{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Jeg er SÅ rystet! {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Denne hilsen var at finde inde inde hos Jokers lillesøster Haileys side i dag : (link fjernet)

Fuldstændigt uopfordret og fuldstændigt ude af porpotioner! Jeg synes virkelig ikke at man kan være bekendt at optræde på den måde som opdrætter... Vi har på intet tidspunkt haft kontaktet dem eller lign... Jeg synes at de er trædt over stregen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er SÅ rystet!
  • #1   29. jun 2005 GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan ike komme ind og se da min computer <b> kun </b> Vil lade mig væire på HG... Alle andre steder kommer der en side vil ikke vises *GRRR*

Så træls...

Så kan desværre ikke læse bbeskeden :o(

• #2   29. jun 2005 Hvad er dog det for noget at skrive?????????????? HMMM!!!

• #3   29. jun 2005 Hvorfor er Hailey ikke oprettet så vi kan se hvor DEJLIG hun er? :o)

• #4   29. jun 2005 Nej hvor strengt!!!
    De skal da ikke blande sig i noget som helst!! Jeg var blevet tosset!

• #5   29. jun 2005 Katja Luise B

Først tillykke med jeres hvalp. Vi undrer os stadig over, at folk køber en fransk bulldog, uden stambog!!! Og værre i nu - at man ikke har sat sig ind i racen! Lad os fortælle, som opdrætter af racen i mange år: Der findes ikke sorte franske bulldog - det hedder brindle, og de skal min. have 7 brune hår i pelsen. Hvid pote på en brindle fransk er ikke tilladt! Jeres lille hvidunder, har desværre mange fejl: forkert ørestilling. Ørerne skal stå min. 12.55(efter et ur med viser) hvor jeres hvalp viser ørestilling 13.50. Derudover har jeres hvalp alt for tynde ben i forhold til racen. Under karakteristika skriver du store stritøre og en flad næse der piver når den trækker vejret. Her kan vi fortælle, at franske ikke skal have store stritøre, men små tætsiddende oprejste øre, og endnu værre: en fransk piver ikke i vejtrækningen når den trække vejret. Så har jeres hvalp et alvorligt sundhedsproblem. Dette er ikke et surt opstød, men information omkring racen, og hvorfor man ikke skal købe dem uden stambog.

mvh karin og Jesper
    kennel Á´LA´COCCIO´S

• #6   29. jun 2005 Ja, man bliver rystet nogen gange
    Jeg fik samme kategori besked på mail efter jeg
    havde fået hvalpe fra Freja's tidligere ejer...

• #7   29. jun 2005 ej det kan man bare IKKE skrive sådan noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! thh

• #8   29. jun 2005 Men kan selvfølgelig se hende på hjemmesiden (dumme mig) *GGG* Hun er SKØØØØN!!! Hva det for noget sludder at skrive???

• #9   29. jun 2005 Hmm... Sikke noget underligt noget at skrive...

• #10   29. jun 2005 Jeg synes at det er mærkeligt at skrive sådan noget BS og jeg tror at grunden til at de skriver sådan noget bavl er fordi at vi ikke har købt hund ved dem når nu de bor så tæt på... Det er bare lidt latterligt synes jeg....

• #11   29. jun 2005 June: Ja det sikkert derfor! Vildt plat at reagere sådan...

• #12   29. jun 2005 Måske var det også bare for at gøre jer
    opmærksom på standarten på racen, i tilfælde
    af, at i ikke vidste det - who knows?
    Men det er da en spøjs måde at skrive det på

• #13   29. jun 2005 BG: Nu er det ikke sådan at jeg køber hund uden at sætte mig ind i hvad det indebærer! Jeg ved præcist hvordan og hvorledes en fransk ser ud og fører sig frem -jeg har læst, studeret og gjort ved INDEN vi fik Hailey og så skal hun ikke skrive til os som om at vi fuldstændigt hovedkuls har købt hende! -Og helt ærligt så har vi ikke bedt om hendes hjælp og råd.... Eller hendes vurdering af Hailey... Jeg er bare rystet og ked af det nu... Så sådan er det...

• #14   29. jun 2005 Hmm... Nu viser det sig at de faktisk er i familie med Tine, og de valgte så at skrive på siden efter at have fået hjemmesideadressen af et familiemedlem, frem for at tage kontakt til Tine... Jeg mener stadigt det samme som jeg har skrevet før: At de har ondt i r**** over at vi ikke købte ved dem... Uproffesionel opførsel fra nogle som kalder sig "proffesionelle opdrættere"....

• #15   29. jun 2005 Hej Heidi! Det er indlægget nedenunder Morfars hilsen du skal læse... ;0)

• #16   29. jun 2005 Lige mine ord, Heidi smiley

• #17   29. jun 2005 Heidi: det er jo lige det! Men vi har så bare valgt at få vores udstillingsbehov dækket i gennem Jokers udstillinger og så holder vi bare Hailey som hyggehund, og vi skal ikke ud og have 80 kuld på hende... Eller det der ligner ;0) Vi skulle såmænd bare have en lille fransk selskabshund! -og det har vi fået.. *Ss*

• #18   29. jun 2005 Hej Chimp! Tak for din kommentar.. Det er da rart at vide at man ikke er en pms-tøs som hidser sig op over ingenting, men jeg synes altså at det var for meget.. Men sådan er det jo nu engang ;0) Så tak for dit indlæg *Ss*

• #19   29. jun 2005 Jeg ville da blive nok så arrig over folk har blandet sig i hvilken hund jeg har valgt!
    Spugte hun om råd måske? nej vel - så butt out!

• #20   29. jun 2005 June skriver tilbage senere... Hun er ved at lave mad :o). På vegne af June

- Joker (eller hvad :o))

• #21   30. jun 2005 Hej Besse! Ja, den opdrætter er bare perfekt -men nok om dem.. De må selv om hvad de vil skrive om vores guldklump, det siger mere om dem end om os! Det som pisser mig af er at den opdrætter absolut ingen viden har omkring den viden <b>jeg</b> har om hunde! Tro mig -det bryder jeg mig ikke om at en fremmed skal stå at fortælle mig om uden at have mødt, set eller talt med mig... Grrrr!
    -og så i øvrigt tak og ja, hun kommer nok herind før eller senere...

Hej Annette.
    Ja, det var en meget besynderlig og utroligt belærende besked vi fik os der og jeg kan love dig for at vi blev klogere: Nu ved vi hvor vi ikke skal købe hvalp henne ;0)
    Men mellem os 2 -Jeg tror sgu at jeg holder mig til bullere for fremtiden *Gg*

Kommentér på:
Jeg er SÅ rystet!

Annonce