{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Sikke en dag - er helt forvirret. {{forumTopicSubject}}

Først skulle Quila op og have hendes vacc idag, fordi vi flytter til Viborg lørdag, og da vi ikke vil stresse hende deroppe, så fik hun den altså idag. Selvom hun først skulle have den i april, så nu kan jeg nikke med på at det kan man altså sagtens, også selvom det er to måneder for tidligt. NÅ! men så snakkede vi om Quila, og jeg sagde jeg synes hendes negle var så lange, selvom vi havde været til hundefrisør for lidt knap en uge siden kun, og så sagde den flinke dyrlæge, at han da gerne ville klippe dem for os. Han gik i gang og det gik fint, lige indtil at klipper for langt, Quila spasser helt op, og piver, hun hverken bider eller knurre, hun piver bare og bakker og går lidt i panik, mens dyrlægen bare bliver ved med at klippe resten, hvilket resulterer i at Quila "skriger" hver gang hun hører lyden at en klippet negl, selvom dyrlægen forsikre os om, at det altså ikke gør ondt på hende nu. Pyha jeg var gennemblødt af sved, og rystede da mine fingre holdt om rattet, kunne slet ikke køre :-S

Som et plaster på såret, og for at jeg kunne få tankerne og oplevelsen lidt ud tog vi ned på en lokal strand, hvor der heldigvis ingen var ( Quila er i løb om knap en måned, så hun bliver for sig selv nu og indtil det er slut med det ) .. men heldigvis kunne hun løbe fri, og hygge sig i sandet og vandet.
Jeg vil oploade nogle billeder af det lidt senere idag . men hold da op en dag :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dag - er helt forvirret.
  • #1   11. mar 2009 Uha vi har prøvet det samme, og min hund kan stadig ik lide at man piller ved hans negle selvom det lææænge siden.

  • #2   11. mar 2009 AUCH...

    Den har vi lavet med Cassius - og det har resulteret i, at han i den grad er blevet panisk for negleklipperen. Jeg er gået i gang med et langvarigt projekt - nemlig at få ham til at tænke positivt om den igen.

    Imens må han bedøves for at få klippet negle :o(


  • #3   11. mar 2009 *Camilla og turbo-hunden * - Håber dælme ikke det samme sker med Quila, en meget kedelig oplevelse ved dyrlæge, lige præcis det vi gerne vil undvære.

  • #4   11. mar 2009 Jamen er simpelthen bare så ked af det. Det var hårdt at se på han bare blev ved imens hun skreg højere og højere. Nu må vi se næste gang, ellers så må hun bedøves, for vil ikke have hun skal igennem den smerte og frustration igen. Men det er heller ikke sundt jo. Pyha .. sikke en æv ting smiley

  • #5   11. mar 2009 Ja, det er dælme en ævting.

    Vi fortrød også bitterligt, at vi overhovedet forsøgte os...

    Cassius har en alvorlig knæskade, og da han skulle have klippet de negle gik han fuldstændig besærk, hvilket resulterede i, at han blev sat flere uger tilbage. Heldigvis ikke mere end det - det så slemt ud på et tidspunkt :o(

    Dumt dumt dumt...

    Men vi kan desværre ikke skrue tiden tilbage og lave det om - så det er et spørgsmål om at acceptere det, og så begynde at få den neglesaks forbundet med noget fantastisk.
    Og så bare håbe på, at det er nok til at komme til at klippe neglene igen.


  • #6   11. mar 2009 Her var det så også mig der klippede for langt ind, og jeg fortryder også meget at jeg overhovedet prøvede.
    Men som CH skriver kan man jo ik skrue tiden tilbage, så man kan ik gøre så meget andet end at se frem ad og så træne det.


  • #7   11. mar 2009 Jeg havde da bedt ham stoppe efter den, han fik klippet for tæt på, så resten ikke skulle klippes med vold og magt. Det er vel ikke ham, der skal bestemme, hvor mange negle, der skal klippes. Synes sgu det er lidt vildt, at han bare fortsatte

  • #8   11. mar 2009 *CH* Tavlemafioso ! - ja det er rigtigt. Der var negl at klippe, men han blev dog lige lovlig overmodig, og ville liiiiige lidt længere ind, og ja så gik der jo galt.


    *Camilla og turbo-hunden * - ja vi skal helt sikkert til at træne det igen, men klipper nu ikke neglene selv, da jeg netop frygtede dette ville ske..


    Jens & Marianne K - Jeg sagde flere gange imens han blev ved, at det var fint nu, og at hun jo havde fået dem klippet hos hundefrisør, så det var bare som det skulle være, men han klippede altså færdig.


Kommentér på:
Sikke en dag - er helt forvirret.

Annonce