jeg er en idiot for ikke at gå hele vejen igennem tunnelen med mine hunde og i stedet vende mig om for at gå hjem. Og en helt masse andre skælsord om mig, mine hunde, min vægt osv.

Og hans hund er løs og stormer over mod mig og hundene hvor den gør meget aggresivt og bider ud efter Lilly. Manden får fat i hunden, men lader den hele tiden komme over til os - og mine hunde bliver bange og gør tilbage.

Manden bliver ved at råbe af mig, og stoppe op og true mig - og det bliver han ved med indtil jeg er væk.

Jeg blev så bange og forskrækket at jeg råbte ret meget tilbage - og det gør jeg normalt ikke.

Puha. Nogen der har oplevet noget lignende, hvor en person pludselig uden grund overfalder jer verbalt?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så rystet
  • #1   3. feb 2010 føj da for en klam oplevelse!!!! håber du kan putte dig under dynen og se lidt tegnefilm, så du kan falde lidt ned igen oven på sådan en omgang=(

• #2   3. feb 2010 Ej det lyder da fuldstændig vanvittigt
    umiddelbart er min tanke at han må være vildt usikker på sin hund og på om han kan styre den siden han reagere sådan på at du vender om og går imod ham
    men det hører da ingen steder hjemme og du gjorde jo intet forkert

• #3   3. feb 2010 Der er desværre den slags folk ude i landet af og til.. Det er bizart og meget skræmmende, at de virkelig vil opføre sig sådan..

Jeg håber du kommer ovenpå i løbet af aftenen..

• #4   3. feb 2010 Hans hund gik fri, så måske han blev sur på mig over at den ikke længere kunne det.
    Det eneste jeg gjorde forkert i hans øjne var at vende mig om for at gå hjem.
    Det var så ubehageligt et møde - og sidder stadig og ryster over den oplevelse.

• #5   3. feb 2010 kan godt forstå du bliver gal på ham ,
    han skal have den hund i snor når han slet ikke kan styre den
    det er sjovt at os med hunde i snor skal neje og bukke for dem med hunde uden snor på ,de tror jo de ejer hele gaden ....

• #6   3. feb 2010 folk med Schæfer hunde er bare speciale...

• #7   3. feb 2010 Jeg havde tændt af hvis der kom en og opførte sig sådan overfor mig.
    Kan sku godt forstå du er rystet.

• #8   3. feb 2010 Hey jeg er da ikke special, jeg er speciel hehe, tror nu ikke jeg er den type Schæfermenneske

• #9   3. feb 2010 Dennis
    det var da noget af en påstand når man er en 26 årig fyr med muskelhund smiley

• #10   3. feb 2010 :o)) Sådan en dame har vi også her, og med en Schæfer der er ret stor, så hun har altid problemer med at holde den, når hun endelig har fået hold i den...
    Den anden dag mente hun sågar at det var min kæreste der skulle vende om og gå en anden vej, trods det at han stod en meter fra vores indkørsel, alt imens hun galder en masse skælsord ud mod vores race, og hendes hund gør højere og højere og hopper og springer for at komme fri ..
    Men denne dag fik Gaia nok og laver et brøl mod hunden, men bliver stadig sittende ved hans side, og så gik den da helt gal for den stakkels dame, og vi skulle bare få vores møgkøter i snor og mundkurv på den... Vores hunde er altid i snor :o))

Jeg kan kun grine og ryste på hovedet af sådanne mennesker..

• #11   3. feb 2010 Dennis: Ja nogle schæferfolk er sku sære - men tror ikke det var hans race der gjorde ham så sær.

• #12   3. feb 2010 hov hov dennis l . mine schæfer er nu altid i snor det er mine hunde og dem vi møder på vores vej skal ikke mærke at de er der ,

• #13   3. feb 2010 ..:: ~ T I N N A ~ ::.. -Lilly&Silas - Puha, en klam oplevelse smiley Har selv prøvet at blive overfaldet verbalt, man bliver simpelthen så rystet, chokereret og ked af det. Der er 2 % af befolkningen der er for meget psykopat, til at færdes blandt andre mennesker, måake var han en af dem...

• #15   3. feb 2010 Der skal så lidt til før nogle føler sig truffet. Han har jo nok troet at du vendte om fordi du var bange for hans hund og så er der nogle hundeejere, der flipper skråt.

Nu var det så ikke derfor du vendte om, men jeg forstår ikke hvorfor nogle tager det som en personlig fornærmelse hvis folk er bange for deres hunde? Jeg har selv oplevet at folk er gået over på det modsatte fortov når jeg kommer med min hund, men det skal de da have lov til! Ikke om jeg kunne finde på at stå at råbe og skrige af dem, tværtimod så gør jeg et stort nummer ud af at holde afstand til dem og sørge for at hunden holder sig tæt til mig.

Og tjaaaa...jeg må til dels erklære mig lidt enig med Dennis L, at NOGLE folk med schæferhunde altså er lidt for sig selv på en ganske bestemt måde. Jeg ved ikke om det er racen, der bare tiltrækker nogle bestemte typer? Og jow, jeg ved da udmærket godt at ikke alle schæferfolkene er sådan, ligesom det heller ikke er alle chihuahua ejere, der klæder deres hund ud i lyserød balletskørt. smiley

• #16   3. feb 2010 Har lige talt med en veninde og hun er blevet overfaldet på samme måde af samme mand - så der er helt klart noget galt med ham.
    Han burde ikke have hund - for hans aggresive adfærd smittede af på hunden.

Den havde også ville æde min venindes hunde. Og manden gik amok.

• #17   3. feb 2010 Fedor går uden snor, men går altid ved min side eller også kan han løbe lidt fremme eller bagved hvis jeg går på en sti uden tilgang, og tager ham i snor når der kommer andre mennesker.

Jeg er endnu ikke stoppet op og begyndt at råbe af folk, men kunne da være man skulle prøve bare for at følge det billed folk åbenbart har af Schæfer ejere.

• #18   3. feb 2010 Den slags mennesker skal man ikke begynde at diskutere med. Man skal vise overskud.
    Alt hvad man skal sige er " du er et voksent menneske, opfør dig dog ordentligt" og så ellers gå videre.

Så ved man at modparten står tilbage med indestængt raseri, eller i meget sjældne tifælde en dårlig smag i munden. Uanset hvad har man selv vundet og den anden tabt.
    Begynder man at råbe/skændes vil adrenelinen gøre at man har svært ved at lægge det bag sig.
    Derimod vil tilfredsstillelsen ved at være hævet over den slags idioti føles fantastisk, når man vender sig til at man kan vinde uden at kæmpe.

Sådan har jeg det i hvert fald.

• #19   3. feb 2010 Omg, han lyder satme ikke spændende. smiley

• #20   3. feb 2010 Keld Simon B: Det ved jeg at jeg burde, og jeg er normalt også et meget rolig og høfligt menneske, der bare smiler af folks dumheder - men kunne slet ikke styre mig selv, fordi jeg blev så forskrækket.

Og tænkte flere gange at jeg bare burde holde mund, for han kunne jo være en psykopat der pludselig blev voldlig.

• #21   3. feb 2010 Catalina F: Nej det er det heldigvis ikke og håber aldrig jeg skal møde ham igen - selvom det bliver svært hvis han regelmæssigt lufter hund i området.

• #22   3. feb 2010 Puha en grim oplevelse:O
    Jamen han er da en klam idiot. sikket fordi at hans hund er agressiv og at han ikke kunne styrre den ?! Men ingen grund til at flippe ud på dig. Altså det er sku da bare synd for hunden, at den har sådan en ejer smiley

Kommentér på:
Er så rystet

Annonce