{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gåture i sneen
  • #1   5. jan 2010 Min prøver selv at pille klumperne ud og jeg hjælper hende. Heldigvis har hun ikke helt så meget hår på benene som en cocker. Kan godt huske, hvor slemt det er med en cocker...

• #2   5. jan 2010 Milton er ikke langhåret , men alligevel samler sneen sig i hans pels som små klumper, derfor står den også på et mindre bad efter gåturene ..

• #3   5. jan 2010 mine får osse klumper -for reiki's vedkommende særligt mellem bagbenene hvor jeg forestiller mig at det må være ganske ubehageligt. I hvert fald brokker han sig noget hvis jeg forsøger at hjælpe med at fjerne dem, og det gør han normalt ikke, selvom der pilles og rodes der.

jeg lader hundene "tø op" på et tæppe når vi kommer hjem. Det går oget hurtigere, i forhold til hvis jeg smider dem under bruseren og de så skal til at tørre.

• #4   5. jan 2010 Bente- Han kunne næsten ikke gå til sidst...Og onde mig stod bare og grinede;)
    Han var en stor klump ved brystet og benene, så opgav at prøve at pille det ud

• #5   5. jan 2010 Normalt ville jeg nok også bare lade ham tø op, men det var fuldstændig vildt så meget der sad i pelsen.
    Han bliver ikke våd ind til benene ved en skylning, så han er ik mere våd end hvis sneen selv skulle tø op.

• #6   5. jan 2010 Det samme sker her,,men sjovt nok kun for Talut ? Jeg snupper lige en polygriptang og knuser dem med når vi kommer hjem,,nogle af dem er jo på størrelse med en knyttet hånd !!,,og så smelter resten ret hurtigt :o)

• #7   5. jan 2010 Kan det ikke være "farligt", at give hunden et hurtigt brusebad lige efter en tur?
    Jeg tænker på, at den bliver mere våd og tager længere tid om at blive ordentligt tør, og så kommer problemet jo bare dobbelt, når man skal ud igen??

Jeg børster mine hunde og tørrer deres poter og kun det. Til gengæld vasker jeg gulv en del gange om dagen *GGG*

• #8   5. jan 2010 Annette- Det havde jeg slet ik overvejet.
    Men som sagt bliver han ikke særlig våd efter et bad, da jeg jo bare lige skyller ham. Men han er helt tør inden næste gåtur
    Jeg vil ik bare lade det være når det er så slemt

• #9   5. jan 2010 Camilla - jeg kunne forestille mig, at han bliver mere våd end hvis han får lov til at tørre selv, og hvis han ikke er 100% tør nr du skal ud med ham igen, så risikerer du at han bliver meget mere kold på nædte tur.

Tænk på, at når du er ude i regnvejr, så er han altså ikke gennem tør (eller det er mine ihvertfald ikke) før lang tid efter.

Det er bare en tanke jeg gør mig.

Mine hunde gumler i de sneklumper jeg ikke har fået af, så de er selv med til at fjerne det sidste.

• #10   5. jan 2010 Og stavebøfferne er sneens skyld *GGG*

• #11   5. jan 2010 Nu har han jo en tyk pels og underuld, så der skal faktisk rigtig meget til før han bliver våd helt ind til benet.
    Burde ligge et billede ind, for det var virkelig vildt.
    Ved små klumper lader jeg dem bare være, med det har var små klumper der hang sammen og blev til en stor

• #12   5. jan 2010 Kender problemet alt for godt med vores Kleinere, de har næsten snebolde hængende på bagbenene når de har være ude og lege.

Kommentér på:
Gåture i sneen

Annonce