1.135 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

En spasser af en amstaff ejer En spasser af en amstaff ejer

Ja . . . jeg har nok mødt den mest hjernedøde amstaff ejer idag. En meget ung tøs der absolut ikke havde noget mellem ørene.
Ude ved os har vi en meget lille hundeskov - den er ikke engang ligeså stor som en fodboldbane, og så er den indhegnet. Vi er mange der har glæde af den - lige indtil hun kom forbi idag.
På lågen står der: Hund uden snor - med ledsager.

Jeg går der ind med min hund, og tager snoren af ham. Derefter ser jeg to hunde bundet til træer, og som står og knurrer, gøer, og virker meget aggressive. Jeg tænker for mig selv: Hvorfor helvede tager man sådan nogle hunde med i en hundeskov - og så oveni købet binder dem til træer?

Nå - jeg går en anden vej, og vi kommer ud af hundeskoven igen. Da jeg når om på den anden siden igen, ser jeg to jeg kender som står og skændes med ejerne af de aggressive hunde.

Jeg blander mig og siger: Jeg så godt hvordan din hund opførte sig da jeg kom ind, og det er sku da dumt at stille en aggressiv bundet hund - så tæt på lågen hvor folk går ind.

Hun skriger tilbage at, det var fordi min gik direkte hen til hendes og det kan hendes hund ikke lide (en hunhund - min er en hanhund). Jeg svarer igen, og spørger hvad hun så laver i en hundeskov? Hvis hendes hund ikke kan lide, at andre kommer i nærheden af den, og at hun så ovenikøbet binder den til et træ? Det er da for dumt??

Jeg finder mig ikke i sådan nogle typer. Vores hundeskov er meget fredelig og hyggelig - og der kommer mange hunde der som kan enes uden problemer. Indtil sådan nogle fjolser kommer som burde forbydes at have hund!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En spasser af en amstaff ejer
  • #1   7. dec 2009 ja det er sq flot :-S

• #2   7. dec 2009 Jeg glemte at tilføje, at hun mente hun havde ligeså meget ret til at komme i hundeskoven som vi andre havde, og at hun absolut ikke havde tænkt sig at forlade stedet.
    De to andre som jeg kendte havde også været i hundeskoven på samme tidspunkt, og turde ikke være der da de to hjernedøde slap deres hunde løs. De kunne heller ikke kalde dem til sig.

• #3   7. dec 2009 Man kommer sku da kun i hundeskoven og andre træf steder hvis ens hund er velfungerende med fremmede hunde og det er hendes i så fald ikke. Jeg ville melde det til politiet. Ja det kan godt være at hun mener at hun har lige så meget ret til at komme der som alle andre, hvilket hun også har, men når hendes hund opfører sig på den måde og direkte er en trussel burde hun tage de to hjerneceller hun har og lægge tingene sammen og fatte at hun og hendes hund kun er til besvær sådanne steder.

• #4   7. dec 2009 Ja, jeg overvejede også at melde det til politiet. . . men de to andre jeg kendte mente at politiet ikke kunne gøre noget ved det. Er det sandt?

• #5   7. dec 2009 Men derfor kan man sagtens ringe og melde det og forlange at der bliver optaget rapport...hvis dette gantager sig så skal der ikke mange anmeldelser til før hundeejeren får at opkald eller besøg af politiet.

• #6   7. dec 2009 kun i det at hun slap hundene og ikke kan kalde dem til sig, i en hunde skov skal du jo ikke have din hund løs, men hvis du har skal du have 100% styr på den, dvs, at du skal faktisk kalde din hund til dig når der kommer en anden. for der må godt komme usociale hunde i en hunde skov så længe de er under kontrol eller i snopr. men som du skriver så slap hun dem jo løs og hvis de stadig er aggresive så burde politiet gøre noget, det vil jeg da mene!!

• #7   7. dec 2009 hva skulle politiet gøre??

men sådan en tøs bør og skal ikke have hund! hun er en skændsel for os andre muskelhunde ejere!!

• #8   7. dec 2009 Ja nemlig, hun er en skændsel for de andre seriøse muskelhunde ejere. Der kommer et par andre med amstaff dernede og jeg har aldrig oplevet noget ondt i dem. De elsker bare at lege smiley

• #9   7. dec 2009 tror ikke politiet har tid til den slags,,og slet ikke når der ikke skete noget

• #10   7. dec 2009 Umuli A
    100 % enig .)

• #11   7. dec 2009 Umuli A - enig!

der er efterhånden en del af disse eksemplarer.... desværre smiley

• #12   7. dec 2009 Er det en hundeskov under skov og naturstyrelsen? For så ville jeg kontakte dem, så sender de en ud, men det kræver jo at hun kommer der jævnligt, så de kan få fat i hende og nægte hende adgang fremover... Hun overholder jo tydeligt ikke reglerne, en hund i en hundeskov skal kunne kaldes til sig, uanset race..

• #13   8. dec 2009 jeg må så være en af dem med lidt mellem ørene, jeg kommer ikke i vores hundeskov da jeg ikke stoler helt på willum, og vil ikke være skyld i at ødelægge fornøjelsen for hverken hund eller ejer, så vi går andre steder...

Kommentér på:
En spasser af en amstaff ejer

Annonce