4. feb 2008 Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
spasser dag {{forumTopicSubject}}
kender I de der dage hvor alt bare går galt?
Jo se,
jeg brækkede min arm og fik gipsen af igår...hav lige det i mente...
min veninde ringede ret hovedkuls i sidste uge og fortalte hendes far havde begået selvmord, så afsted med mig i rygende fart så nåede ikke noget som helst andet end at pakke...
han blev begravet igår, og jeg havde sagt ja til at synge i kirken, men det gik bare af lort, for hver gang jeg så på veninden så græd jeg jo også... men ja, jeg kom da igennem det og fik da klap, ros og tak fra familien..
På vej ud af kirken er der brosten, og der glider jeg så og får taget fra med armen og kan bare mærke den er gal... men det måtte lige vente..
da jeg kommer hjem i dag kan jeg bare lugte hele lejligheden stinker af råd.. og mit køleskab er på vej ud af døren fordi alle mine mandvarer har fået ben at gå på af at ligge urørt hen så længe.. øv igang med at gøre det rent.. jeg får gjort det rent og kan bare mærke min hånd dunker og værker, og da jeg så vil rejse mig op fra gulvet har jeg glemt at lukke en skabslåge så hamre hovedet op i lågen og får en flænge i hovedet.. ja ja, så har jeg da en god grund til at køre på skadestuen.. så ind med mig og blive syet og få taget røngtgen af hånden, som viser sig at være brækket igen.. så jeg tager lige seks uger med gips igen.. spørg mig lige om jeg godt kunne have undværet denne her dag...
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
.. kondolere.. med din venindes far.. det lyder sandelig trist.....
og sikke noget med din arm! altså! ....
Du må lære at ta den lidt med ro ..så du ikke får nogen varrige me´n ..
Jeg håber.. dit held.. og den sorte sky forsvinder over dig ... ss
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 963
God bedring med både hoved og hånd.
jun 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 232 Svar: 2.745
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
Rigtig god bedring.
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 184
mar 2008