Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel mahjong
  • #1   22. dec 2009 Nej jeg ved ikke noget godt om dem......

så har jeg ik sagt for meget...

• #2   22. dec 2009 søg på google.dk og du skal finde !

• #4   22. dec 2009 kør derop og se ,,,kig med dine egne øjne inden du spreder rygter

Rygter kan ødelægge alt for folk og det er synd hvis det er uberettet

IKKE sagt at jeg siger god for hende for jeg har selv en på opleveren med hende..

• #5   22. dec 2009 ka se at de laver små hunde....men opdrættede de ikke for mange år siden størrer racer ????

• #6   22. dec 2009 Asta,s mor. Enig

• #7   22. dec 2009 Bas er fra Mahjong og han fejler intet...nu ved jeg ikke noget om deres mops (går ud fra at det er de hvalpe du mener).
    Personligt har vi kun gode/positive oplevelser/erfaringer med dem....ved godt, at der har været mange dårlige historier om dem, men de hunde vi møder, der også er fra Mahjong er lige så sunde og raske som Bas, men igen snakker jeg om de franske, ved som sagt ikke noget om deres mops.

• #8   22. dec 2009 nu kender jeg til mops derfra som bestemt ikke er ok,,,og når man så "klager" så er der masser af bøvl..de vil ikke give penge retur,,de tager hund tilbage med viderformidling som lovning men man får aldrig en krone og hunden beholdes bare.jeg mener ikk eman kan komme udenom at man nogen gange kommer ud for en hvalp er syg men så må man som opdrætter stå for sit ansvar

Der blev for kort tid siden lavet en tråd om en der havde set på en mops hvalp med sår i hovedet som var helt almindligt som der blev sagt

Mine forældre købte for mange år siden vil tro ca 22 år siden en papilon der havde de også små racer så tror ikke de har opdrættet store

• #9   22. dec 2009 Ved de havde sankt benhardt hunde for nogle år siden da min mor købte sin mops det er ca 12 år siden.

• #10   22. dec 2009 Kan se i profilen, at der er nogle som har købt en miniature bullterrier fra hende for en 5 år siden, så den race må de have haft også.. Men jeg kan tage fejl

• #11   22. dec 2009 Nej, ikke noget godt.. hehe

• #12   22. dec 2009 Mine forældre købte for nogle år tilbage en yorkshireterrier der, eller... Det skulle den have været... 15 kg og med et meget ødelagt sind...

• #13   22. dec 2009 ok,,det har hun så åbenbart haft i mellemtiden,,dem har der vel været penge i

15 kg york shire??haha,,,den er vist groet lidt for meget

jeg vil nu sige at hun virker glade for sine hunde,,og sidst jeg var der da min veninde købte mops havde hun alle((på nær de franske) inde i huset

• Tina J
    Tina J Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 1
    #14   29. dec 2014 Kan se opslagene om Kennel Mahjong er gamle, men blev noget chokeret over, at hun stadig i 2009 åbenbart stadig solgte syge hunde smiley smiley
    Vi købte en Sct.Bernard hvalp af hende 94-95 Hun havde skilt om at hun var med i Kennelklubben mm Men vi undrede os over, at hun feks havde SÅ MANGE forskellige racer, samt vi ikke måtte se forældrene til hvalpen.... Vi gav 7500kr for hende (Mange penge dengang) Fik a vide vi ku få stambog hvis vi betalte 3000kr mere, men vi ville lige tænke over det, jeg spurgte hvorfor hvalpen var lyserød i hele ansigtet og fik a vise det var helt normalt..... Men men vi fik en MEGET syg hund hjem der var så ødelagt af hårsækmider, at hun efter 10mdr kamp (10 000 fattigere) mistede vores ellers super søde lille Freja ...... Vi meldte hende , men vi havde INGEN beviser på hunden var købt der, da vi ingen papirer havde fået.... Gik til Kennelklubben der fortalte hun var smidt ud for mange år siden da hun lå i Skibby (da vi handlede lå hun i Fakse)

• Heidi K
    Heidi K Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 2 Svar: 1
    #15   26. dec 2016 Jeg har købt en fransk bulldog af hende og hun blev 11 år og vores kammerat har hende store søster som stadig lever og har det godt :)??

Kommentér på:
Kennel mahjong

Annonce