{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Jeg er SÅ rystet... {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer kørende i min lækker nye bil, jeg skulle ud og handle... Og foran fakta står der måske 20 uge mennesker... Da, jeg stiger ud af min bil lyder der bare en skrig. Så er det fordi der åbenbart er Bicht fight. Føsrt tænker jeg at det måsk bare er for sjov, men da jeg nærnmer mig Faktas indgang står de bare og skriver, råber og tæsker løs på hinanden. Og alle de de her drenge står bare og synes det er sjovt. Den ene pige er overhovedet ikke interesseret i at slå. Men den anden tæsker bare løs på hende. Der er ingen der forsøger at gøre noget. Og der står jeg.. _ Hvad fanden kan jeg gøre. De er "børn" er kun 13-14 år gamle. Men alligevel tøver jeg med at gribe ind. Men nu når vi så til det punkt hvor den ene pige er skvattet om og ikke kan stå på sine ben mere. Nu må jeg sgu gøre noget. Jeg er SÅ gal nu at jeg går over og tager Så hørt fat i den ene pige at jeg begynder at skælde ud, mens jeg også forsøger at få hende den anden på benene igen. Nu kommer der så flere ting og hjælper mig. Vi får ringet efter en Abulance og hun kommer afsted. Pigen som har smadret pigen står bare og griner.,.. Hvad fanden bilder hun sige ind. (Ja, undskyld sproget) Vi overlod sagen til lærerne.

Hvafd gør man i sådan en sag. Jeg havde sgu aller mest til at slå igen på den lidt for smart pige...Også det at ingen gør noget. De stod bare og grinte.,...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er SÅ rystet...
  • #1   23. nov 2005 børn kan være så åndssvage og teenagere er endnu værre!!

    godt du greb ind!


  • #2   23. nov 2005 Ja, man.. Men hun stod bare at råbe, at vi bare s´kulle holde os langt væk, for hun kunne alligevel ikke blive anholdt... Møg so! (Undskyld) Men jeg skulle tælle til 100 for overhovedet at bevare noget overblik. Men jeg er bare SÅ rystet.. Sidder bare og stirre ud i luften. Det var så grimt at opleve. Godt jeg har Bertil til at passe på mig... smiley Men jeg håber pigen melder den anden,....

  • #3   23. nov 2005 nicola, ja <i> nogle </i> kan;) *GG*

  • #4   23. nov 2005 Ja, nogen kan. Men mange kan blive rigtige åndsvage når de er i grupper... Man er bare magtesløs... Årh!

  • #5   23. nov 2005 Si, det er også hvad jeg tænkte. smiley Men jeg prøvede at være den voksne...

  • #6   23. nov 2005 Kathrine, ja, det er efterhånden uhyggeligt, hvad der foregår. Læste en artikel i ekstra bladet for nylig, der handlede om tæskehold blandt unge teenagere i 12- 13 års alderen. Det er SÅ uhyggeligt. Der er simpelthen etableret tæskehold rundt omkring i DK, som man så kan henvende sig til, hvis der er en, man er røget uklar med, eller slet og ret synes ser dum ud! Der findes både drenge og pige- tæskehold!
    For 14 dage siden var vi på besøg hos min svoger og svigerinde, tænk sig, deres søn havde lige fået et tæskehold på nakken, og hvofor? Fordi han valgte at beskytte sin kæreste, der blev tyranniseret af hendes eks. Så han tog en snak med ham, og nogle dage efter stod der et tæskehold og bankede på deres dør! Og han er 14!!!!! Altså hvor er vi henne?


  • #7   23. nov 2005 Nej man... For helt kuldegysninger over det hel. jeg bliver så bange for den verden der ude. De er jo stadig børn og skal jo rende rundt og lege med hunde og dukker. Pigen stod også at råbte at jeg ville få tæsk. Og nomalt ville jeg ikke ture at gøre noget, men blev så harm til sidst at jeg måtte gøre noget. Og det hele handle bare om at hun havde sagt noget forkert om hende pige.

    Jeg synes det er så uhyggeligt. Men nu har du også mærket det på kroppen, altså drnegen i jeres familie. Man bliver så magtesløs at det gør helt ondt.
    Jeg hørte også om at det i Gellerup i Århus for 1 års tid siden havde været en pige bandte efter en anden pige, som de synes var alt for højt råbende. Så hende at de fuldt efter en fredag aften, og klippet hendes brystvorter af og klippet hendes år af, atger hendes tøj og GEMMEN banket hende. . Det er jo lige til at sætte sig til at tude over. Også det med tæskeholde. Jamen, hvad er det for noget. Da jeg gik i folkeskole der holdte vi bare pigemøder i stedet og fik snakket ud og så gik vi alle hjem og legede med dukker. (eller noget)

    Hvad skal det her ende...?


  • #8   23. nov 2005 Det var sgu da godt nok en uhyggelig historie, du lige kom med............ Chok!!!!!
    Ja, du har ret, det er KUN BØRN!!!!!!!!!!!! Men de trænger saftsusemig til sådan en røvfuld og en omgang øretæver!! Selv om jeg ikke tror, at det ville hjælpe det store! Når først de er ude på sådan et skråplan, så tror jeg ,det er svært at få dem tilbage. Jeg tror , det hænger sammen med, at mange børn i dag er overladt for meget til sig selv. De har ingen grænser, ingen holder øje med dem, og ingen der bekymrer sig. Så er det jo farligt nemt, at blive del af sådan en gruppe, hvor der da i det mindste er lidt ros at hente, når man har gennembanket et andet menneske!! Jeg retfærdiggøre det ikke, slet , slet ikke, jeg er lige så harm som dig. Men jeg tror,det tit er der skoen trykker!
    Jo jo, min nevø har sørme osse fået dødstrusler på mobilen!
    Da tæskeholdet stod foran deres dør, blev de jo noget paf over den opbakning, han havde hjemmefra. For han havde jo informeret sine forældre, og fortalt om beskederne på telefonen, så han havde jo opbakningen fra dem, da de andre stod der. De forsvandt så rimelig hurtigt, da de fik at vide, at det her blev meddelt til politiet, og at de ikke ville finde sig i trusler på deres grund! Så var de hurtigt væk. De har også meldt det til politiet med navne og det hele, for det var nogle kendte knægte, både i byen, men så sandelig osse af politiet. Så nu er jeg spændt på, vhad der sker!


  • #9   23. nov 2005 Børn er ikke børn længe nok længere. De tror, de er voksne, når de langt fra er det. Og jeg tror slet ikke, de er klar over konsekvenserne af det de laver, før det er sket.
    Jeg håber min søn leger med biler læææææænge endnu *ss*


  • #10   23. nov 2005 Dejlig at det endte så godt. Men du har fuldstændigt ret i at det er fordi at de er overladt alt for meget til dem selv. De vil vel bare gerne hav enoget opmærksomhed, men uden de nok selv er klar over det. Jeg vil sige at jeg er ikke så mange for at få tæsk, som jeg har været. Men på nogen kommer de bare med det der med at slå på andre hjemme far deres egen familie. Jeg har engang haft en "kæretse" som bare gennem banket mig i 1 år. Og der kunne ejg ikke klare mere og måtte gå til mine forældre og støtten fra mine forældre slog ham helt ud. Men han kom selv far et hjem hvor han havde fået tæsk som barn, men da han vokset overhovedet på faren var det faren det fik noget tæsk en gnag i mellem.
    Men tilbage til det vi snakkede om. Jeg er bare så glad for at jeg er sluppet igennem nåle øjet og blevet et "godt" barn... Jeg ville bare be til gud om at mine børn (når jeg får nogen) slipper uden om alt det her. Man kan jo ikek gå nogen steder uden på en eller anden måde at føle sig truet.
    Men et eller anden sted føler jeg mig bare stolt over at jeg forsøgte at gøre en forskel idag. Man glemmer bare at tænke over hvad det kan få af konsikvenser...


  • #11   23. nov 2005 - Konsekvenser... *SS* Årh, det håber jeg også for dig. Det ville være en gave i dagen danmark. Også bare med stoffer og de ting de kommer ud i. Har du hørt om ham drengen fra Århus som tog stoffer for første gang og døde? Ved ikke hvem han er, men bor i den by hvor det hele skete... Den er en hård verden...

  • #12   23. nov 2005 For dælen altså.... Sådan en pige skulle fandme... ja altså det vil jeg ikke engang sige... Syntes det var rigtig fedt at du gjorde noget også bare var den voksne... ved sku ikk om jeg kunne have styret mig hvis der bare lå en hjælpeløs pige og der var en anden snot tøz der stod og sparkede hende... kan virkelig ikk have sådan noget... Åhh kan sku blive helt hidsig... sådan en taber altså.... Godt klaret kathrine..... nu må vi bare håbe at den anden pige er okay og er stærk nok til at melde den dumme møg tøz (ja undskyld sproget) stakkels pige...

  • #13   30. dec 2006 Nicola------------------------------------ Ih tak, da.... det er alså ikke alle teenager der er sådan, at du ved det........

Kommentér på:
Jeg er SÅ rystet...

Annonce