{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh hvor jeg dog elsker når man slette
  • #1   30. dec 2009 Væææk var den

• #2   30. dec 2009 Jeg synes I er SÅ forfærdelig langt ude, det må jeg indrømme.

Synes det er pinligt, at voksne mennesker kan lynche på den facon.

So WHAT om historien ikke er sand?

Den største katastrofe lige vi vil være, at den er sand - og så håber jeg dælme, at der er nogle stykker her, der vil få en grum smag i munden.

• #3   30. dec 2009 JA hold op dét er langt ude!!
    Dén tråd om hendes hund's død blev oprettet d. 26-10-2009 KL. 09:19:23
    ERGO, der er noget fløjtene galt i dén tråd!! smiley ??

• #4   30. dec 2009 Hov hov CH min samvittighed er skam i orden smiley

• #5   30. dec 2009 Havde ellers lige åbnet en dåse sommersby, og havde taget huld på en pose saltstænger..

• #6   30. dec 2009 Jeg HÅBER den historie er sand, for ellers er det da noget frygteligt noget at lyve om??
    Og så håber jeg de får deres hund igen, og at falck får sig en lærestreg!
    Synes bare det er helt hen i vejret at slette tråden når hun nu selv siger hun har rent mel i posen? smiley

• #7   30. dec 2009 Enig med CH..

• #8   30. dec 2009 Hvis det er den tråd jeg tror det er, så synes jeg det er langt ude at lyve om sådan noget - hvis det er tilfældet.
    Jeg har ikke set den sidste del af tråden

• #10   30. dec 2009 Hvorfor blev den slettet?

• #11   30. dec 2009 ch, sys bestemt ikke jeg skal have dårlig smag i munden, det er jo en hund der har været mellem mine hænder hun lyver om..... og nu sidder hun og siger hun vil politianmelde os... så hvad jeg skal have dårlig smag i munden af ved jeg ikke lige

• #12   30. dec 2009 Er der én der er blevet 'mobbet' igen?

• #13   30. dec 2009 Jeg synes at den opførsel SÅ mange har udvist til aften er langt værre, hvis historien viser sig at være sand, end trådopretterens, hvis det viser sig at være løgn.

Tænk, at så mange sidder der og forlange beviser for det ene og for det andet - vil ringe til den ene, skaffe oplysninger fra den anden... Det er virkelig far out.

• #14   30. dec 2009 Det ér dén tråd du tror Camilla, og den udviklede sig sandelig en del.. smiley

Men håber hun taler sandt, og at de får hunden igen. MEN er det hele en løgn, så synes jeg dét er meget underligt smiley

• #16   30. dec 2009 Trådstarter held og lykke . Håber på opdatering

• #17   30. dec 2009 *Camilla og bettefisen *

Tråden blev slettet meget hurtigt efter der var en der satte et link ind til en tråd trådstarter havde lavet i oktober, hvor hun skriver at hunden var kørt ned om Lørdagen..... Det kan man kalde at blive taget med bukserne nede;o))

• #18   30. dec 2009 nå, ja ja,,det er ikke alt der er lige let at forstå,,fatter hat af hvad der i virkeligheden er sket,,men synes det kom så langt ud til sidst at det ikke er noget der er værd at spilde sin energi på :o)

Men ja,,megatræls at tråden bliver slettet midt i det hele

• #20   30. dec 2009 diego, hvorfor vil du ikke svare på hvorfor du skriver den 26/10 at det er sket om lørdagen, når du i den tråd der lige har været der skrev du at det var i maj...

og at du den 26/10 skriver at hun kun lige var blevet 5 måneder, men at du siger hun er født i januar

• #21   30. dec 2009 Ja Krumme - Hun blev netop ''afsløret'', og jeg ville gerne have haft en forklaring?
    Ved nemlig ikke helt hvad jeg skal tro, for ét sted tror jeg på Misja.. Hmm

• #22   30. dec 2009 Patricia - hvis hendes historie er sand, så er det NETOP ikke Jeres gamle hund, det handler om..

Det er ikke min opgave at forsvare historien eller trådopretteren, men på det generelle plan er jeg virkelig chokeret over at se, hvor langt ud en flok kan komme på så kort tid.

Mobning forekommer en del her - og selvom dette måske er afstedkommet fordi der er fortalt en løgnhistorie, så er det dog en af de værste gang mobning og lynchning jeg selv har set herinde.

Jeg er sgu rystet. Også over at se så mange, som jeg respekterer dybt gå så langt ind i det...

• #23   30. dec 2009 jeg er fuldstændig enig med dig CH
    M

• #24   30. dec 2009 M & R- Og der blev i tråden skrevet at det var i maj ik?
    Tak for din opdate:) Jeg fatter ik jeg kan gå glip af altting når jeg alligevel er online

• #25   30. dec 2009 Ann-Sophie P : Enig

• #26   30. dec 2009 Hvad får man ud af at fortælle en løgnhistorie ?....hvad er formålet ? (hvis det er løgn)

• #27   30. dec 2009 *Camilla og bettefisen *
    Jo, der blev skrevet i Maj i den tråd der lige er slettet:o)

Sad ellers og fulgte med, for der var flere ting der godt kunne være til trådstartes "Fordel" men det indsatte link, giver godt nok en tilbagegang i dette...

• #28   30. dec 2009 *CH* Tavlemafioso !
    Jeg er for en gang skyld ikke enig med dig.
    Jeg mener helt oprigtigt, at en løgnhistorie af den dimension er så grotesk, at man ikke kan forvente andet end en lynchning...

• #29   30. dec 2009 ch der er jo masser af beviser på at det ikke er sandt...

• pede b .
    pede b . Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 76
    #31   30. dec 2009 har nu heller ikke dårlig samvittighed over noget.. ved godt hva jeg tror.. hyg jer hg kællinger.. ses en anden dag

• #32   30. dec 2009 smiley jeg er vist gået glip af noget her til aften

• #33   30. dec 2009 diego, kan vi få den sande historie, hvis der er en. hvornår er hunden død, hvornår er den født og hvor gammel blev den?

• #34   30. dec 2009 Patricia, nej, der er ingen beviser. Det er ikke brugere på HG's opgave at føre bevis for noget som helst.
    Og da slet ikke ud fra en sølle profil og nogle historier man måske kan huske, og ord, der står eller ikke står.

Hvis der er en sag, så klarer advokaten det. Er der ikke, så går det stille og roligt i glemslen..

• #35   30. dec 2009 ch, det er netop min opgave at sørge for at hun ikke sidder og skriver noget løgn herinde som har med en hund at gøre som jeg har haft i hænderne....

• #36   31. dec 2009 Og folk bliver ved

Helt ærligt.. Hvis det er løgn - så hop op og fald ned på det, og lad dog være med at give personen mere opmærksomhed..

Og hvis det er sandt - jamen så håber jeg bare nogle får en dårlig smag i munden, når det kommer frem..

Denne ''angriben'' syns jeg under alle omstændigheder ikke hører til på et forum med voksne mennesker.

• #38   31. dec 2009 Diego - jeg håber for dig, at du fortæller sandt. Og jeg håber også for dig, at det bliver muligt for dig at få styr på det, hvis det er sandt.

Jeg synes ikke du skylder nogen beviser for noget som helst. Men jeg kan dælme godt forstå, hvis du føler at du har behov for at få oprejsning efter den omgang her.

Er det ikke sandt - så håber jeg, det har givet stof til eftertanke.

• #39   31. dec 2009 Nogen der har en kopi af den omtalte tråd?

• #40   31. dec 2009 Diego: Om historien er sand, kan jeg ikke vurdere. Jeg er i hvert fald også forvirret over datoerne. Jeg kunne bare huske, at du tidligere har oprettet en tråd om netop den ulykke du beskrev...

Uanset sammenhængen i dette, så må der absolut være nogen der lærer noget. Om det bliver dig, fordi du måske ikke har været helt sandfærdig eller om det bliver de andre, fordi de røg i en gang gruppe-hysteri er underordnet for mig. Bare der kommer lidt ud af det...

Og CH: Hvor har du dog ret!!! Og det sker desværre alt for ofte herinde og ofte med de samme hovedpersoner indblandet...

• #41   31. dec 2009 Patricia - det handler ikke om en hund, du har haft mellem hænderne.

• #43   31. dec 2009 *CH* Tavlemafioso !
    Du plejer da at være hellig nok, mærkeligt at dette ikke støder dig...
    Syntes det er dybt forargeligt at et voksent menneske sidder og brygger sådan en sensationshistorie sammen. Samtidigt sætter hun mistillid ved både dyrlæger og falck

• #44   31. dec 2009 vil du ikke godt fortælle mig hvorfor du har lavet en tråd den 26/10 om at hun var blevet påkørt, når du nu siger det er sket i maj

• #45   31. dec 2009 Her har jeg siddet og fulgt med og fatter ikke en fløjt af det hele. Håber dog hvis denne historie er sand hunden kommer hjem igen. Held og lykke med det hele, hvis ikke den er sand har det været en yderst interesant debat om ikke andet. smiley

• #46   31. dec 2009
    *no name, en ægte bastard *
    Tror såmænd folk er ret rystet over omfanget af historien, og der er ingen der bryder sig om at blive taget ved næsen...

• #47   31. dec 2009 Hvorfor diskuterer i altid tråde der blir slettet? Det er mig en gåde at hver eneste gang der er en der opretter et emne om noget som nogen ikke bryder sig, så blir de høvlet ned i tråden og klart de sletter den... Nogle gange er man altså lidt for grov mod hinanden, og så går der 10 sekunder, så er der oprettet en tråd om hvorfor de nu har slettet osv... Måske man skulle prøve at være lidt konstruktiv i stedet for grov, så kunne det måske være at mange trådstartere undlod at slette deres indlæg.

• #48   31. dec 2009 Okay jeg er tabt nu, læste trråden tidligere da den blev oprettet, men har ikke læst den udvikling den åbenbart tog, fandt dog tråden hun lavede i oktover måned.. Men hvad er det for nogen beviser i snakker om?? Det eneste jeg kan læse her er forkerte måneder...

• #49   31. dec 2009 Jeg kan i min vildeste fantasi ikke se hvad man skulle få ud af, at lyve om sådan noget, hvis det er sådan det forholder sig.
    Men okay jeg fik jo så ikke alt mudderkastningen med

• #50   31. dec 2009 Det er faktisk bevist at voksne mobber mere en børn(spørg mig ikke hvor jeg har set det henne) smiley
    Men ja det er da lidt trist..
    Lad os få noget god stemning herind igen.
    Det er trods alt nytårs aften i morgen smiley Weee

• #51   31. dec 2009 jeg fatter minus...
    kan forstå det er schæferen som er kørt ned, der snakkes om. Men forstår ik hva det er for en hund, som kommer tilbage og der skal tages billeder af. Det er vel ik schæferen... en eller anden der gider at give et kort referat

• #52   31. dec 2009 Endnu en gang held og lykke . . Nu kalder sengen vist og GODT NYTÅR ;D

• #53   31. dec 2009 Henriette, Jeg ved ikke hvad du mener med hellig?

Hvis det betyder, at jeg i den grad er modstander af mobbetråde, ja, så er jeg dælme hellig.
    Jeg protesterer over den tendens, og så fjerner jeg mig fra trådene, når det foregår.

Således vil det også ske i denne, hvis det ikke stopper.

KR - om jeg var med fra start? Jeg har læst tråden og skrevet et par indlæg i den inden den blev slettet.

• #54   31. dec 2009 ARAMIS jeg forstår dog ikke hvorfor folk vil slette de tråde igen, jeg lavede selv en tråd forleden dag hvor jeg fortalte om en dårlig oplevelse og jeg endte med at blive haglet ned med at det var min egen skyld osv, jeg blev da pist osv men tråden er der altså endnu...

• #55   31. dec 2009 Hold da op, folk går lige amok engang.

• #56   31. dec 2009 *CH* Tavlemafioso !
    Syntes nu ikke det er en mobbetråd? Folk vil bare gerne have nogle svar, og det kan de åbenbart ikke få.
    Den oprindelige tråd om påkørslen og den der er oprettet idag, lyder begge meget meget underlige.

• #57   31. dec 2009 Nadja, jeg havde dælme også slettet den tråd, der var i gang her.

Det var fuldstændig grotesk.

Folk samlede det, de mente var beviser for det ene og for det andet, forlangte navne på dyrlæger, så de selv lige kunne "bevise" at trådstarteren var fuld af løgn.

Og havde hun ikke selv gjort det, så håber jeg at en HA'er havde gjort det.

• #58   31. dec 2009 Henriette, jeg taler om den oprindelige tråd ;o)

Ikke denne, selvom nogen da har forsøgt at køre stilen videre...

• #59   31. dec 2009 jeg sys nu på ingen måde jeg har mobbet, jeg har bedt om at få at vide hvorfor hun skriver i oktober at hun er kørt ned når hun et andet sted skriver maj....

• #61   31. dec 2009 CH ok havde som sagt ikke læst de sidste ting i tråden... tror kun jeg fik læst de første 5-6 indlæg i den, så havde jeg lige nogen hunde der skulle ud osv smiley

• #62   31. dec 2009 *CH* Tavlemafioso !
    Og jeg taler om begge tråde. De lyder som sagt som om de er skrevet af en meget sensations lysten person.

• #63   31. dec 2009 CH- grundlaget for den opførsel var udelukkende pga de datoer?

• #64   31. dec 2009 *CH* Tavlemafioso !
    Snakker ikke om denne tråd, men den allerførste om på kørslen(der var et link der blev sat ind, og så den tråd hun oprettede her til aften.

• #65   31. dec 2009 De kalder mig: Du har ret. Der er kæmpe forske på uenighed og mobning, men hvis en større gruppe mennesker vælger at udtrykke deres uenighed ved at komme med bemærkninger som i den tidligere tråd, så er det altså mobning....

• #66   31. dec 2009 Nadja, det er bare ikke alle der kan holde til at blive skudt med hagl...

Jeg gider heller ikke oprette hunderelaterede emner herinde mere, jeg har dog aldrig følt mig stødt over noget nogen har skrevet, men gider ikke mudderkastning mellem brugerne herinde og det ender de fleste tråde altid med fordi folk har forskellige meninger.
    Havde jeg været HA'er så var dette indlæg blevet slettet!

Det kan godt være at i søger beviser på det ene og det andet, men hvad kan i bruge det til? - NADA! beviserne ændrer ikke på at vedkommende har oprette et emne der er sandt/falsk.

• #69   31. dec 2009 Maria: Jeg siger nu altså heller ikke noget om, at alle der har deltaget i den tråd har mobbet... Jeg kan ikke huske hvad de enkelte brugere skrev og har derfor heller ikke belæg for, at sige at lige nøjagtig du har mobbet.... Men der var en helt klar tendens til, at der blev talt meget ned til trådstarter og mange af kommentarerne var ikke ret venlige....

• #70   31. dec 2009 KR - du har ret, jeg kender ikke folks intentioner med deres skriverier.

Jeg kan kun vurdere, hvordan de samlet set kommer til at fremstå ;o)

I sådan en sag her er det netop en advokat, man skal henvende sig til. Har man navnene i sagen, så skal advokaten sørge for at inddrage de rette instanser - herunder politiet, hvis der har været en overskridelse af loven.

Politiet kan intet gøre på dette stadie.

Det gør ingen nytte selv at begynde at ringe rundt - det bedste er at få en til at koordinere det hele - og det er jo en advokats opgave.

• #71   31. dec 2009 Maria: Mobning behøver bestemt ikke blot at handle om, at nedgøre en person psykisk... ;o) Jeg har desværre ikke lavet en kopi af tråden, ellers sendte jeg gladeligt de indlæg til dig, hvor jeg mener at folk går over stregen....

• #72   31. dec 2009 Ud fra denne definition var der i mine øjne i den grad tale om mobning:

Ordet mobning stammer oprindeligt fra det engelske udtryk ”mob”, som betyder en ’pøbel’ eller ’bande’, eller som verbum: ’at stimle sammen’ eller ’overfalde i flok’. Mobning er en meget alvorlig sag.

Mobning kan ikke karakteriseres som en almindelig konflikt, hvor styrker og svagheder er ligeligt fordelt mellem de to mennesker eller grupper, der er i konflikt. Ved mobning er forholdet mellem de involverede parter asymmetrisk, dvs. at der er en ubalance i styrkeforholdet mellem de to mennesker, der interagerer. Mobning er den stærkes overgreb mod den svage. Samtidig er der ved mobning ofte tale om en situation, som ikke bare involverer mobbere og ofre, men også medløbere og passive tilskuere, som spiller vigtige

Taget herfra: (link fjernet)

I øvrigt den facon mobning oftest tager sig ud her.

• #73   31. dec 2009 har ikke læst alt i denne tråd men hvorfor lave en slette knap vis man ikke må bruge det ?

sys det i orden den er der og folk sletter vis det er det de vil !

• #75   31. dec 2009 CH:

Helt enig..

• #76   31. dec 2009 CH: Godt indlæg med definition af mobning...

• #77   31. dec 2009 Krumme, ja, det sker jo fordi det ligger folk på hjertet, hvad der sker med hundene. Også fordi, man jo som udgangspunkt finder stor sympati, når nogen oplever grimme ting i forbindelse med deres hunde.

Men det betyder ikke, at nogen på HG har krav på beviser eller ret til at tale til et menneske, som der blev gjort i den tråd. Det var grumt - jeg har ikke selv set det grummere på HG før.
    Og ja, der var da sikkert uregelmæssigheder med datoer, og ja, det var forvirrende. (hvilket jeg godt kan forstå, for trådstarteren blev afkrævet svar igen og igen, så alle til sidst var forvirrede over både spørgsmål og svar).
    Men de ureglmæssigheder behøver ikke at betyde, at det hele er en stor løgn.
    Og hvis det er - berettiger det så til at køre frem med så stor en damptromle som det der var?
    Med hvilket formål?

Arj, det var sgu ikke ok. Det var for meget, for hurtigt, for mange...

Som sagt synes jeg det her er en rigtig ærgerlig historie ligegyldigt hvad udfaldet bliver.
    Er det løgn, så får trådstarteren en over næsen. Er det sandt, så håber jeg, at folk herinde vil tage det til efterretning og være lidt mindre hurtige og skarpe på tangenterne en anden gang - og naturligvis stikke en ærlig undskylding.

• #78   31. dec 2009 Historien er jo for langt. Havde den været sand, var det lige en lækkerbidsken for EB, de ville helt sikkert have taget den...

• #79   31. dec 2009 Krumme- Blev der bekræftet at hun var fuld af fup udelukkende pga datoerne ikke passede?

• #80   31. dec 2009 K R - jeg mener som sagt ikke det er en politiopgave. Jeg ville henvende mig til en advokat - eventuelt advokatvagten.

• #81   31. dec 2009 Maria: Hvis du har forstået det sådan, at jeg mener det er mobning hvis ikke alle er enige, så har jeg vist ikke udtrykt mig klart nok... Det er IKKE tilfældet, men derimod måden der blev "talt" til trådstarter på... Og desværre er det ofte de samme mennesker herinde som starter det og så er det bare alt for nemt, at hoppe med på denne kommunikationsform. Man bliver jo grebet af det!!!

Det er min klare holdning, at man sagtens kan være uenige med folk, men staidg sige det på en ordentlig måde.... Jeg synes da også, at der var rod i datoerne, men det berettiger mig da ikke til at kalde personen en løgner eller andet godt... (Ikke at det er dig, der har kaldt hende det... ;o)

• #82   31. dec 2009 Henriette - betragter du det som et bevis, at du ikke har læst om det i EB?

• #83   31. dec 2009 *CH* Tavlemafioso !
    Overhovedet ikke, lad nu være med at putte ord i munden på folk!
    Mig personligt ville da som det første kontakte fx EB, så ville det jo komme ud til mange mennesker, og den bedste måde at finde hunden igen..

• #84   31. dec 2009 *De kalder mig Maria* .
    Ikke "ulykken" men alt det andet...

• #86   31. dec 2009 Det belev hun indirekte adskillige gange og vi skal da kun ca. 15 indlæg op i denne tråd før det sker igen... ;o)

• #87   31. dec 2009
    ***Krumme og Cult Shaker nu med pokal**
    Præcis

• #88   31. dec 2009 Henriette, jeg stillede dig et spørgsmål, lagde dig ikke ord i munden.

For mig selv gælder det, at EB ALDRIG ville blive det første jeg kontaktede...

Vi er forskellige og handler forskelligt.

K R - ja for dælen, det skal have konsekvenser. Og jeg håber da også at den pågældende advokat gør sit.

• #89   31. dec 2009 I lige måde, Maria... ;o)

• #91   31. dec 2009 Krumme - nej, hvis det er usandt er det ikke fair overfor de omtalte personer/instanser.

Men er det sandt, er det ikke fair overfor trådstarteren ;o)

Bør man ikke altid lade tvivlen komme folk til gode og vente med et dømme til der er noget at dømme udfra ;o)

Beviser fra en profil på HG synes jeg er fuldstændig ubrugelige - og trådstarterens ord kan jeg godt forstå blev forvirret og forvirrende. ALT blev jo kastet rundt til højre og til venstre.

Men lad os se - hun har sagt at hun vil søge oprejsning. Jeg håber, at hun er villig til at give en uforbeholden undskyldning, hvis alt dette har været en historie, ligesom jeg håber på, at alle dem, der tvivlede vil gøre det samme, hvis den viser sig at være sand.

• #92   31. dec 2009 Jeg kan altså ikke helt lade være med at tænke, når der opstår de her situationer. Er der nogen, der reelt ved om der sidder et menneske i den anden ende, som har problemer? Vi kan jo for dælen ikke se hinanden, og aner intet om hinanden. Ville vi tale lige sådan, hvis det var en vi mødte i det virkelige liv? Hvorfor kan man ikke være lidt mere konstruktiv og lidt mindre fordømmende?

Jeg tror sgu lige, at jeg har fundet mit eget nytårsfortsæt... ;o)

• #93   31. dec 2009 Trine, jeg tror ofte man glemmer, hvor stor betydning ord har, når de kommer i lind strøm og fra mange mennesker. Specielt, hvis det er afkrævende ord.

Jeg er ikke selv en helgen når det kommer dertil. Men jeg forsøger at holde mig i skindet.

• #96   31. dec 2009 Krumme, ja det var kun gætterier...

I form af en massiv mistænkeliggørelse. Og den holder ved - selv i dine sidste to linjer ;o)

• #97   31. dec 2009 De kalder mig - *GG* Den burde næsten kunne findes ved en søgning her ;o)

Den er kopieret en god del gange i en masse tråde :o))))

• #98   31. dec 2009 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=317557

Din egen tråd, faktisk :o))))

Og velbekomme ;o)

• #99   31. dec 2009 CH: Jeg prøver også på bedste beskub, men er da ikke altid nogen helgen... Men herinde holder jeg mig så vidt muligt fra at deltage i sådanne ting. IRL er jeg en meget direkte person og må da også ofte tage mod nogle hug, men inviterer jo også selv til dem... ;o)

Jeg kender til flere situationer herinde, hvor forskellige trådstartere har psykiske problemer og måske har fået formuleret sig lidt forkert eller ikke præcist nok... Oh ve, oh skræk , hvad det kan frembringe af kommentarer fra bedrevidende brugere, som får tingene sagt på en knap så konstruktiv måde. Og når man så ved hvad det medfører af tanker hos trådstarterne, så sidder man sgu nogle gange og tager sig til hovedet....

• #101   31. dec 2009 Krumme: Næh, det er det ikke...

• #102   31. dec 2009 Nix, Krumme, det fremgår :o)

Men jeg håber sgu også du er frisk på en uforbeholden undskyldning, hvis det viser sig, at du har taget fejl ;o)

• #104   31. dec 2009 Vi må se, hvad fremtiden bringer.

MIN umiddelbare fremtid indebærer en gang friskbørstede tænder og dyner ;o)

Kan I sove godt ;o)

• #105   31. dec 2009 Ja, vil give ret i underlig tråd. Men som jeg skrev i den, Lad nu advokater arbejde med det efter nytår og se hvad han finder ud af.
    En ting er hvad man læser sig til herinde, en anden er den virkelige verden. Ingen ud over trådstarter kender sandheden i den tråd.
    Jeg håber for trådstarter hun får sin hund tilbage, og den dyrlæge får jeg et drag over næsen.
    Jeg håber vi får klarhed over hvad der er sket og ikke sket.
    Jeg ved trådstarter har ret indtil andet er bevist. Og det bevis kan INGEN på hg have, ud fra den tråd.

• #106   31. dec 2009 enig med *hunden*, sikke trist historien er, uanset om den er sand eller ej.

• #107   31. dec 2009 Det skal også forgå systematisk og over en længere periode for at være mobning smiley

• #108   31. dec 2009 Jeg tror folk reagere så voldsomt fordi vi alle sammen (går jeg ud fra) tænkte at det var noget af det værste man nogensinde har hørt
    og man som hundeejer følelsesmæssigt kan sætte sig ind i situationen
    at der så efterfølgende bliver sået tvivl om hvorvidt det er sandt er S's klart at det får folk op af stolene for der er blevet "leget" med ens følelser
    men selvfølgelig skal folk ikke lynches og slet ikke når de er offline og ikke kan forsvare sig
    afslutningen af tråden så jeg desværre ikke smiley

• #109   31. dec 2009 Og jo så er jeg da en af dem der synes det er irriterende at man selv kan slette sine tråde så jeg kan godt forstå de her "slettet indlæg" indlæg
    for det er da frustrerende at have brugt (nogen gange meget) tid på et indlæg og så ryger det fordi trådstarter er uenig i de råd/kommentarer de får i tråden, det er jo altså hvad der sker når man deler meninger/oplevelser/holdninger i et offentligt debatforum

• #110   31. dec 2009 H & R - ser du mig skrive, at jeg ikke forstår, at folk reagerer her?

Den tråd som denne her handler om har ingen sammenligning med den anden, når det kommer til måden, der bliver talt til trådstarteren på.

Argumentation er ALTID ok. Også direkte, konfronterende argumentation. Men ikke personlig.
    Det var forskellen på de to tråde.

• #111   31. dec 2009 H & R - enig. Denne tråd er også i mine øjne fuldstændig i orden.

Det er på en eller anden måde balancen, der må søges, synes jeg.
    Jeg synes uenighed, skuffelse, forargelse - og alt det andet folk kom igennem i den tråd (dennes forløber) er helt på sin plads, hvis det viser sig, at historien ikke er sand.

Det er det, der er det store spørgsmål for det VIDES ikke. Men trådstarter blev udsat for både lovgivende, udøvende og dømmende magt i en pærevælling ;o)

Også til forskel fra den anden tråd, hvor det var trådstarters egen formulering af sit udgangspunkt, men ikke rigtig ville tage ansvaret for det.
    Nå, men den betaler sig nok ikke at drage ind her.

Argumentation er vejen frem. Og jeg er sikker på, at argumentation kan føles som en damptromle en gang i mellem, men jeg synes vi som voksne mennesker forpligter os til at holde en vis standard. En standard, som vi også gerne selv ville have, at folk holdt overfor os - oså selvom de tvivler.

• #112   31. dec 2009 H & R - jeg er sikker på, at folk reagerer fordi sagen er så alvorlig som den er. Enhver hundeejers mareridt, som Charlotte beskriver det.

Jeg kan godt forstå, de føler sig trådt over manchetterne, men jeg har svært ved at følge, at man betragter bevisførelse taget ud fra nogle datoer på en profil som gældende - og dermed som Carte Blanche til at give den gas på den rigtig ufede måde.

• #113   31. dec 2009 jeg deltog også i tråden men kun med forundring og kuldegysninger ved tanken,,,og klart som nogen skriver man reagere da for dte er jo så forfærdeligt

at ch ikke har deltaget er jo ikke ensbetydende med hun ikke var med læsende fra starten
    igen ch du er vist det mest fornuftige menneske her på hg,,dine indlæg er altid rolige og kontankt på en super god måde
    hatten af for det

• #114   31. dec 2009 jn&sn, det var dælme pænt sagt, tak for det :o)

Louise, det er slet ikke sikkert der var en hjælpeadministrator, der så tråden.

Det skulle dog undre mig, om der var - almindeligvis plejer der at komme en lille venlig henstilling til at holde tonen, hvis de ser når den slags foregår.

• #115   31. dec 2009 man kan blive frosset fro langt mindre,,,kan huske jeg blev pga jeg havde skrevet i en annonce som jeg rent faktisk var intreseret i ,,ha mente det var et spørgsmål til pb,,,

• #116   31. dec 2009 Hold da op der er sket meget siden jeg gik i seng igår - Har Misja fået kontakt til dyrlægen og advokaten?
    Lå længe og tænkte over det igår da jeg skulle sove, og hvor er det forfærdeligt for Misja hvis det er sandt :'/
    Håber hun kommer på banen igen meget snart, vil frygteligt gerne høre om der er nye ''spor'' i sagen - Faktisk tror jeg på hun taler sandt?
    Men den tidligere tråd var bare frygtelig uheldig i sin formulering og modsigelser, nok derfor nogle blev lidt ''grove i udtalelserne''. Det er vel også okay nok, hvis de føler sig tager ved næsen?
    KH Ann-Sophie

OG RIGTIG GODT NYYYTÅR ALLESAMMEN *<:)

• #117   31. dec 2009 Godt nytår smiley

HVIS denne historie var en and... kunne jeg nu ikke forestille mig at Misja, ville BLIVE VED med at holde på sit....?
    men måske er det bare mig der er af den tro, at man ville give op, når man var blevet "taget" i en løgn?

T

• #118   31. dec 2009 Misja - Godt politiet nu tager det alvorligt! Dét burde de have gjort fra start af smiley
    Godt nytåt smiley
    KH Ann-Sophie

• #119   31. dec 2009 måske man i forviiringen kom til at skrive forkert

• #120   5. jan 2010 H&R - Den er også blevet slettet igen.. Hmm smiley
    KH Ann-Sophie

• #121   5. jan 2010 Ja den blev slettet da der stadig ikke var nogle der troede på de ting der blev sagt af trådstarter..
    *Men hunden er fundet, dyrlægen er varetægtsfængslet og står til 7 mdr fængsel, der er oprettet et album af Kento på hendes profil og hun kan ikke rigtig sige så meget om det - Fordi det åbenbart er en sag for lukkede døre (ihvertfald hvad jeg forstod)?
    KH Ann-Sophie smiley

Kommentér på:
Åhh hvor jeg dog elsker når man slette

Annonce